Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

neodborník  |  29. 07. 2020 08:05

A neviděli jsme už něco takového v nové Octavii ? Displej na kterém se promítá jenom jiné kino je taky stejný.Všicbni nejsou slepí a méně bystří.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  29. 07. 2020 08:19

Hlavně jsme to vídali už několi let u Mercedesu...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  29. 07. 2020 09:09

Presne tohle me hned trklo. Dyt je ten interier uplne stejny, jako v nove Octavii

Odpovědět  |   | 

a není to tym, že octávia je stějně jak tohle škodovka?

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  30. 07. 2020 09:37

To je reakce na titulek Nic takového jste u Škody ještě neviděli...

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  30. 07. 2020 13:10

Jinak zlatý interiér mé 1.9 TDI 81 kW (šlape jako hodinky), za tento digitalizovaný vylevněný krám bych její interiér rozhodně nevyměnil!

Odpovědět  |   | 
P  |  30. 07. 2020 15:54

Na novou nemáš tak závidíš.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 08. 2020 12:35

nie vsetko nove je automaticky lepsie. zdaleka nie. za ovladanie vsetkeho cez displej by mala byt basa pre dizajnerov a nove vw su dost hlucne od kolies

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  29. 07. 2020 08:40

Konečně příléhavé jméno pro škodovku. Stejně jako ten první počítač to bude těžká a pomalá krabice, ze které polezou dráty a každou chvíli se rozbije nějaká elektronka.

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  29. 07. 2020 11:27

Přezňe tag!

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  29. 07. 2020 09:22

Chytrolíni vidí jednu skicu na webu a hned jsou přesvědčení, že je interiér stejný jako u nové Octavie, humorné.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 07. 2020 09:43

A není snad? Jestli je displej o milimetr výše či níže, nebo o půl palce větší, to fakt nehraje roli. Koncept interiéru je úplně stejný, takže co revolučního máme čekat, když jsme to už dávno viděli?

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  29. 07. 2020 10:40

Zde záleží na úhlu pohledu každého jedince, pokud očekáváš "něco revolučního" jak píšeš, tak budeš čekat marně. Ale to nevadí, protože o ničem revolučním v interiéru nikdy nebyla řeč, nikdo neprohlašuje, že cockpit bude revoluční. Už v nadpise se píše, že "nic takového jsme u Škody ještě neviděli", což je pravda. Když totiž čteš dál, tak se dozvíš, že klasický Kombiinstrument tento model nemá, jen malý display se základními informacemi, vše ostatní se promítá na čelní sklo pomocí head-up displaye. Platforma nemá středový tunel, i když středovou konzoli vůz stále má - díky MEB architektuře ale nabídne daleko více prostoru a odkládacích míst... Prostě detaily, které nová Octavia ani žádný jiný model dosud nemá. Opět opakuji, že o revoluci nikdy nebyla řeč. Jinak je to interiér klasického střihu, jaký má 95% automobilů na trhu - volant, pedály, sedadla, výdechy klimatizace, ovládací prvky - Škoda jako masový výrobce emocionálně neutrálních vozů si výstřelky nemůže dovolit.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 07. 2020 10:48

Tak už samotný takový nadpis evokuje revoluci, ale ona to ani náznakem není. S velkou slávou použili technologii, kterou ostatní mají dvacet let.
Vlastně je to takový "i-cockpit" po škodovácku, co nejvíce informací dostat do zorného pole. Bohužel, designové pojetí je stejně nudné a nezajímavé, jako u stávajících modelů, i když to šlo udělat mnohem líp, právě třeba díky absenci tunelu.

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  29. 07. 2020 11:06

Pokud u tebe věta "nic takového jste u Škody ještě neviděli" evokuje spojení s revolucí, pak to ale není chyba ani Škody, ani autora nadpisu. Je to prostě holé konstatování, popis reality, nic víc.
Ano, Škoda díky VW managementu dostává technologické novinky opožděně, ale to je všeobecně známý fakt.
Nezajímavé a nudné designové pojetí - sto lidí, sto chutí. Mě se třeba přístrojová deska líbí. Ale souhlasím, že absence tunelu by mohla být zajímavější a cockpit by mohl působit prostorněji. Myslím si ale, že zde byla Škoda limitovaná stejně jako při nasazování nových technologií - VW ID3, ze kterého Enyaq vychází, má středový tunel, tudíž ho musí mít i Škoda. Rád bych si přečetl nějaký rozhovor s designéry, kde by vysvětlili své myšlenky a objasnili by, jak moc měli při navrhování svázané ruce.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 07. 2020 11:26

Když to srovnám třeba s pojetím interiéru u těch polských novinek, víc se mi líbí práce Poláků, než Škody. Na to, jaké jsou u beztunelových aut možnosti, se při konstrukci Škoda nijak neodvázala, ačkoli to příznivci elektromobilů obvykle očekávají...

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  29. 07. 2020 11:42

Souhlasím, ten středový tunel, který není v horní části propojený s přístrojovkou, se Polákům povedl. No uvidíme, jak bude vypadat produkční vůz, jestli vůbec někdy vyjede.
Tady je holt problém škodovácké závislosti na VW, nápady by byly, někdy i hezké, ale nepodaří se je prosadit...

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 07. 2020 14:55

Jde o kontext: "Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli" - Nadpis tak jak je, předpovídá interiér, který jsme doposud u Škody ještě neviděli. To je prostě fakt. Je to napsáno tak, aby uživatelé klikali a koukali. Taky sem klikl, ale nebyl sem překvapen, že nejsem překvapen. Škoda není značka, která by překvapovala. Tedy čistě stylisticky - autor článku může za to, že nejen já jsem očekával něco úplně jiného, než prvky interiéru z Octavie. Toť vše.

Odpovědět  |   | 
P  |  30. 07. 2020 15:57

No ty bys to určite udělal líp.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  29. 07. 2020 10:02

To bylo slabý, ale zkusme to. Co tam tedy vidíte Vy, jaká je budoucnost ?

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  29. 07. 2020 10:45

Mně naopak přijde dost slabé prohlašovat něco o tom, že interiér je stejný jako v nové Octavii po shlédnutí pouze několika počítačových skic. Ale každý to holt máme jinak

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  29. 07. 2020 11:34

Raději odpovězte na otázku, né komentář něčeho jiného Tak tedy, klapka ! Co tam vidíte, jaká je budoucnost ? podruhé !

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  29. 07. 2020 12:27

Můžete na mě tlačit jak chcete a můžete své dotazy číslovat třeba do tisíce, ale já necítím povinnost odpovídat na kdejakou otázku na kdejaké anonymní diskuzi.

1/ popis interiéru vozu s výpisem toho, co je nové, je v článku. Přečtěte si ho.
2/ na Váš dotaz jsem už v podstatě odpověděl, sice v jiném diskuzním vlákně, ale není problém si ho zde dohledat, zase tolik příspěvků zde není - odesláno v čase 10:40.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  29. 07. 2020 15:25

Ze zivota mam zkusenost, ze se takto chovaji vetsinou pekni de*ilci. Ale treba je to u vas jinak.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  29. 07. 2020 10:36

Bude to hezke, skoro jako u nove Octavie a bude se to libit. A to je to hlavni. To je to, co zde chteji vyjadrit chytrolini, kteri to neumi lepe nez klasicky znegovat..

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 07. 2020 12:49

Fobiatikům se líbí všechno, i správně zakroucené hovínko.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  29. 07. 2020 13:11

..vsechny recenze byly u nove Octavie "palec nahoru" hlavne co se interieru tyce..jako by to nebyla ani Skodovka! Nevim, nac sem plest zakroucena hovinka. Tady v Enyaqu cekam taky spokojenost bez vetsich vyhrad. Pekne je to.. i kdyz to pekne taky neco stoji!

Odpovědět  |   | 
Kuna  |  29. 07. 2020 15:27

Ano, je to pekne... na ho*no.

Odpovědět  |   | 

nemáš pravdu, octávia je kritizována, že už od 180cm člověk má problém s pravým nebo levým kolenem podle země. Kolem komína je dobrá a to jenom v hybridu, ale zase nejde tam dát závěs, tak asi jíti ke konkurenci.

Odpovědět  |   | 
joe  |  29. 07. 2020 14:53

A co čekáš jiného...?

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 08. 2020 12:49

a z coho by mala ta palubovka byt? z dacie sandero? samozrejme ze je to oktavka a par rokov ju v upravach budu mat vsetky skodovkarske modely

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 07. 2020 09:55

Skicar znesie vsetko

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 08. 2020 12:49

aj zakaznici skodovky

Odpovědět  |   | 
šofér  |  29. 07. 2020 11:36

S tím rozvojem elektromobility mám čím dál větší problém, asi jako ti, co to označují za slepou cestu:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/baterie-pr... ...

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  29. 07. 2020 21:16

Úhel pohledu. V porovnání s fosilem je to poloslepec.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  29. 07. 2020 11:38

Problém těchto cool interiérů designovaných podle čínského mileniála, který sice možná mizerně řídí, ale zato bravurně ovládá dotykové displaye, je, že pro lidi 60+ (nedejbože třeba 80+) je to prakticky nepoužitelné. Co lidi, kteří sice na dálku vidí stále výborně, ale na blízko už mají pěkných pár dioptrií? Mají řídit v brýlích na čtení? Zrovna to řeším u mých rodičů a jako nevím, připadá mi to prakticky neřešitelné. Důchodci aby snad za chvíli kupovali jen ojetiny, jinak si v autě nezapnou ani topení...
Přitom populace v Evropě stárne a lidi 60-80 let mají nejvíc peněz a jsou tradičními kupujícími nových aut (nechtějí problémy s ojetinou). Jak na ně cílí automobilky? Nechápu to...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 07. 2020 12:54

je toho víc, ne jen dalekozrakost. Proč nemůžou být jednoduché knoflíky na ovládání čekoholi? Jasné, dostupné, nahmatatelné poslepu? Proč musím pro každý úkon do nablblého několikapatrového menu infotainmentu? To aby se člověk každé auto "učil!" Já si sice jako člověk z IT poradím, ale uživatelsky příjemné to není ani trochu a když vidím, jak s tím maturuje průměrný uživatel auta, který neumí ani spárovat přes BT telefon, tak si říkám, že designérům v automobilkách už haraší na věži - na kvadrát.

A to jsem si kdysi říkal, že úchylnější ovládání než Opel nikdo nemůže mít... dnes můžu říct jen: zlatej Sopel.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 07. 2020 13:17

Kup si auto, které nemá "pro každý úkon nablblé, několikapatrové menu". Ve Francii to umí.

Odpovědět  |   | 
Lovec Hlav  |  29. 07. 2020 13:32

mpolan, chycen a zatčen opilý u rulety v Sante Fe

Odpovědět  |   | 

v Argentině? Chlapče byls vůbec ve francii?

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 07. 2020 16:27

A nezačali náhodou zrovna francouzi s tím blbým ovládáním např. klimy na displeji?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 07. 2020 17:55

mám pocit, že ano - Pažout to byl.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 07. 2020 19:07

Jakákoli změna na dva dotyky? Jednoduché jako facka. Stejně tak všechny položky v menu.

Odpovědět  |   | 

jo, ale jak přejdeš ze škodovky do PSA, tak si uvědomíš, že na ten displaj nemusíš sahat, nebot ve škodovce musels pořád něco ladit a to sem měl climatronic.

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  29. 07. 2020 21:19

Nikdy jsem na škodovce nic ladit nemusel. Absolutně jednoduché intuitivní ovládání

Odpovědět  |   | 

správně, grand picasso je příklad jak z učebnice.

Odpovědět  |   | 
Prekvapeni  |  30. 07. 2020 04:23

Už nějaký čas víme, jak vypadá interiér VW ID.3, Enyaq je vlastně nafouknutá ID.3, takže není žádným překvapením, že interiér vypadá vlastně stejně. Podobně jako Golf - Octavia.
Tenhle článek je to samé, jako prolézat v 10 letech doma skříně a hledat vánoční dárky a pak dělat na Vánoce u stromečku překvapeného.
https://www.auto.cz/galerie/elektromobilita-e...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 07. 2020 07:59

Škoda přestává být Škodou a stává se z ní Peugeot, tedy interiérem určitě. Trochu smutné zjištění, zřejmě došly nápady...

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 07. 2020 09:33

Čím? Peugeot má líbivější a zajímavější design interiéru. Tady se nic líbivého a zajímavého neodehrává. Digital jede celý koncern viz golf, kde si bez dotyku už ani neprdnete. Ergonomicky mě osobně pořád víc sedí Škoda, než Peugeot, ale v Peugeotu bych vydržel v tom interiéru sedět, protože vypadá dobře. Škoda je stále průmyslově nijaká. Tedy trochu frustrace.

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  30. 07. 2020 13:08

Na co vůbec vyrábět a prodávat polofunkční a třikrát předražené elektrokrámy, když nám od září zlevňuje nafta na úroveň, jaká je běžná v Polsku a koncern má v aktuální generaci vynikající 2.0 TDI? Podle mě je jediným důvodem diktát Bruselu, jinak si to neumím vysvětlit!

Odpovědět  |   | 
P  |  30. 07. 2020 16:05

Diktát z Bruselu.Strefil ses.

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  04. 08. 2020 13:30

Uz jen ty názvy těch vozů je katastrofa jako by to vymysleli nějací vyhulenci. A co auto kopie vozu, které uz davno jezdí, tady je evidentni ze Češi vzdy vymysleli pouze H a chytli se vzdy toho co uz tu 20let jezdilo.

Odpovědět  |   | 
Jaros  |  05. 08. 2020 11:08

Mně se to nelíbí.. Interiér vypadá že bude stejný průšvih jako v novém Golfu.. Ten má nejmenší prodeje v historii.. Dotyk bez tlačítek v autě je šílená blbost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan