Škoda Enyaq iV ukázala světla. Dostane i osvětlenou masku jako nové vozy BMW

45 komentářů

Kuk Vykuk
21. srpna • 5:42

Další zrůdná falešná maska chladiče na obzoru. Konzervy ve Škodě jsou podělaný strachy že auto bez masky není auto. Potěmkin by jásal. :-D:-D:-DB-]No a teď se podíváme na průsery do výroby tohoto vozu. VW koncern klasicky dodává nefunkční softwér a brzdí s tím výrobní linku https://echo24.cz/a/SjHSa/video-v-cestlicic... ...

666
20. srpna • 8:04

Pěkný auto. Škoda, že je elektrický B-]

petr r. (petrumr)
20. srpna • 18:41

octávka není elektrická a má velký problém s elektrikou.

Jyrka Syrka
19. srpna • 13:31

Tak když srovnám počítačové rendery Scala a Kamiq se skutečností, tak toto bude opět
na denním světle rozplizlá/ovšem elektrická/ bábovka.

Burešek
20. srpna • 18:13

Další troska, která nedokáže pochopit jasný text článku B-]

učytelka čežtiny!
19. srpna • 11:23

Probýraly sme to ve zborovně a zchodli sme se že to vipadá jako prase kýčovyté!

Burešek
19. srpna • 16:13

Je vidět, že máš malej ocas po tvým fotrovi. Když tě vystříkl, tak než jsi doplaval do dělohy tvojí matky, tak jsi se málem utopil. To zanechalo trvalé poškození tvého mozku.

asdf
19. srpna • 11:16

Nemá cenu si nic namlouvat, elektromobilita je budoucnost a Eniaq je super B-]Fosilové zdechněte!

Jyrka Syrka
19. srpna • 13:37

Souhlasím, že éčka jsou budoucnost, ovšem minimálně 50 let vzdálená. Jo a hovořit o nich jako o bez emisních je lež jako věž.
Jo a až si to koupíš a uvidíš cenu pojistky tak ti ta vzpupně vystrčená brada spadne:-P

Antracit
20. srpna • 7:40

Jiří, vyměňte si prosím věšteckou kouli. Ev už mají v EU 7% celkových prodejů a exponenciální růst. Připravte se prosím včas, aby jste pak v hospodě nebyl za blba. Lepší už teď být příznivce a sledovat, jak se postupně budou přepínat i vaši kamarádi. Spalovací motor je zastaralý krám s tak malou účinností, že se snad brzy konečně zakáže. Chtěl bych město bez spalovacích motorů.

Jyrka Syrka
20. srpna • 9:38

Antracit
Takže pane, ano vyspělé kapitalistické státy EU mají vyšší prodeje éček na základě masivních dotací, které platí všichni ostatní i ne-motoristé. Onehdy se nějaká teta v rozhlase rozplývala nad tím jak éčka u nás jsou jediným segmentem který roste a to tak že se letos prodalo 3 x víc jak loni. V absolutní číslech cca 1000 kusů. No to je naprosto úžasné.
S takovou ten vyspělý socialistický západ doženeme opravdu tak za těch 50 let.
Už jsem několikrát psal, že nejsem zastáncem benzínu za každou cenu, ovšem v současnosti se mi ta cena zavádění éček zdá být příliš vysoká.

EL2020
19. srpna • 11:58

Elektromobilita je budoucnost, ale Enyaq bude technicky jen průměr a designově to zatím vidím na podprůměr.

M
19. srpna • 11:14

Vlajková loď? Že by s duhovou vlajkou?

Burešek
20. srpna • 18:12

Stačí, že ty nosíš duhové trenky. Prdel si už zvykla, co? Nebolí tě už po každém čísle, že?

čert
21. srpna • 7:08

Tvoje vlastní zkušenost?

Michal2
19. srpna • 10:35

Buďte v klidu to se stejně moc prodávat nebude.Dyť je to elektro a né plugin ten by byl lepší.

Antracit
20. srpna • 7:37

Nechápu proč by se měl lépe prodávat Plug in. Všechny nevýhody spalováku zůstávají. Je to krám. Stejně s ním pak nikdo nechce jezdit v režimu kdy nastartuje spalovací motor a říká si, to jsme ale vůl, že jsem si rovnou nekoupil EV. (když tu z něj stejně všechno mám jen mám malou baterku) Nemusel jsem servisovat ten spalovací zbytečný zastaralý motor.

petr r. (petrumr)
19. srpna • 17:30

správně, ale musíš dodat, že to nesmí být znouze ctnost např superb co má elektromotor před převodovkou. Škodovka měla koupit licenci na hybrid od toyoty a měla by o kupující postaráno.

Michal2
20. srpna • 7:46

Vw už má 1.4 hybrid dlouho.Jako elektro motor by měl být ideálně v kole ať nejsou ztráty.Ani kdyby dali 2,5litr od Toyoty tak nedosáhnou takové dynamiky.

petr r. (petrumr)
20. srpna • 18:37

správně, hlavně za převodovku no a nevím jestli je vhodný motor pro hybrid s turbem a přímým vstřikem a řemenicí hnanýho alternátoru, klimy a vodní pumpy. Na co ten hybrid má vlastně altík?

šofér
19. srpna • 10:14

no prima, a teď co řeší konkurence:
https://autozine.cz/hyundai-kona-electric-sta... ...
...někdo teprve poodhaluje auto, co svět něviděl a někdo dělá rekordy :)

pirate
19. srpna • 10:21

O tom jsme se tu už před 6 dny bavili, Plho!

šofér
19. srpna • 10:41

no a? O enyaqu se tady bavíme co druhý den a to ho ještě nikdo neviděla a ani nevyjel z fabriky! Takové jelito co svět neviděl :)

Mirek
19. srpna • 11:11

Tak zrovna tohle na chválení není. "Laboratorní" podmínky nikde v běžném provozu nejsou, je to tedy jen rekord pro rekord.

šofér
19. srpna • 11:45

v máte problém s pochopením psaného textu. I v článku se píše, že smyslem byl co největší dojezd a proto se nezapínalo co nemuselo, tedy ani klima. Ale že šlo zjistit, klik v takovém případě tři auta a tři posádky ujedou na jedno nabití, když běžný dojezd Kony je 490km.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
19. srpna • 13:04

Ale k čemu to je ve srovnání se spotřebou v reálném provozu? To je jako ty různé ekorally a ekopokusy se spotřebami obřích aut kolem tří litrů. Hezké, ale naprosto mimo realitu provozu na silnicích. Ať ukáží, jak se s tím dá jezdit a dojet v běžné situaci, pak to má smysl.

šofér
19. srpna • 19:07

Až to dokáže hitlerwagen tak z toho budete mít orgasmus, troubové!

Mirek
19. srpna • 20:23

Trouba jsi tady jedině ty. Tady přece vůbec nejde o automobilku, klidně podobné nesmysly může dělat Mercedes, Rolls Royce, nebo Tata, ale jde o to, že je to z podstaty pitomost.

petr r. (petrumr)
19. srpna • 17:27

no u té kony je to vyjímka, všichni novináři jsou s konou spokojeni až nadšeni. Testoval to i rasťo, prostě na český server se na testy aut nemá cenu dívat. Prostě kona bez odhalování se začala prodávat ve třech modifikací pohonu a i němečtí novináři jsou na rozpacích a neví co napsat do mínusů.

Jane Doe
19. srpna • 17:56

To jsou slinty xD

Kutil
19. srpna • 10:04

To se bude prodavat samo... jedna za druhou... Jdu si stoupnout do rady, aby na mne taky zbylo.

pirate
19. srpna • 10:19

Nejdeš.

emkejx
19. srpna • 9:54

niekto nechal v priestore pred "chladicom" neonovu trubicu a tlac to zase zozrala.

EL2020
19. srpna • 11:57

Kabani vrať se!

Burešek
19. srpna • 16:06

Jen ať si zůstane tam kde je ten čobolský dezertér.

Jan
19. srpna • 10:00

přesně..všechny české servery jak na písknutí to zveřejnily :-D:-D

petr r. (petrumr)
19. srpna • 17:21

ale nikdo nenapsal kdyby tam nebyla o kolik by to bylo levnější.

Joe Doe
20. srpna • 20:44

To uz tak byva, ze podobne 'opickoviny' sa do 'vybavy' dostanu vtedy, ked nicim inym auto nedokaze vyniknut. Skrabka, lievik, dazdnik... to je potom o com pisat. Ved kto iny ma vec, o ktoru nikto nikdy nestal? Ze motory su predpotopne? Ze podvozok pripomina rebrinak? Ze dosticky MUSIS menit po 20-tisic km aj ked mas nohu ako macacia labka? To je jedno, lebo SKRABKA!!! :)

Burešek
21. srpna • 10:49

Ta čobolská závist, to je věc :-) Zatím, co u nás vyrábíme kvalitní auta, na Slovensku jen šukají v salaších ovce B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
21. srpna • 19:05

tuším, že bratia se vyznají v autech lépe než pražáci, kdyby nebylo československa, tak už ty citigo by se nemohla nabízet a za chvilku budou dělat i superby a ještě je tam fabrika na ty zadní destičky, co musejí pořád brzdit na pokyn esp, protože v bolce neumí zapojit elektriku do počítače, préj jedno auto na přehrání jim trvá 3,5hod. Kdybys byl co k čemu a nemusels ho hledat lupou, tak si jednoho berana mohls půjčit, ale škodovkou tam nevyjedeš, ta má haldex.

Rokyta ex Acz
19. srpna • 8:03

Jo superB-] Ještě aby se to dostalo do série neočesané variantě že:-P

Burešek
19. srpna • 12:17

Ty nejsi nejostřejší tužka v penále, že?

Rokyta ex Acz
20. srpna • 9:09

Že jsou prototypy Vision a jiné vždycky načančanější než auta pro zákazníky je známá věc. Nemám to rád, stejně jako v reklamách vyobrazení top verze s cedulkou již od. Ukaž co bude v sérii nebo pokud ukazuji vůz, tak co stojí právě on. Ale nakolik jsem nejostřejší tužka nebo kopáč neřeště, já totiž narozdíl od vás nebyl v stb :-P

Burešek
20. srpna • 18:09

Ty troubo, to není Vision, to jsou snímky detailů finálního auta Škoda Enyaq iV.

Abc
19. srpna • 8:39

Jestli jsi to náhodou nezaregistroval, tak tohle je upoutávka.

Doporučujeme

Články odjinud