Po Enyaqu kupé chystá Škoda další EV crossover. Velký kufr bude stále prioritou

18 komentářů

karelhrabe
14. června • 17:35

Kupuji pouze opravdová auta a to dělá pouze Mazda Toyota a Subaru !!!! Žádné litrove , 1,2 a 1,5 litru to si strčte někde !!!!

Nsnsn
14. června • 21:13

A toyota, mazda, Suzuki jako tříválce nedělá??? 😂 Dovolte abych se zasmál, pro mě je "pořádný motor" 2.0 TSI 206kw v aktuálním superbu, nebo 3.6 V6 v minulém Superbu, to co jste vyjmenoval jsou všechno drahé vysavače

p.
17. června • 20:34

No ale to mate minulost... v soucasnosti lze koupit slusny motor 3,3litru V6 v Kia Stinger ;-)

_Info_
14. června • 21:33

Ale fuj ty jeden. Vypláchnout a pořádně tu nevymáchanou hubu.
Snad se bavíme o pořádných autech. Camry 2.5
RAV4 2.5
COROLLA 2.0
MAZDA ? Mám jmenovat motorizace?
Subaru?
Tož ovečko škodná poblázněná, trocha se vzdělej ,teda nebuď za mamlase a nastuduj si látku, než začneš vypouštět takové blití.
A o motorech mimo EU, které zmíněné automobilky nabízejí, to je něco, co ty nikdy nepochopíš, omezená ovce nedobrá

_Info_
14. června • 18:13

Suzuki Jimny poslední generace je úžasné auto,i když s malým motorem.
A jinak Toyota je se Subaru v alianci a Mazda ujde. HONDA se vydala spatnou cestou.

Kevil
14. června • 11:43

Otázkou také je, kolik lidí má v centru Prahy, Brna, Ostravy garáž, kde může auto dobíjet. Koupit si auto za více než milion a pak trávit hodiny někde na nabíječce může jen ekologický fanatik nebo masochista :-D.

p.
17. června • 20:30

Vsak jinde je dnes clanek, jak pirati chteji v Praglu zdvojnasobit cenu rocniho parkingu na ulici, protoze to na sebe nevydela. Tak asi planuji investovat do pripojek elektriny + zaroven pocitaji s tim, ze az zakazou vjezd spalovaku do mesta, tak ze mist bude najednou hodne a nabijecek nebude ani tolik treba... treba... :-D

_Info_
14. června • 12:25

I kdyby nakrásně garáž měli, elektrická přípojka nebude mít dostatečné parametry, nepočítalo se s ničím více, než světlem !!!

Marty
14. června • 13:58

hlavně obce na tonemaj dimenzované transformátory a řada komunistických baráků má ještě hliníkové kabely:-D:-DProstě bolševický utopisti, jako byli ti rudí.

k22
14. června • 11:08

Jen vyrábějte, nevyužitých vojenských letišť tady máme dost, stačí posekat kopřivy...

Kevil
14. června • 10:41

Nechápu to. Na jedné straně tlačí EU na nesmylné emisní limity, tříhrnky na bio mrkev a na straně druhé se čím dále více vyrábí obludy typu SUV, které z principu škodí ekologii daleko více.Obecně jsem zastáncem toho, ať si každý koupí auto jaké chce. Pro provoz ve městě bych si ale SUV určitě nekoupil. Něco jiného je, když jezdím na Aljašce s GMC Yukon XL 6.2L V8 HEMI 420 HP :-P.

Marty
14. června • 13:55

Yukon nemá HEMI, to má akorát Chrysler Group, Yukon má 6,2 smallblock od GM :-D:-D

Kevil
14. června • 14:00

Máš recht, HEMI má Chrysler ;-).https://www.gmc.com/suvs/yukon/denali...

šofér
14. června • 12:23

pokud to má mís ten slibovaný dojezd aspoň 350 km, tak ty\ baterky zaberou pod podlahou tolik místa, že z toho klasický sedan udělat prostě nejde!

rembaz
14. června • 13:47

a Tesla Model S a 3 su co?

??
14. června • 10:52

Ty SUV jako Enyaq mají spotřebu ve městě v přepočtu méně než 2l/100, až bude srovnatelné spalovací auto, řekněte.
Ekologicky jsou i takové auta jako Enyaq lepší než Scala na CNG. Pokud teda není elektrika ze 100% z uhlí.Druhá věc je, jak moc jakékoliv auta do měst patří.

_Info_
14. června • 10:59

Akorát že v konečném součtu je BEV ekologickou katastrofou. Už i EU to pomalinku začíná přiznávat a pomalinku řádí zpátečku

_Info_
14. června • 10:13

To je zase masivní PR útok škodné. Neskutečné, co dokáže strach .
A redakce , naučte se rozlišovat EV.
Jedná se o BEV, HEV, PHEV, FCEV ?
Snad pochopíte i vy, že nestačí obecné označení EV. Každopádně chápu, že nemáte vzdělání, které by vám umožňovalo rozlišovat technické a technologické rozdíly, ale máte snad možnost se zeptat přímo výrobce, když už pro něj pracujete.
Hezký den

Doporučujeme

Články odjinud