Škoda Enyaq iV konečně oficiálně přijíždí na český trh. Prý si ji máte vyzkoušet

Oficiální premiéru už má dávno za sebou a už jsme v něm dokonce i jezdili. Oficiální prodej však zahajuje až teď.

Škoda Enyaq iV, první elektromobil naší domácí značky na modulární platformě MEB, nyní zahajuje svůj prodej u všech autorizovaných dealerů. Zákazníci mohou volit mezi základním provedením 60 s baterií o kapacitě 62 kWh a výkonnějším provedením 80 s baterií 82 kWh. Automobilka také informuje, že zaznamenala velmi slušný počet předobjednávek.

„V rámci předprodeje zaznamenal Enyaq iV velký úspěch, když se pro něj rozhodlo téměř 400 zákazníků. Přes 90 % z nich zvolilo variantu 80 s větší baterií. Nyní nastává další fáze, kdy naši obchodní partneři dostávají testovací vozy. Rád bych při této příležitosti pozval zájemce z řad široké motoristické veřejnosti, aby se přišli podívat a svézt k nejbližšímu prodejci. Mohu garantovat, že budou příjemně překvapeni, a věřím, že řada skeptiků změní názor na elektromobilitu,“ potvrzuje prvotní úspěch modelu Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky.

Škoda Enyaq 80 iV vs. Volkswagen ID.4 Max: Svérázní na pohled, stejní za jízdy

Škoda Enyaq 80 iV vs. Volkswagen ID.4 Max: Svérázní na pohled, stejní za jízdy

Škoda Enyaq iV startuje na částce 1.072.900 Kč. Dostanete za to základní variantu 60 s dojezdem 412 kilometrů a výbavu Loft. Vyšší varianta 80 s dojezdem 535 km pak startuje na částce 1.202.900 Kč. Doporučené prodejní ceny varianty Sportline byly stanoveny na 1.152.900 Kč (verze 60), resp. 1.282.900 Kč (verze 80).

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 9 příspěvků
TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

15.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků