Za volantem Škody Enyaq iV 80x: Poprvé 4x4. A nejvýkonnější ekoškoda v historii!

22 komentářů

Pavel Kapoun
5. června • 15:51

Celých 160 km/h? To fakt musím mít. ..

Rembaz
5. června • 16:18

Si často v DE?

_Info_
5. června • 16:41

Často provětrat se a vyhnat pawouky . Myšleno automobilisticky.
Jinak i mimo Evropu se dá pěkně se projet.
Ale to ty jistě znáš. Vzhledem k tvým příspěvkům, ty jsi vlastně bůh.

Rembaz
5. června • 20:41

Nepoznám. Mimo EU svojim autom nikam nejazdím. A určite nie s EV.

Jan Taraba
7. června • 21:18

a co třeba Švyc?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
8. června • 6:31

Tam by si chcel jazdiť vysoko nad limit? Prajem príjemnú zábavu.

_Info_
5. června • 21:16

Doufejme,že nemáš potomky

Moik
4. června • 16:54

Dneska jsem v něm seděl..Kodiaq 2.0TDI s DSG a nějakou skromnější byť ne špatnou výbavou (kessy, klima, LED světla, výhřev sedaček...) se dá sehnat za 850. Enyaq tomu odpovídá iV80 za 1 400. Rozdíl 550tis a je v tom trochu výbavy navíc u Enyaqa. Pokud nabíjíte doma, asi se vám to podaří za 3,50/kWh a na 100km to bude řekněme 25kWh vč. ztrát nabíjení, takže 0,90Kč/km. Na nabíječkách je to 6kč+, takže minimálně 1,5kč/km. Že mám rád moderní věci nestačí...k tomuhle se nedonutím.

Jan Taraba
7. června • 21:18

nemusí to být 6+Kč/kWh, například ČEZ má tarify za 4,50 a 3,50 včetně dépéhá

Rembaz
4. června • 20:01

Keď si nakonfigurujes obidva nové v rovnakej výbave tak je rozdiel asi 10%. Časť z toho sa vráti na palive.Samozrejme Enyaq je novinka a je vypredaný. Takze mensie zlavy.

Moik
5. června • 9:53

Já jsem bral skutečné ceny, ne ceníkové..

_Info_
4. června • 20:14

Vyprodaný??!!!??
Přestaň už vtipkovat.
Sem tam se jim podaří vyrobit nějaký provozuschopný kus.
Totálně nepřipravená výroba .
A že chybí chipy, v tom to opravdu není.
Celé VW Group prostě nevíte, jak na to. Neměli dostatečný vývoj a hlavně byl celý vývoj pojat jako levné cvičení a vymstilo se jim to na více frontách. Systémy se jim serou v každém autě a BEV je katastrofa kompletní. Sami dělníci Škodovky si už z toho dělají srandu. Ubohost koncernu je každým dnem viditelnější.

Rembaz
4. června • 20:17

To máš jedno, či je to kvôli neschopnosti škodovky alebo chipom alebo kvôli veľkému záujmu.
Ako zákazník nemienim dlho čakať na auto.

_Info_
4. června • 17:53

Cokoliv z donucení jest, nebude nikdy bráno jako dobré či užitečné. Bude pouze tolerováno, až si člověk zvykne a zapomene, že to bývalo jinak a lepší.

Kuk Vykuk
8. června • 4:07

Poděkuj podvodníkům z VW, že to všem podělali s Dízlgejtem. :-PB-]

majo
4. června • 15:11

Pokial viem, tak eskoda nejaku velku historiu nema :-D

.Info.
4. června • 15:41

Okolo roku 1900.
Postaral se o něj věhlasný konstruktér a vynálezce František Křižík. Autor obloukové lampy a inovátor elektřinou poháněných tramvají postavil několik vozidel, přičemž jeden z nich vznikl na základech automobilu Laurin & Klement typ E. Upravil jej tak, aby spalovací motor sloužil jakožto generátor elektrické energie, která následně sloužila k samotnému pohonu vozidla.Takže majonézo, trocha studia by ti neuškodilo

dr.spiritus
4. června • 14:29

není...

dr.spiritus
4. června • 13:24

Superb 2.0 TSI má, pokud mne neklame zrak, 206 kW. To mi přijde více, než 195...

WRC Fabia R2 Twincharger
4. června • 14:26

To je sice pravda..řeč je ale o ekoškodovce.
P.S. Já také držím nadále svůj titul.. ve své kategoriiB-]

dr.spiritus
4. června • 14:29

On ten nadpis byl původně jinak. Bylo tam, že je to nejvýkonnější sériově vyráběná Škoda.
A to fakt nemi.

dr.spiritus
4. června • 16:05

úplně jinak. Nebylo tam, že je to nejvýkonnější sériově vyráběná Škoda.

Doporučujeme

Články odjinud