Na čem ten kreaturní tvůrce ai ujíždí?:-P
Na mazutu. :-D
VW iD4 s prostřelenou slepicí na kapotě. B-]
ok, ked to bude za 15-20.000e zacnem uvazovat. to ako ta yaris new hybrid v najvyssej vybave 19.000e co ti bije?!
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Plácnou tam falešnou masku chladiče a říkaj tomu výraznej kosmickej dizajn?Já tomu říkám potěmkinova vesnice a zpátečnická zaprděnost. B-]
To je pořád jakou mají elektromobily medvědí sílu, plný krouťák už od nuly a co vidíme v praxi ? 150kW utáhne na kouli max. jednu tunu a 109 kW neutáhne vůbec nic .... :-/
ale utáhne, jenže pak je dojezd v pr*eli!
Neutáhne. Povolená hmotnost přívěsu je čistá nula
Není to hatchback, ani kombi, ani Mpv a tak tomu budou říkat Suv, jinak by se to neprodávalo.
že jim najednou nevadí ty tablety uprostřed 🤔
Aha ? kosmická loď.. mírně face-liftovaný electro-Karoq za dvojnásobnou cenu.Proč se nedrželi konceptu a nenabízeli to jako limitku pro fajnšmery ? Si jako myslí, že s velkým kufrem to bude lidovka ? za mega ?
Jedna věc je co je na obrázku a druhá co sjede z výrobní linky. Občas nesedí ani počet kol a ten zbytek snad neseděl ještě nikdyB-]:-D
Ahojmoje horké fotky jsou tady ...https://mub.me/hxxxuuživatelské jméno anna1čekám na tebe18+
Co těm motorům udělali že je to tak pomalé? Navíc to vypadá jako koncept minivanu z 90. let....je to ošklivé, pomalé, elektrické, to budou prodejní rekordy.
Zrychlení je na elektromobil fakt docela bída. Ten základ je úplně marný.
Pšššt, tady se za pravdu vypichují oči...
Ta vzpičená, teda vztyčená přední maska mi silně připomíná ten elektrický Mustang a ten se mi nelíbí vůbec. Tohle si mi zatím nelíbí taky.
Moc kreativity ani elegance tam zatím nevidím, ale Cx=0,27 je slušné.
Tak ono když uvážíme, že Fiat Ducato má Cx=0,30, tak už to tak světoborně nezní, ale jo, není to až tak špatný.
Uvádět CX u esúvéčka je zoufalství :-D Vždycky to bude mít aerodynamiku cihly a navíc valivý odpory kol a váhu jako kráva :-/
"valivý odpory kol a váhu jako kráva" Podobné většímu sedanu, nepodstatný rozdíl. Máš v tom trochu zmatek.
Pro výsledný odpor vzduchu se koeficient odporu vzduchu násobí s čelní plochou, tj. závisí právě na tom, jak je auto aerodynamické (Cx) a potom jak je velké (čelní plocha). U SUV má naopak Cx velký význam, protože se násobí větší čelní plochou než u malých aut.
Hlavne kdyz uvazime, jakym zpusobem se vypocitava, je podobne srovnavani nesmyslne.
Proč by to mělo být nesmyslné? Ducato je prostě účelové krabice s takřka kolmými stěnami (a to včetně té přední), kde moc prostoru pro hraní si s aerodynamickým tvarem a opatřeními není a přesto výrobce dokázal stlačit Cx na 0,30. Když uvážíme, že kdejaká Octavia s výhodnou karoserií typu liftback má Cx > 0,30, tak je to docela ostuda (ostuda Škodovky).
A hlavnē,když si dá na střechu rakev a už ji nikdy nesundá.....
A napadlo tě někdy, že i když je auto menší, jeho pasažéři se poměrně nezmenšují? Takže čelní plocha prostě neroste úměrně celkové velikosti auta a zmenšování má určitý limit na úrovni pohodlí a fyzických možností pojmout posádku?
No, zase tak kolmý ten předek dodávek není a pak už je docela hladký plech. Octa4 se oproti O3 skokem zlepšila.
Skoda Favorit mela 0,36 a nechete doufam tvrdit, ze klade vzduchu vetsi odpor nez to Ducato, ze?
Ne to tvrdit opravdu nechci. Řeším pouze Cx a ne o jeho násobek s čelní plochou...
V prvni rade je potreba byt pozornejsi pri prepinani nicku...
Můžete dát zdroj vaší informace o cx=0,36 pro Š 781Favorita?
Kam vam mam prinest knizku?https://www.databazeknih.cz/knihy/skoda-favorit-vyjiz... ...
Díky, tohle stačí. ;-) Ano, to je hodnota makety 1:1 bez motoru, bez průchodu vzduchu motorovým prostorem, bez průchodu vzduchu topením, bez průchodu vzduchu spárami mezi dveřmi a těsněním dveří a bez zástěrek za zadními koly.
Ano, nicmene pro pripad tehle diskuse je celkem nezajimave, jestli je to 0,36 nebo 0,42. Podstatne je, ze resit, ze ma Octa stejnou hodnotu jako Ducato nevypovida vubec o nicem.
Panáček chycený na švestkách a ještě kolem sebe kope. 😀😃😄
Viz můj příspěvek níže, výsledný odpor vzduchu vzniká tak, že koeficient odporu vzduchu se násobí s čelní plochou. Tj. i velké SUV může mít Cx nižší než např. malý hatchback, ale vzhledem k čelní ploše bude ten odpor vzduchu větší právě u toho SUV.
Kosmicka lod? Takze draha, nebezpecna a silne jednoucelova?
:-DA že by jen na cestu tam? A co zpět? Nějaký návratový modul? Skládací elektrokola?
kdyby aspon to nejlevnější mělo možno přívěs a na tym ten skutr.
Vždyť je to všechno na jedno kopyto. Zajímalo by mne, jestli dneska pozná někdo na dálku, jestli ta pixla co jede okolo, je enyak, kodiak, zodiak, nebo jinej pičijak. Všechno je stejný a všechno je to primárně na houno. Napříč značkami, to nerní jen o škodovce.
Nojo, když je někdo tupej tak je jedno jestli má před sebou krychli, kvádr nebo čtyřstěn. Von vidí vždycky ten samej kosočtverec...
Tupej seš ty, protože o tom, že jsou ty kraksny všechny stejný, se ví obecně. Navrhuje to počítač, podle předem zadaných a většinou neměnných dat, dizajnéři si k tomu přidají kudrlinky a pičičárny a "auto" je na světě. Jestli ty to na dálku rozeznáš, tak jsi génius (asi né, že? Takže jen obdivovatel škodovek a SUVéček a blbě plkáš)
Taková snůška nesmyslů v jednom komentáři, to se jen tak nevidí. Musím si udělat printscreen, to by mi totiž nikdo nevěřil, že existuje takový klaun co to za a/ napíše a za b/ to myslí vážně. :-D
Holt máš zřejmě obě oči z kašparouc krávy, ty pičijaku!
Hele, popiš mi zásadní rozdíly ve tvaru všech těch koncernovejch nádher, od škody přes vw, a ostatní. Čím se jako tak liší, že je rozeznáš na dálku? Leda hovno. Nepoznáš nic, dokud si to na jejich zadku nepřečteš, ty chytráku. Doba, kdy každé auto mělo svůj image je pryč. Nebyl problém rozeznat alfu od bmw, škodovky, nebo fordu. nebyl problém rozeznat nejenom značku, ale i typ. Ale to jsi asi ještě nebyl na světě, tak to sorry. To chápu.
Jo, já je rozeznám na dálku. A rozeznám od sebe nejen značky, nýbrž i typy a tak jednotlivé generace těch těch typů (a většinou i jednotlivé facelifty). A opravdu si ani na velkou vzdálenost nespletu Giulii s BMW3 nebo Stelvio s BMW X3. Podle mě si auta nejsou o nic podobnější než dřív a dokonce bych řekl, že třeba ve 30tých letech 20tého století byla běžná konfekce víc na jedno brdo než dneska.
je to k neroznání, všichni akorát odliší od škodovek hybridní toyotu, ta couvá potichu na elektřinu, kdežto škodovka po ranu chrochtá.
ty nejsi antipíčus. Ty jsi píčus! B-]
Hezké, kdyby tomu dali klasický spalovák, tak i velmi všestranné. Takto je toho auta škoda!
Ovsem zato je to o5 revoluce! :-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.