Škoda Enyaq iV ukázala světla. Dostane i osvětlenou masku jako nové vozy BMW

Rokyta ex Acz  |  19. 08. 2020 08:03

Jo super Ještě aby se to dostalo do série neočesané variantě že

Odpovědět  |   | 
Abc  |  19. 08. 2020 08:39

Jestli jsi to náhodou nezaregistroval, tak tohle je upoutávka.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  19. 08. 2020 12:17

Ty nejsi nejostřejší tužka v penále, že?

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  20. 08. 2020 09:09

Že jsou prototypy Vision a jiné vždycky načančanější než auta pro zákazníky je známá věc. Nemám to rád, stejně jako v reklamách vyobrazení top verze s cedulkou již od. Ukaž co bude v sérii nebo pokud ukazuji vůz, tak co stojí právě on. Ale nakolik jsem nejostřejší tužka nebo kopáč neřeště, já totiž narozdíl od vás nebyl v stb

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  20. 08. 2020 18:09

Ty troubo, to není Vision, to jsou snímky detailů finálního auta Škoda Enyaq iV.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  19. 08. 2020 09:54

niekto nechal v priestore pred "chladicom" neonovu trubicu a tlac to zase zozrala.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 08. 2020 10:00

přesně..všechny české servery jak na písknutí to zveřejnily

Odpovědět  |   | 

ale nikdo nenapsal kdyby tam nebyla o kolik by to bylo levnější.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 08. 2020 20:44

To uz tak byva, ze podobne 'opickoviny' sa do 'vybavy' dostanu vtedy, ked nicim inym auto nedokaze vyniknut. Skrabka, lievik, dazdnik... to je potom o com pisat. Ved kto iny ma vec, o ktoru nikto nikdy nestal?

Ze motory su predpotopne? Ze podvozok pripomina rebrinak? Ze dosticky MUSIS menit po 20-tisic km aj ked mas nohu ako macacia labka? To je jedno, lebo SKRABKA!!! :)

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2020 10:49

Ta čobolská závist, to je věc Zatím, co u nás vyrábíme kvalitní auta, na Slovensku jen šukají v salaších ovce

Odpovědět  |   | 

tuším, že bratia se vyznají v autech lépe než pražáci, kdyby nebylo československa, tak už ty citigo by se nemohla nabízet a za chvilku budou dělat i superby a ještě je tam fabrika na ty zadní destičky, co musejí pořád brzdit na pokyn esp, protože v bolce neumí zapojit elektriku do počítače, préj jedno auto na přehrání jim trvá 3,5hod. Kdybys byl co k čemu a nemusels ho hledat lupou, tak si jednoho berana mohls půjčit, ale škodovkou tam nevyjedeš, ta má haldex.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  19. 08. 2020 11:57

Kabani vrať se!

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  19. 08. 2020 16:06

Jen ať si zůstane tam kde je ten čobolský dezertér.

Odpovědět  |   | 
Kutil  |  19. 08. 2020 10:04

To se bude prodavat samo... jedna za druhou... Jdu si stoupnout do rady, aby na mne taky zbylo.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  19. 08. 2020 10:19

Nejdeš.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  19. 08. 2020 10:14

no prima, a teď co řeší konkurence:
https://autozine.cz/hyundai-kona-electric-sta... ...
...někdo teprve poodhaluje auto, co svět něviděl a někdo dělá rekordy :)

Odpovědět  |   | 
pirate  |  19. 08. 2020 10:21

O tom jsme se tu už před 6 dny bavili, Plho!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  19. 08. 2020 10:41

no a? O enyaqu se tady bavíme co druhý den a to ho ještě nikdo neviděla a ani nevyjel z fabriky! Takové jelito co svět neviděl :)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 08. 2020 11:11

Tak zrovna tohle na chválení není. "Laboratorní" podmínky nikde v běžném provozu nejsou, je to tedy jen rekord pro rekord.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  19. 08. 2020 11:45

v máte problém s pochopením psaného textu. I v článku se píše, že smyslem byl co největší dojezd a proto se nezapínalo co nemuselo, tedy ani klima. Ale že šlo zjistit, klik v takovém případě tři auta a tři posádky ujedou na jedno nabití, když běžný dojezd Kony je 490km.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  19. 08. 2020 13:04

Ale k čemu to je ve srovnání se spotřebou v reálném provozu? To je jako ty různé ekorally a ekopokusy se spotřebami obřích aut kolem tří litrů. Hezké, ale naprosto mimo realitu provozu na silnicích. Ať ukáží, jak se s tím dá jezdit a dojet v běžné situaci, pak to má smysl.

Odpovědět  |   | 

no u té kony je to vyjímka, všichni novináři jsou s konou spokojeni až nadšeni. Testoval to i rasťo, prostě na český server se na testy aut nemá cenu dívat. Prostě kona bez odhalování se začala prodávat ve třech modifikací pohonu a i němečtí novináři jsou na rozpacích a neví co napsat do mínusů.

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  19. 08. 2020 17:56

To jsou slinty xD

Odpovědět  |   | 
šofér  |  19. 08. 2020 19:07

Až to dokáže hitlerwagen tak z toho budete mít orgasmus, troubové!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 08. 2020 20:23

Trouba jsi tady jedině ty. Tady přece vůbec nejde o automobilku, klidně podobné nesmysly může dělat Mercedes, Rolls Royce, nebo Tata, ale jde o to, že je to z podstaty pitomost.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  19. 08. 2020 10:35

Buďte v klidu to se stejně moc prodávat nebude.Dyť je to elektro a né plugin ten by byl lepší.

Odpovědět  |   | 

správně, ale musíš dodat, že to nesmí být znouze ctnost např superb co má elektromotor před převodovkou. Škodovka měla koupit licenci na hybrid od toyoty a měla by o kupující postaráno.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  20. 08. 2020 07:46

Vw už má 1.4 hybrid dlouho.Jako elektro motor by měl být ideálně v kole ať nejsou ztráty.Ani kdyby dali 2,5litr od Toyoty tak nedosáhnou takové dynamiky.

Odpovědět  |   | 

správně, hlavně za převodovku no a nevím jestli je vhodný motor pro hybrid s turbem a přímým vstřikem a řemenicí hnanýho alternátoru, klimy a vodní pumpy. Na co ten hybrid má vlastně altík?

Odpovědět  |   | 
Antracit  |  20. 08. 2020 07:37

Nechápu proč by se měl lépe prodávat Plug in. Všechny nevýhody spalováku zůstávají. Je to krám. Stejně s ním pak nikdo nechce jezdit v režimu kdy nastartuje spalovací motor a říká si, to jsme ale vůl, že jsem si rovnou nekoupil EV. (když tu z něj stejně všechno mám jen mám malou baterku) Nemusel jsem servisovat ten spalovací zbytečný zastaralý motor.

Odpovědět  |   | 
M  |  19. 08. 2020 11:14

Vlajková loď? Že by s duhovou vlajkou?

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  20. 08. 2020 18:12

Stačí, že ty nosíš duhové trenky. Prdel si už zvykla, co? Nebolí tě už po každém čísle, že?

Odpovědět  |   | 
čert  |  21. 08. 2020 07:08

Tvoje vlastní zkušenost?

Odpovědět  |   | 
asdf  |  19. 08. 2020 11:16

Nemá cenu si nic namlouvat, elektromobilita je budoucnost a Eniaq je super

Fosilové zdechněte!

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  19. 08. 2020 11:58

Elektromobilita je budoucnost, ale Enyaq bude technicky jen průměr a designově to zatím vidím na podprůměr.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  19. 08. 2020 13:37

Souhlasím, že éčka jsou budoucnost, ovšem minimálně 50 let vzdálená. Jo a hovořit o nich jako o bez emisních je lež jako věž.
Jo a až si to koupíš a uvidíš cenu pojistky tak ti ta vzpupně vystrčená brada spadne

Odpovědět  |   | 
Antracit  |  20. 08. 2020 07:40

Jiří, vyměňte si prosím věšteckou kouli. Ev už mají v EU 7% celkových prodejů a exponenciální růst. Připravte se prosím včas, aby jste pak v hospodě nebyl za blba. Lepší už teď být příznivce a sledovat, jak se postupně budou přepínat i vaši kamarádi. Spalovací motor je zastaralý krám s tak malou účinností, že se snad brzy konečně zakáže. Chtěl bych město bez spalovacích motorů.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 08. 2020 09:38

Antracit
Takže pane, ano vyspělé kapitalistické státy EU mají vyšší prodeje éček na základě masivních dotací, které platí všichni ostatní i ne-motoristé. Onehdy se nějaká teta v rozhlase rozplývala nad tím jak éčka u nás jsou jediným segmentem který roste a to tak že se letos prodalo 3 x víc jak loni. V absolutní číslech cca 1000 kusů. No to je naprosto úžasné.
S takovou ten vyspělý socialistický západ doženeme opravdu tak za těch 50 let.
Už jsem několikrát psal, že nejsem zastáncem benzínu za každou cenu, ovšem v současnosti se mi ta cena zavádění éček zdá být příliš vysoká.

Odpovědět  |   | 
učytelka čežtiny!  |  19. 08. 2020 11:23

Probýraly sme to ve zborovně a zchodli sme se že to vipadá jako prase kýčovyté!

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  19. 08. 2020 16:13

Je vidět, že máš malej ocas po tvým fotrovi. Když tě vystříkl, tak než jsi doplaval do dělohy tvojí matky, tak jsi se málem utopil. To zanechalo trvalé poškození tvého mozku.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  19. 08. 2020 13:31

Tak když srovnám počítačové rendery Scala a Kamiq se skutečností, tak toto bude opět
na denním světle rozplizlá/ovšem elektrická/ bábovka.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  20. 08. 2020 18:13

Další troska, která nedokáže pochopit jasný text článku

Odpovědět  |   | 
666  |  20. 08. 2020 08:04

Pěkný auto. Škoda, že je elektrický

Odpovědět  |   | 

octávka není elektrická a má velký problém s elektrikou.

Odpovědět  |   | 

Další zrůdná falešná maska chladiče na obzoru. Konzervy ve Škodě jsou podělaný strachy že auto bez masky není auto. Potěmkin by jásal.

No a teď se podíváme na průsery do výroby tohoto vozu. VW koncern klasicky dodává nefunkční softwér a brzdí s tím výrobní linku

https://echo24.cz/a/SjHSa/video-v-cestlicic... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro