Škoda Enyaq iV má nový ceník. Připlatíte si nejméně 50.000 Kč, RS Coupé už je za 1,64 milionu

Mladoboleslavský elektromobil Škoda Enyaq iV má nový ceník, který ukazuje navýšení cen u všech verzí. Kolik tedy nyní zaplatíte za Škodu Enyaq iV?

Obecně vzato se zdražení u Škody Enyaq iV pohybuje od 50 do 85.000 Kč, záleží vždy na motorizaci. Základní verze iV 60 s výkonem 132 kW (180 koní) je nyní dražší o 55.000 Kč, silnejší iV 80 s výkonem 150 kW (204 koní) zdražila o 50.000 Kč a vrchol v podobě iV 80x s pohonem všech kol, výkonem 195 kW (265 koní) je dražší o 85.000 Kč.

Zdražení se týká základní verze Clever i vyšší Sportline. U Enyaqu Coupé, tedy zatím ve verzi RS s 220 kW (299 koní), je pak zdražení stejné jako u modelu iV 80x. Nová základní cena za Škodu Enyaq je tak nyní 1.179.900 Kč. Výbava obsahuje adaptivní tempomat, bezdrátové nabíjení telefonu, vyhřívaná přední sedadla nebo navigaci.

Škoda Enyaq iV: Nové české ceny (2022)
Clever
iV 60 (132 kW) 1.179.900 Kč
iV 80 (150 kW) 1.304.900 Kč
iV 80x (195 kW/4x4) 1.404.900 Kč
Sportline
iV 60 (132 kW) 1.259.900 Kč
iV 80 (150 kW) 1.384.900 Kč
iV 80x (195 kW/4x4) 1.454.900 Kč
RS
RS Coupé (220 kW/4x4) 1.664.900 Kč

Platí, že výbava Sportline je u všech motorizací za příplatek 80.000 Kč. Již ve standardu zde jsou Matrix-LED světlomety, lepší jízdní asistenti, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče nebo animované ukazatele směru. Motorizace RS má ve standardu paket Plus s vyhřívanými sedadly vpředu i vzadu, head-up displejem nebo audiosystém Canton.

U všech výbav si můžete připlatit za paket Advanced, pro iV je za 150.000 Kč, pro Sportline za 100.000 Kč a pro RS za 50.000 Kč. Obsahuje boční airbagy vzadu, asistenta pro předjíždění, panoramatickou kameru, adaptivní podvozek DCC, kůží potažený sportovní volant nebo masážní funkci pro sedadlo řidiče.

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

Diskuze (66) Další článek: Aston Martin ohromil konceptem DBR22. Oslavuje schopnosti divize Q a předvádí 3D tisk kovu v praxi

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,