Celých 160 km/h? To fakt musím mít. ..
Si často v DE?
Často provětrat se a vyhnat pawouky . Myšleno automobilisticky.Jinak i mimo Evropu se dá pěkně se projet. Ale to ty jistě znáš. Vzhledem k tvým příspěvkům, ty jsi vlastně bůh.
Nepoznám. Mimo EU svojim autom nikam nejazdím. A určite nie s EV.
a co třeba Švyc?
Tam by si chcel jazdiť vysoko nad limit? Prajem príjemnú zábavu.
Doufejme,že nemáš potomky
Dneska jsem v něm seděl..Kodiaq 2.0TDI s DSG a nějakou skromnější byť ne špatnou výbavou (kessy, klima, LED světla, výhřev sedaček...) se dá sehnat za 850. Enyaq tomu odpovídá iV80 za 1 400. Rozdíl 550tis a je v tom trochu výbavy navíc u Enyaqa. Pokud nabíjíte doma, asi se vám to podaří za 3,50/kWh a na 100km to bude řekněme 25kWh vč. ztrát nabíjení, takže 0,90Kč/km. Na nabíječkách je to 6kč+, takže minimálně 1,5kč/km. Že mám rád moderní věci nestačí...k tomuhle se nedonutím.
nemusí to být 6+Kč/kWh, například ČEZ má tarify za 4,50 a 3,50 včetně dépéhá
Keď si nakonfigurujes obidva nové v rovnakej výbave tak je rozdiel asi 10%. Časť z toho sa vráti na palive.Samozrejme Enyaq je novinka a je vypredaný. Takze mensie zlavy.
Já jsem bral skutečné ceny, ne ceníkové..
Vyprodaný??!!!??Přestaň už vtipkovat.Sem tam se jim podaří vyrobit nějaký provozuschopný kus. Totálně nepřipravená výroba .A že chybí chipy, v tom to opravdu není.Celé VW Group prostě nevíte, jak na to. Neměli dostatečný vývoj a hlavně byl celý vývoj pojat jako levné cvičení a vymstilo se jim to na více frontách. Systémy se jim serou v každém autě a BEV je katastrofa kompletní. Sami dělníci Škodovky si už z toho dělají srandu. Ubohost koncernu je každým dnem viditelnější.
To máš jedno, či je to kvôli neschopnosti škodovky alebo chipom alebo kvôli veľkému záujmu. Ako zákazník nemienim dlho čakať na auto.
Cokoliv z donucení jest, nebude nikdy bráno jako dobré či užitečné. Bude pouze tolerováno, až si člověk zvykne a zapomene, že to bývalo jinak a lepší.
Poděkuj podvodníkům z VW, že to všem podělali s Dízlgejtem. :-PB-]
Pokial viem, tak eskoda nejaku velku historiu nema :-D
Okolo roku 1900.Postaral se o něj věhlasný konstruktér a vynálezce František Křižík. Autor obloukové lampy a inovátor elektřinou poháněných tramvají postavil několik vozidel, přičemž jeden z nich vznikl na základech automobilu Laurin & Klement typ E. Upravil jej tak, aby spalovací motor sloužil jakožto generátor elektrické energie, která následně sloužila k samotnému pohonu vozidla.Takže majonézo, trocha studia by ti neuškodilo
není...
Superb 2.0 TSI má, pokud mne neklame zrak, 206 kW. To mi přijde více, než 195...
To je sice pravda..řeč je ale o ekoškodovce. P.S. Já také držím nadále svůj titul.. ve své kategoriiB-]
On ten nadpis byl původně jinak. Bylo tam, že je to nejvýkonnější sériově vyráběná Škoda. A to fakt nemi.
úplně jinak. Nebylo tam, že je to nejvýkonnější sériově vyráběná Škoda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.