Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

56 komentářů

IQ1199
1. října • 7:05

A kde je ten interiér? Žádný nevidím, jen nějaké skycy návrháře. Oni to ještě nemají hotové? A to chtějí v květnu začít seriovou výrobu? Tak to asi neklapne :-)

uživatel
25. září • 13:49

Tak jestli bude interiér jako je to na těch skicách tak to bude asi auto pro řidiče bez pravé nohy. :-D Nevím proč se u všech nových aut dělá ten "cool" obrovský kus plastu posetý displeji tak široký. Starý Ford Focus mk1 to neměl nic moc, ale mohl si tam člověk dát nohu do jiné polohy než na plyn, čím novější auto tím víc to spěje k tureckému sedu. Jestli to lidi hodnotí po ujetí 10km po městě tak je ten interiér v pohodě, ale mám-li s tím ujet na jeden zátah nad 100 km, je to skoro fakýrský výkon. Jsem zvědav jak ten interiér nakonec skončí. Za mě by měl být design funkční, ne abychom dělali věci jen pro design a pak hledali jak by se to, co vyplodil designér, dalo používat.

JB
15. září • 17:18

vlhký sen sjeté třináctileté bukvice

Jaros
5. srpna • 11:08

Mně se to nelíbí.. Interiér vypadá že bude stejný průšvih jako v novém Golfu.. Ten má nejmenší prodeje v historii.. Dotyk bez tlačítek v autě je šílená blbost.

Vašek
4. srpna • 13:30

Uz jen ty názvy těch vozů je katastrofa jako by to vymysleli nějací vyhulenci. A co auto kopie vozu, které uz davno jezdí, tady je evidentni ze Češi vzdy vymysleli pouze H a chytli se vzdy toho co uz tu 20let jezdilo.

volič ANO (51% v 2021)
30. července • 13:08

Na co vůbec vyrábět a prodávat polofunkční a třikrát předražené elektrokrámy, když nám od září zlevňuje nafta na úroveň, jaká je běžná v Polsku a koncern má v aktuální generaci vynikající 2.0 TDI? Podle mě je jediným důvodem diktát Bruselu, jinak si to neumím vysvětlit!

P
30. července • 16:05

Diktát z Bruselu.Strefil ses.

Pavel
30. července • 7:59

Škoda přestává být Škodou a stává se z ní Peugeot, tedy interiérem určitě. Trochu smutné zjištění, zřejmě došly nápady... :-(

JK
30. července • 9:33

Čím? Peugeot má líbivější a zajímavější design interiéru. Tady se nic líbivého a zajímavého neodehrává. Digital jede celý koncern viz golf, kde si bez dotyku už ani neprdnete. Ergonomicky mě osobně pořád víc sedí Škoda, než Peugeot, ale v Peugeotu bych vydržel v tom interiéru sedět, protože vypadá dobře. Škoda je stále průmyslově nijaká. Tedy trochu frustrace.

Prekvapeni
30. července • 4:23

Už nějaký čas víme, jak vypadá interiér VW ID.3, Enyaq je vlastně nafouknutá ID.3, takže není žádným překvapením, že interiér vypadá vlastně stejně. Podobně jako Golf - Octavia.
Tenhle článek je to samé, jako prolézat v 10 letech doma skříně a hledat vánoční dárky a pak dělat na Vánoce u stromečku překvapeného.
https://www.auto.cz/galerie/elektromobilita-e...

EL2020
29. července • 11:38

Problém těchto cool interiérů designovaných podle čínského mileniála, který sice možná mizerně řídí, ale zato bravurně ovládá dotykové displaye, je, že pro lidi 60+ (nedejbože třeba 80+) je to prakticky nepoužitelné. Co lidi, kteří sice na dálku vidí stále výborně, ale na blízko už mají pěkných pár dioptrií? Mají řídit v brýlích na čtení? Zrovna to řeším u mých rodičů a jako nevím, připadá mi to prakticky neřešitelné. Důchodci aby snad za chvíli kupovali jen ojetiny, jinak si v autě nezapnou ani topení...
Přitom populace v Evropě stárne a lidi 60-80 let mají nejvíc peněz a jsou tradičními kupujícími nových aut (nechtějí problémy s ojetinou). Jak na ně cílí automobilky? Nechápu to...

LOL
29. července • 12:54

je toho víc, ne jen dalekozrakost. Proč nemůžou být jednoduché knoflíky na ovládání čekoholi? Jasné, dostupné, nahmatatelné poslepu? Proč musím pro každý úkon do nablblého několikapatrového menu infotainmentu? To aby se člověk každé auto "učil!" Já si sice jako člověk z IT poradím, ale uživatelsky příjemné to není ani trochu a když vidím, jak s tím maturuje průměrný uživatel auta, který neumí ani spárovat přes BT telefon, tak si říkám, že designérům v automobilkách už haraší na věži - na kvadrát.A to jsem si kdysi říkal, že úchylnější ovládání než Opel nikdo nemůže mít... dnes můžu říct jen: zlatej Sopel.

Allamarein
29. července • 13:17

Kup si auto, které nemá "pro každý úkon nablblé, několikapatrové menu". Ve Francii to umí.

petr r. (petrumr)
29. července • 20:11

správně, grand picasso je příklad jak z učebnice.

.
29. července • 16:27

A nezačali náhodou zrovna francouzi s tím blbým ovládáním např. klimy na displeji?

petr r. (petrumr)
29. července • 20:18

jo, ale jak přejdeš ze škodovky do PSA, tak si uvědomíš, že na ten displaj nemusíš sahat, nebot ve škodovce musels pořád něco ladit a to sem měl climatronic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kapr
29. července • 21:19

Nikdy jsem na škodovce nic ladit nemusel. Absolutně jednoduché intuitivní ovládání

Allamarein
29. července • 19:07

Jakákoli změna na dva dotyky? Jednoduché jako facka. Stejně tak všechny položky v menu.

LOL
29. července • 17:55

mám pocit, že ano - Pažout to byl.

Lovec Hlav
29. července • 13:32

mpolan, chycen a zatčen opilý u rulety v Sante FeB-]

petr r. (petrumr)
29. července • 20:22

v Argentině? Chlapče byls vůbec ve francii?

šofér
29. července • 11:36

S tím rozvojem elektromobility mám čím dál větší problém, asi jako ti, co to označují za slepou cestu:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/baterie-pr... ...

Kapr
29. července • 21:16

Úhel pohledu. V porovnání s fosilem je to poloslepec.

Joe Doe
29. července • 9:55

Skicar znesie vsetko

dpcstb
1. srpna • 12:49

aj zakaznici skodovky

Jane Doe
29. července • 9:22

Chytrolíni vidí jednu skicu na webu a hned jsou přesvědčení, že je interiér stejný jako u nové Octavie, humorné.

dpcstb
1. srpna • 12:49

a z coho by mala ta palubovka byt? z dacie sandero? samozrejme ze je to oktavka a par rokov ju v upravach budu mat vsetky skodovkarske modely

joe
29. července • 14:53

A co čekáš jiného...? :-D:-D:-D

WRC Fabia R2 TwinCharger
29. července • 10:36

Bude to hezke, skoro jako u nove Octavie a bude se to libit. A to je to hlavni. To je to, co zde chteji vyjadrit chytrolini, kteri to neumi lepe nez klasicky znegovat..

LOL
29. července • 12:49

Fobiatikům se líbí všechno, i správně zakroucené hovínko. :-D

WRC Fabia R2 TwinCharger
29. července • 13:11

..vsechny recenze byly u nove Octavie "palec nahoru" hlavne co se interieru tyce..jako by to nebyla ani Skodovka! Nevim, nac sem plest zakroucena hovinka. Tady v Enyaqu cekam taky spokojenost bez vetsich vyhrad. Pekne je to.. i kdyz to pekne taky neco stoji!

petr r. (petrumr)
29. července • 20:06

nemáš pravdu, octávia je kritizována, že už od 180cm člověk má problém s pravým nebo levým kolenem podle země. Kolem komína je dobrá a to jenom v hybridu, ale zase nejde tam dát závěs, tak asi jíti ke konkurenci.

Kuna
29. července • 15:27

Ano, je to pekne... na ho*no.

neodborník
29. července • 10:02

To bylo slabý, ale zkusme to. Co tam tedy vidíte Vy, jaká je budoucnost ?

Jane Doe
29. července • 10:45

Mně naopak přijde dost slabé prohlašovat něco o tom, že interiér je stejný jako v nové Octavii po shlédnutí pouze několika počítačových skic. Ale každý to holt máme jinak :-)

neodborník
29. července • 11:34

Raději odpovězte na otázku, né komentář něčeho jiného Tak tedy, klapka ! Co tam vidíte, jaká je budoucnost ? podruhé !

Jane Doe
29. července • 12:27

Můžete na mě tlačit jak chcete a můžete své dotazy číslovat třeba do tisíce, ale já necítím povinnost odpovídat na kdejakou otázku na kdejaké anonymní diskuzi.1/ popis interiéru vozu s výpisem toho, co je nové, je v článku. Přečtěte si ho.
2/ na Váš dotaz jsem už v podstatě odpověděl, sice v jiném diskuzním vlákně, ale není problém si ho zde dohledat, zase tolik příspěvků zde není - odesláno v čase 10:40.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alias
29. července • 15:25

Ze zivota mam zkusenost, ze se takto chovaji vetsinou pekni de*ilci. Ale treba je to u vas jinak.

Allamarein
29. července • 9:43

A není snad? Jestli je displej o milimetr výše či níže, nebo o půl palce větší, to fakt nehraje roli. Koncept interiéru je úplně stejný, takže co revolučního máme čekat, když jsme to už dávno viděli?

Jane Doe
29. července • 10:40

Zde záleží na úhlu pohledu každého jedince, pokud očekáváš "něco revolučního" jak píšeš, tak budeš čekat marně. Ale to nevadí, protože o ničem revolučním v interiéru nikdy nebyla řeč, nikdo neprohlašuje, že cockpit bude revoluční. Už v nadpise se píše, že "nic takového jsme u Škody ještě neviděli", což je pravda. Když totiž čteš dál, tak se dozvíš, že klasický Kombiinstrument tento model nemá, jen malý display se základními informacemi, vše ostatní se promítá na čelní sklo pomocí head-up displaye. Platforma nemá středový tunel, i když středovou konzoli vůz stále má - díky MEB architektuře ale nabídne daleko více prostoru a odkládacích míst... Prostě detaily, které nová Octavia ani žádný jiný model dosud nemá. Opět opakuji, že o revoluci nikdy nebyla řeč. Jinak je to interiér klasického střihu, jaký má 95% automobilů na trhu - volant, pedály, sedadla, výdechy klimatizace, ovládací prvky - Škoda jako masový výrobce emocionálně neutrálních vozů si výstřelky nemůže dovolit.

Allamarein
29. července • 10:48

Tak už samotný takový nadpis evokuje revoluci, ale ona to ani náznakem není. S velkou slávou použili technologii, kterou ostatní mají dvacet let.
Vlastně je to takový "i-cockpit" po škodovácku, co nejvíce informací dostat do zorného pole. Bohužel, designové pojetí je stejně nudné a nezajímavé, jako u stávajících modelů, i když to šlo udělat mnohem líp, právě třeba díky absenci tunelu.

P
30. července • 15:57

No ty bys to určite udělal líp.

Jane Doe
29. července • 11:06

Pokud u tebe věta "nic takového jste u Škody ještě neviděli" evokuje spojení s revolucí, pak to ale není chyba ani Škody, ani autora nadpisu. Je to prostě holé konstatování, popis reality, nic víc.
Ano, Škoda díky VW managementu dostává technologické novinky opožděně, ale to je všeobecně známý fakt.
Nezajímavé a nudné designové pojetí - sto lidí, sto chutí. Mě se třeba přístrojová deska líbí. Ale souhlasím, že absence tunelu by mohla být zajímavější a cockpit by mohl působit prostorněji. Myslím si ale, že zde byla Škoda limitovaná stejně jako při nasazování nových technologií - VW ID3, ze kterého Enyaq vychází, má středový tunel, tudíž ho musí mít i Škoda. Rád bych si přečetl nějaký rozhovor s designéry, kde by vysvětlili své myšlenky a objasnili by, jak moc měli při navrhování svázané ruce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JK
29. července • 14:55

Jde o kontext: "Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli" - Nadpis tak jak je, předpovídá interiér, který jsme doposud u Škody ještě neviděli. To je prostě fakt. Je to napsáno tak, aby uživatelé klikali a koukali. Taky sem klikl, ale nebyl sem překvapen, že nejsem překvapen. Škoda není značka, která by překvapovala. Tedy čistě stylisticky - autor článku může za to, že nejen já jsem očekával něco úplně jiného, než prvky interiéru z Octavie. Toť vše. ;-)

Allamarein
29. července • 11:26

Když to srovnám třeba s pojetím interiéru u těch polských novinek, víc se mi líbí práce Poláků, než Škody. Na to, jaké jsou u beztunelových aut možnosti, se při konstrukci Škoda nijak neodvázala, ačkoli to příznivci elektromobilů obvykle očekávají...

Jane Doe
29. července • 11:42

Souhlasím, ten středový tunel, který není v horní části propojený s přístrojovkou, se Polákům povedl. No uvidíme, jak bude vypadat produkční vůz, jestli vůbec někdy vyjede.
Tady je holt problém škodovácké závislosti na VW, nápady by byly, někdy i hezké, ale nepodaří se je prosadit...

XYZ
29. července • 8:40

Konečně příléhavé jméno pro škodovku. Stejně jako ten první počítač to bude těžká a pomalá krabice, ze které polezou dráty a každou chvíli se rozbije nějaká elektronka.

Kundaj & Hovnaj
29. července • 11:27

Přezňe tag!

neodborník
29. července • 8:05

A neviděli jsme už něco takového v nové Octavii ? Displej na kterém se promítá jenom jiné kino je taky stejný.Všicbni nejsou slepí a méně bystří.

volič ANO (51% v 2021)
30. července • 13:10

Jinak zlatý interiér mé 1.9 TDI 81 kW (šlape jako hodinky), za tento digitalizovaný vylevněný krám bych její interiér rozhodně nevyměnil!

P
30. července • 15:54

Na novou nemáš tak závidíš.

dpcstb
1. srpna • 12:35

nie vsetko nove je automaticky lepsie. zdaleka nie. za ovladanie vsetkeho cez displej by mala byt basa pre dizajnerov a nove vw su dost hlucne od kolies

Lukáš
29. července • 9:09

Presne tohle me hned trklo. Dyt je ten interier uplne stejny, jako v nove Octavii

petr r. (petrumr)
29. července • 19:59

a není to tym, že octávia je stějně jak tohle škodovka?

Lukáš
30. července • 9:37

To je reakce na titulek Nic takového jste u Škody ještě neviděli...

Twan
29. července • 8:19

Hlavně jsme to vídali už několi let u Mercedesu...

Doporučujeme

Články odjinud