Škoda Enyaq iV má další české ceny. Ani luxusní edice není dražší než Kodiaq RS

LOL2000  |  03. 09. 2020 08:30

Jsem zvědav jak se to v budoucnu zdaní.
Obávám se že i elektrika půjde cenově nahoru.
Auto je to pěkné , ale spíše bych preferoval auta malá do města a za cenu do 300tkc.

Taky je otázka jak to člověk posléze prodá a jaky bude o to v bazarech zájem.Připadně propad ceny.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  03. 09. 2020 09:23

Ročně stát vybere na spotřební dani a DPH s tím spojeném cca. 100 mld. CZK. Při dnešních experimentech s ekonomikou jsou tohle peníze o které nebude erár chtít přijít, takže se bude danit co půjde ... elektrika, mýto pro osobáky a různé další poplatky.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 11:06

elektřina dávno masivně zdaněná je, a to nejen daní z elektřiny, ale především regulovaným distribučním poplatkem, který jde z velké části do státní kapsy

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 09. 2020 11:12

Tak benzín a nafta je také zdaněná, ale u elektřiny nějak postrádám spotřební daň, která u benzínu a nafty je.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 11:13

je jedno, jak se to jmenuje, reálně platíte z elektřiny státu mastnou fee i za spotřebu ledničky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 09. 2020 11:18

Nějak neřešíš problém, odpovídáš jako politik.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 11:27

Je rozdíl, jestli zaplatím 100% navíc a jmenuje se to spotřební daň nebo 100% navíc a jmenuje se to "státem regulovaná cena"?

Odpovědět  |   | 
Jogurte  |  03. 09. 2020 11:39

že je něco zdaněné, neznamená že to je zdaněné stejně....přepočti zisk státu na ujetých 100 km benzín versus elektrika. A budeš mít jasno....a přestaneš mlit nesmysl.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 09. 2020 14:55

Vy netušíte o čem píšete, státem regulovana cena je cena distribuce EE. Pokusím se vás mírně dovzdělat : http://www.eru.cz/documents/10540/5228943/E... ... .... až si to přelouskáte, možná vám dojde, co je regulovaná cena v energetice a proč se platí.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 15:07

já vím, za co se platí, taky vím kolik je její reálná hodnota, o kolik je uměle nafouknutá a proč ji stát reguluje ....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 09. 2020 15:24

leda prd víte, proč cenu distribuce stát reguluje!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 09. 2020 15:59

Zkus tady rozepsat, jak to je s cenou elektřiny. Potom napiš, jak je to s cenou pohonných hmot. Možná se nebudeš stačit divit, že tvých 100% není 100%.
Jako představu ti dám tohle.

https://www.srovnator.cz/clanky/jak-se-tvori-cena-... ...
Při ceně benzínu 29 Kč odvedeme na daních 18,93 Kč (spotřební daň a DPH). Stát obdrží celých 65 % z konečné prodejní ceny každého 1 litru benzínu.

Ještě chceš psát něco o 100%? Umíš vůbec počítat procenta?

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  03. 09. 2020 16:36

Tak on tady mlel howna o "stejném" zdanění, bó pak dolejc píše že ušetřil o proti klasickému pohonu 60 000 za rok. Takže je za troubu.....

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  03. 09. 2020 19:35

Za troubu jsi tu se svými nicky sám. Míru skrytého zdanění distribuce elektřiny si lze velice snadno spočítat, stačí k tomu bilance státního ČEZ distribuce před zdaněním vydělit objemem přenesené energie, což navíc je pouze část Česka a ještě v tom ani není uměle vytvořená část nikoli nezbytných nákladů. Součet skutečného a skrytého zdanění elektřiny může ropným palivům směle konkurovat.
Pokud jde o provozní náklady elektromobilu, pak například právě zmíněný e.tron není zrovna úsporné auto a v průměru baští 25kWh/100km. Což při ceně elektřiny například u E.On znamená 0,75kč/km, srovnatelně velké SUV v dieselovém třílitru pojede za 8,5 x 28Kč= 2,38Kč/km.
Takže na úsporu 60000Kč stačí najezdit pouhých 37000km/rok.
Jinak řečeno, ten kdo je tu za idiota, rozhodně není jogurt, pánové.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 09. 2020 15:10

Jogutre, nepište kraviny! Z distribuce jde za státem jen 28,30 daň z EE! Na to ,že se chlubíte že jezdíte e.tronem jste b**ý jak točité schody!!!

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  03. 09. 2020 16:37

Odpovědět  |   | 
le-prak  |  03. 09. 2020 11:26

V Nemecku zvedli dotace na nakup EV az na 9000 EUR. ( https://www.bafa.de/DE/Energie/Energieeffizie... ... ) A i presto, ze prodeje EV se sice o neco malo zvedly, bezni obcane na ne fronty rozhodne nestoji. Hadam, ze vetsinu prodeju tvori firemni klientela z duvodu ruznych dalsich vyhod. (Relevantni zdroje, necht si prosim kazdy vygoogli sam.)

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 11:31

Je to easy. Místo SQ5 jsem koupil e-tron. Pořizovací cena stejná, servisní náklady skoro nic (do 100k km je servis zdarma, pak pakatel), na spotřebě za rok šetřím 60000Kč. A jezdit na elektřinu je navíc příjemnější.
Podobné srovnání bude Kodiaq vs Enyaq.

Odpovědět  |   | 
Jogurte  |  03. 09. 2020 11:48

Vydrž zdaníme tě....

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 12:01

možná, pak nastoupí FVE

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  03. 09. 2020 12:27

Jak ti FVE pomůže při platbě mýta?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 12:30

Nijak, leč mýto jako regulativ zatím a ještě dlouho spíš půjde proti fosilu.

Odpovědět  |   | 
fan-tipl  |  03. 09. 2020 12:03

Ze stranek Audi: "Ob für einen Wochenendausflug oder eine längere Reise in den Urlaub – mit seiner maximalen Reichweite von bis zu 437 Kilometern unterstreicht der Audi e-tron seine Langstreckentauglichkeit. Die große Hochvolt-Batterie und ein intelligentes Rekuperationssystem tragen ihren Teil dazu bei."

... Stastni to lide, kteri povazuji 437 km za Langestrecke.

Vite co maji spolecneho zbrane hromadneho niceni v Iraku a dojezd EV? Vlady by rady, aby to obcane uz konecne prestali resit.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  03. 09. 2020 12:17

A jak daleko dojede benzínový Kodiaq? 500km? Stěží.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  03. 09. 2020 13:06

Naložený 2,0TSI na dovolenou se čtyřmi lidmi na palubě? Po 400km už naskočí hladový voko.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  03. 09. 2020 13:10

Když natankuješ půlku tak jo, jinak je dojezd okolo 700km. Kodiaq bych chtěl v naftě, Octaviu asi v benzínu.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  03. 09. 2020 13:30

Vlastní zkušenost. 2,0TSI 140kW r.v. 2019. Dálniční 130 ve čtyřech lidech 11,6 l/100km.

Odpovědět  |   | 
0  |  03. 09. 2020 16:34

A jakou máš dlouhodobou spotřebu ? při jaké průměrné rychlosti ? Můžeš poslat screen ze SkodaConnect ? díky

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 09. 2020 01:54

Můžeš poslat že to tak není? Díky...

Odpovědět  |   | 
0  |  04. 09. 2020 07:34

https://ctrlv.cz/czps...
nemáš zač. Podle průměrné rychlosti si jistě odvodíš, že to není jen po okreskách. Takže Taraba je jen hater, co v tom autě vůbec neseděl a uvádí nesmyslné spotřeby.
A tady máš např. jízdu po D8 a to jezdím 136-140 podle tachometru, takže 130 dle GPS.
https://ctrlv.cz/LoIO...
stačí ?
a ještě auto ----
https://ctrlv.cz/Mkd8...


Odpovědět  |   | 
Alias  |  03. 09. 2020 21:46

Uprimnou soustrast.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 09. 2020 08:45

tak uvidíme, koho bude bavit stát hodinu a půl na čerpací stanici... jet do Práglu a mít strach, že díky D1 nedojedu a chcípne to někde cestou fakt není příjemná vyhlídka. A když to nechcípne tak hodinu na čepračce/dobíječce? Furt myslet na to, že musím někde zastavit a tu hodinu strávit kde nechci? Hlavně že o pá fůru pičifuků které člověk nepotřebuje. Fakt zvrácená logika moderní individuální dopravy!

Odpovědět  |   | 

Narozdíl od spalováku, elektrické auto spotřebovává tím míň energie, o kolik pomalejš jede. Při couračkách v kolonách si neřekne skoro o nic. Samozřejmě je třeba odmyslet klimatizaci/topení a nebo přehrávání hudby...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  03. 09. 2020 10:30

Uhuh...to se chová podobně jako 5.5l V12...ten když stojí žere tak 2 litry za hodinu a když jede 100, žere kolem 11l za hodinu..když 200 tak skoro 20. Ty blboviny jako klimu a hudbu neřeším protože to je opravdové auto. Navíc za celou kariéru působení na životní prostředí nezvládl vyprodukovat tolik bordelu, jako tenhle ENOIUHGAQ když ho teprve montovali. Ještě nějakou ódu na elektromobil tam máš?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 11:05

Klima není zajímavá, u etronu mi provoz s/bez klimy resp. topení dělá rozdíl v dojezdu kolem 10km.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 09. 2020 01:46

Jasně....vždycky můžeš nastartovat motor...jo počkej vlastně ne...ale zase to jede líp než běžná auta...jo počkej vlastně taky ne...no samé výhody a pozitiva...

Odpovědět  |   | 
Filip81  |  03. 09. 2020 10:53

To možná jo, ale stejně to budeš muset někde nabít. Podle mě je to vhodné na dojíždění do práce nebo kolem komína. Kde auto nocuje doma na nabíječce. Ale je nějaký pán, která s Leaf projel Afriku. Když máš vhodný kabel, tak při nejhorším zazvoníš u prvního baráku a poprosíš, zda si k nim na chvíli můžeš píchnout šňůru.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 11:10

Stačí si stáhnout a better route planner a vyzkoušet to, v premium verzi to ukáže i obsazenost nabíječky. Přijdete na to, jak málo vás nabíjení zdržuje.Letos jsme s e-tronem absolvovali tisíce km na dvou dovolených po západu Evropy a druhou posádku s benzínovou X5 jsme nijak nezdržovali, spíš naopak, e-tron se dobil přes noc u hotelu, ale X5 musela k pumpě.

Odpovědět  |   | 
Filip81  |  03. 09. 2020 11:41

To je jak jsme v zaměstnání do služebních aut museli tankovat jen u Benziny, protože s ní měla naše firma nějakou smlouvu. To aby jsi pak jen jezdil podle plánku, nedejbože někdy to je v praxi v protisměru kam se blbě odbočuje. Neříkám že to nejde, někomu se to třeba i líbí jako že má něco speciálního což chápu. Ale většinu lidí to otravuje. To je jak bys mohl na wc jen u McDonalds. Tak, najdi si plánek a rozplánuj si to, aby ti to vyšlo. To už spíš pochopím nějaký tichý konstantní rozjezd nebo tak, ale nabíjení výhoda není. Elektřina je i dnes z velké části z uhlí. Až bude z větrníků nebo z přehrady, pak dejme tomu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 11:55

Zkamenělé myšlení je zábava. Je fuk, kde dobíjím. Auto mě tam dovede. Například minulý týden trasa HK-Budapest, jedno dobíjení v Bratislavě, 21 minut. Akorát na kafe a sendvič.

Odpovědět  |   | 
Filip81  |  03. 09. 2020 12:03

Hele realita je stejně jedno, podstatné je, aby byl zákazník spokojený. Pokud tě to baví, tak super! Pro mě by to zatím nebylo.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 12:27

Však jo, kdybych jezdil denně 500+km, koupim diesel.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  03. 09. 2020 12:05

Tak jsou lidi, kteri jezdi tam, kam chteji. No a pak jsou lidi, kteri jedou tam, kam je vezou. Takovi si driv kupovali jizdenku. Dnes si kupuji auto za sedmimistnou cifru. Pokrok holt nezastavis

Odpovědět  |   | 

ne tak uplně, vezmi si třeba motorkáře, roadsteráře, kolaře- ti bez plánování cesty prostě nechcou jezdit a to plánování patří k životu, tohle nejsou obchodní cestující co znají jenom zákazníka a silnici.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 09. 2020 01:37

Poslouchejte chlapci a muži...a nejde tak náhodou o omezení svobody? Nejedná se náhodou o zkrácení reálného okamžitého dojezdu lidí? Vím že mne ukamenujete...ale věřím že si jednou vzpomenete....

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  03. 09. 2020 12:05

X5 k te pumpe jela jednou/dvakrat a ty jsi nabijel kolikrat ? Jak dlouho trvalo tankovani a jak dlouho dobijeni behem cesty ?

Odpovědět  |   | 
Karcher Tool  |  03. 09. 2020 12:15

Podlě mě nemusel nabíjet tolikrát. Ale jde o to, že má pevně daná místa kde musí, jinak smolík. Stačí jak chceš jet jinudy nebo přejedeš výjezd z dálnice a už jsi jinde. Je to věc, co si musíš hlídat, jak kamioňáci výšku tunelů. Pořád aby jsi na něco dával pozor, jen ne na samotnou jízdu. Pro managery nějaké firmy, kteří mají před kanclem na pozemku nabíječku a jezdí jen domů nebo na jednání po stejných trasách k zákazníkovi beru.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  03. 09. 2020 12:22

Jak jiz bylo nekolikrat receno/napsano - se spalovakem si zastavim kdy chci ja, s EV autem o tom rozhoduje auto.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  03. 09. 2020 13:03

Nadneseně řečeno to tak v podstatě je, i když přesnější je, že cestu je vhodné plánovat. každopádně cestovat do dáli s dvěma babama, když každé z nich se chce močit jindy a po hodině mají zase hlad, je podstatně více omezující a zdržující.

Odpovědět  |   | 

no, ale práve před babskýma obchodam je ta nabíječka.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2020 12:25

Pánové, asi vás zklamu, ale dojezd X5 40i a etronu se moc neliší. X5 sice natankuje rychleji, ale zasejc ne přes noc když chrníte. A na výlet mimo trasu samozřejmě můžete, jednak se nejezdí nadoraz a druhak nabíječek je jako much. Než prolezete zámek na Seině, máte nabito.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 09. 2020 01:56

Kolik ti je...15? že jsi takový výplod napsal na ty internety?

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 09. 2020 01:41

A pošlou tě doháje, protože tam žádnou díky usilování mnoha vlivů nemají...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  03. 09. 2020 09:22

Tohle je už fakt trapné...

Odpovědět  |   | 
king014  |  03. 09. 2020 09:30

nejlepší jsou stejně hlášky vedení z Bolehlavy, nejvíc pobavilo že se s elektromobilem nemusí do servisu, asi rovnou na vrakáč, jak jsou finančně výhodné díky parkování zdarma a podobných hlášek by se našlo hafo. Už se těším jak autorevue bude testovat všechny barevné varianty a psát oslavné články že zrovna tahle barvička nejlépe jezdí a hraje jí rádio

Odpovědět  |   | 
chacha  |  03. 09. 2020 09:41

Tak jsem si podle ceníku do výbavy přihodil pár nezbytností a sem na 1,4 mega. Verzi RS tipuji na 1,75.

Odpovědět  |   | 
Filip81  |  03. 09. 2020 10:49

Já bych si koupil nějakou skladovku nebo předváděčku. Většinou jsou vybavené a za levnějich. Klikat po ceníku je trnitá cesta.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  03. 09. 2020 11:03

A pamatujete, jak to slibovali za cenu dieselové Octavie? Holt slibem nezarmoutíš...

Odpovědět  |   | 
koniq semiq  |  03. 09. 2020 11:11

Ze by bylo za dvermi brzke zdrazovani naftove Octavie?

Odpovědět  |   | 

a ta cena se nějak liší? Spočítej výkon a výbavu a jsi na stejné ceně.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 09. 2020 02:03

Verze RS bude startovat z 0-100 za závratných 8 vteřin tipuji....vůbec netuším jak se s takovým výkonem dostali na takové hodnoty a nemůžu se dočkat reálného měření protože asi všem lžou nebo nevím jak 132/150kW může trvat tak dlouho akcelerovat na 100...v minlosti byli poraženi tolikrát že to ani nebudu vypisovat....a ty baterie tolik neváží ne? A co čas z nurburgringu u verze RS? Ani Benzínová Rs to neuvádí. Mám si myslet co si myslím? A kolikrát to ty baterie reálně vydrží? 1.8T to totiž dokázala snášet i 300.000km než musela na repas a pak to vydržela znova dalších 300.000....

Odpovědět  |   | 
Miroman  |  03. 09. 2020 10:36

Hezký by to bylo, to jó. Jen uvidíme, zda už je na auto trh i v ČR.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  03. 09. 2020 11:17

Ano, protože je to Škoda. Ne, protože tu na to nejsou dotace a Babiš chce zlevnit naftu na úroveň Polska.

Odpovědět  |   | 
Miroman  |  03. 09. 2020 11:55

Co chce pán z StB je mi srdečně jedno, stačí že zadlužuje budoucí generace kvůli svému vlastnímu prospěchu.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  03. 09. 2020 11:01

Cena je irelevantní, když je to "vošklivý jako noc". I kdyby mi to dali zadarmo, styděl bych se v tom jezdit. Fakt by mě zajímalo, jestli se to opravdu někomu líbí (takový teda moc vkusu nepobral) a nebo nad tím všichni hýkají blahem jenom proto, že je to Škodovka. Spíš si myslím to druhé a kdyby s takovým kýčem přišel třeba Hyundai, bude tu neskutečně ztrhán.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  03. 09. 2020 11:13

Jako vážně někdo bude vyrábět drahé "hračky" na sklad ? Komunisti vyráběli věci o které nikdo nestál to se tam jako vracíme ? Jinak celkem by mne zajímalo jak by se se elektroklumpy v zimě vypořádaly se situací jako byla včera na D8, kdy se v koloně stálo hodně dlouho. To pak přijede nějaký velký pluh a všechen stojící a nepojízdný šrot vymete za svodidla no hlavně že to půjde zamknout přes mobil až půjde člověk pěšky dom. Rozšíří se to jen za cenu nesmyslných dotací z peněz o které nás stár obere

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 09. 2020 11:25

A nie je tych clankov o Enyaqu malo? O cervenom mi tu napriklad chyba dedikovana rozborka.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  03. 09. 2020 13:05

Vztahovat něco ke Kodiaqu RS není úplně ončo, protože to není příliš rozšířená záležitost. Ale nějaké volné porovnání s Kodiaqem a nebo Superbem combi by mohlo být zajímavé. Nebo naopak s Teslou X, nebo se to jmenuje.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  03. 09. 2020 17:30

Auto sice není pro "běžné" lidi, ale cena není nijak přemrštěná. Je jasné, že skutečný dojezd bude hlavně v zimě podstatně nižší a časem se bude nadále snižovat, ale stále se to dá považovat za dostačující přibližovadlo. Co mi zarazilo, je maximální rychlost. Znamená to, že auto bude provozováno stále na plný "plyn" a na dálnici ho porazí i stará Škoda Felicia, která by možná i při stejné rychlosti dojela na jedno natankování i podstatně dál.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 09. 2020 01:44

Takže ti nevadí, že se dostaneš na polovinu dojezdu? A co když další generace nedojede ani tu polovinu poloviny, navíc jí nebudeš řídit...a ještě to na tebe nabonzuje všechno co jsi ten večer dělal? Bude to OK? Budete ovce spokojené?

Odpovědět  |   | 
wonn  |  04. 09. 2020 22:26

Řekněme, že cena je OK. Řekněme, že by si to lidi i koupili. Ale stejně se to nebude prodávat :) Bydlím v bytě, široko daleko není jediná nabíječka, přestože tu v okolí stojí stovky aut. Takže elektro auto si prostě nemůžete koupit, ať chcete nebo ne. A podobně to mají statisíce, možná i miliony lidí u nás. A v práci? Jedna, dvě nabíječky se asi najdou... pro 500 zaměstnanců... takže chtě nechtě, není to pro každého :)

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 09. 2020 16:19

50% obyvateľov v CR býva v rodinných domoch. Takze trh pre EV je.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  05. 09. 2020 08:08

Škoda a slovo luxusní je holý nesmysl! Škodovka nemá na to být luxusní.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 09. 2020 16:20

Skodovka nemá byt luxusná.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  05. 09. 2020 08:19

To se budou ekologové křižovat, až se bude ještě víc oteplovat klima na Zemi kvůli požárům takovýchto elektromobilů z dílen VW/Škoda. Elektřina a škodovka totiž nejdou dohromady.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 09. 2020 16:21

Franto, Franto. Otepľovať klíma kvôli požiaru pár aut.
Snáď si ešte len začal chodiť do školy.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  05. 09. 2020 18:31

Říká ti něco slovo nadsázka?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  05. 09. 2020 19:57

Sorry, nepochopil som tvoj sofistikovaný humor.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro