Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Rokyta ex Acz  |  01. 09. 2020 10:01

Kodiaq se svetlama z O4. Celkem to jde

Odpovědět  |   | 
chacha  |  01. 09. 2020 10:03

To bude srandy kopec až za pár let uvidíme v Áčkách olítanou Škodovku po konci operáku a bude stát 800 - 900 tis. Už vidím ty davy, lidi tam budou stanovat jak před Mototechnou za komoušů aby se na ně dostalo.

Odpovědět  |   | 
Ludovít  |  01. 09. 2020 10:12

Kde jsi přišel zrovna na tuhle cenu?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  01. 09. 2020 10:30

A ty si myslíš že když to nový bude 1,25 - 1,5 mega tak to po třech letech budou švihat za 300?

Odpovědět  |   | 
Ludovít  |  01. 09. 2020 10:39

Budou to švihat za to, za co se to prodá. Nejvíc bude záležet na stavu baterie a cenách v případě nutnosti výměny. Nemyslím si, že o bazarové elektromobily bude obecně velký zájem. Cena bude muset být nižší, uvidíme.

Odpovědět  |   | 
Anka s čárkou  |  01. 09. 2020 12:08

Třeba hybrid Prius se v bazarech celkem prodá. Jaké jsou preference trhu dnes tak jiné můžou být za 5 let. Za mě proč ne, i když čistě benzínová verze s hdm by mě potěšila i víc.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2020 12:37

Hybrid je trochu něco jiného. Málokdo si bude chtít koupit auto za Xset tisíc, které bude mít dojezd na 60% - který samozřejmě bude už jen a jen horší a a nová baterie bude stát minimálně polovinu ceny auta. Hybridy jsou spíš takové spalováky s parkováním v modrých zónách zdarma.

Odpovědět  |   | 

nevím nejsu z prahy, ale nejsou už hybridy vyjmuty ztoho parkování nad 50 gco2/100km.?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 09. 2020 15:38

cena baterie Enyaq opravdu nebude polovina ceny daneho auta, tyhle nesmysly sirej jen lidi co nemaj ani mozek na to, aby si nasli dany dil zalistovany v servisnich seznamech elektromobil kde bude pokles baterie o 60% po rekneme 4 letech by byl podezrelej sam osobe a muselo by to korespondovat s najezdem daneho auta, zaruka je 8let/160kkm (Enyaq), protoze takovou baterii by meli menit v zaruce a ze nechat si vyjet diqsgnostiku stavu baterie neni nic sloziteho, klidne se da vyjet i seznam vsech uskutecnenych nabijeni

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 16:17

No nevím, ale že po x (nevím, jestli 4) letech bude cena nové baterie v autorizáku odpovídat polovině ceny dané ojetiny mi nepřipadá jako něco nereálného.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  01. 09. 2020 16:54

Do 8 let je baterie v záruce a není třeba řešit její cenu.

Odpovědět  |   | 

8let/160tkm se nebude vztahovat na pokles baterie, ale třeba na vadu článku, nevím kolik bude mět článků a fakty nevíme cu bude krýt záruka, ale třeba na bmw i3 jeden článek-modul stojí 52tkč a je jich tam 8ks.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 09. 2020 19:24

tak rekneme si narovinu v BMW vedi ze tu baterii bude menit tak malo lidi behem prvnich 10-15 let ze je celkem fuk kolik stoji, protoze ti dalsi majitele si urcite pro novou do BMW nepojedou a nechaji si baterii spise repasovat za petinu te sumy nekde u firmy co se se zabejvaj prave repasem baterii, v Nemecku takove firmy jiz jsou, v CR zacnou bejt az to bude nejak zajimave s poctem BEV na Ceskem trhu

cena baterie Enyaq bude normalne zalistovana jako kazdy jiny dil, a jelikoz kuprikladu baterie Citiga iV je zalistovana za necelych 130 tisic bez dane, tak bych opravdu necekal ze baterie 83kWh pro Enyaq by stala vice nez treba 350-400 tisic, navic se s tim opet pocita jen pro pojistovny a pripadne zarucni vymeny

kdys se na spalovaku odvari po 6 letech motor, tak taky lidi bezi do autorizaku pro novej motor a nechaj tak za opravu 300-400 tisic? ne nebezi a nechaj to nekde jinde opravit za 60-100 tisic

vesmes uplne stejny keci se dali cist pred 20 lety v diskuznim foru zde na autorevue o autech vybavenych nejakou novejsi elektronikou, uplne stejny nesmysly se dalo docist kdys u dieselu zacvali bejt povinne DPF kde nekteri vyrobci to meli zalistovane za statisice

Odpovědět  |   | 

kolik je automechaniků co mají školení na vysokoproud? A vyplatí se OEM výrobcům vyrábět specifický díly na elektromobil?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 09. 2020 08:55

koukam ze jsoi to asi cetl tak kazde 5 slovo ne? a vyplati se OEM a piratskym vyrobcum vyrabet baterky pro telefony, tablety, notebooky a dalsi spotrebni elektroniku?

reapse baterii znamena, ze se baterie repasuje, tedy na diagnostice se zjisti stav jednotlivych clanku nebo moduly clanku, pak se rozebere a vymeni se jen ty ktere vymenu potrebuji, v USA jiz zcela bezne, tech firem ktere repasuji baterie v BEV je tam nekolik stovek, v Nemecku vim o 3 firmach ktere se tim zabejvaj a u jedne z nich jsem byl s mim prvnim elektroautem Leaf 1 generace, repas baterie me prisla na necelych 600 eur, menili 3 moduly ze 48 a zabralo to tomu mechanikovi asi 2 hodky, zbyle moduly jen "formatovali" , baterie v zaruce jiz nebyla neb auto melo najeto prez 100 tisic km a bylo stare 6 let, takze zadna finacni darda se nekonala, a z puvodniho poklesu baterie na 83% me ji repasem dostali na 98%, a vesmes ikdyby to pak kazdy rok stalo treba 500-600 eur na servisu + provoz, porad by to bylo levnejsi nez servis treba podobne stareho Qashqai + jeho provoz na podobnem rocnim najezdu

Odpovědět  |   | 
RR  |  02. 09. 2020 15:46

Pán Bůh promluvil....

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  02. 09. 2020 17:57

Vidím to podobně. Raději se půjdu dívat na videa, na netu už něco je a zatím se zdá že dobrý. Menší prosklení kastle a průzory jak z tanku, ale vevnitř líbí, konečně trochu styl.

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 09. 2020 09:50

repasí na 98% - fakt tomuhle oblbovani veris? Veris jinak bys to nepsal, takovyhle verozvesty potrebujou a mozna i platej?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 09. 2020 15:32

bazarove elektromobily si drzi cenu podobne jako spalovaky, treba Tesly maji prumerny pokles ceny dokonce nizsi nez "Nemecka premie" aneb drzi si lepsi cenu i jako bazarove, je treba si uvedomit ze pro drtivou vetsinu zakazniku neni auto modlou jako pro nektere zdejsi diskutery, ale normalni spotrebni zbozi na normalnim trhu, a cenu neurcuji tedy diskuzni kovbojove ale normalni trh se zakazniky, ostatne neni nic sloziteho si otevrit nejaky portal s bazarovyma autama a skouknout prumerne ceny daneho modelu a prumernou casovou osu po kterou tam inzeraty vydrzej, tedy do prodeje daneho auta, aneb v koncinach CR to elektromobilum zatim moc nejde coby bazarovkam a vetsina se jich spise coby bazarove dovezou ze zahranici, ale na Nemeckem nebo Francouzskem trhu se s elektromobily v bazaru obchoduje dobre, nektere modely jsou podobne zadane zbozi tako je treba v CR Octavia nebo Fabia a pro tamni "bazarniky" je to snadny prodej auta ktere jim tam vetsinou moc dlouho nestoji

Odpovědět  |   | 
RR  |  02. 09. 2020 15:48

Zde souhlasim, lidi technika uz vůbec nezajímá, hlavne ze to nejak funguje...

Odpovědět  |   | 
Rofi  |  01. 09. 2020 13:36

Zacinat bude nekde mezi 700-800 tisic.

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  01. 09. 2020 11:38

za tech 800k je docela rado 3 roky stare Ecko ci Petka ... dat tolik za jetou Skodovku? Nebo ten cenovy odhad pocita s nejakou brutalni inflaci?

Odpovědět  |   | 
kobliha s řepkovou náplní  |  01. 09. 2020 10:18

Nuda bez nápadu, vypadá to jako něco co navrhl člověk, který před 30 lety dělal designera ledniček Calex. Prostě škodovácký standard. Oproti Codiakvu je to krása, jen s trapnějším názvem.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  01. 09. 2020 10:21

Doufám, že tohle bude pro ty Emisní leváky s mastnými prsty od Bratwurstů poslední hřebík do rakve....pak si otevřu Šampaňské a zapiju to !

Odpovědět  |   | 
pirate  |  01. 09. 2020 10:40

Nezapiješ.

Odpovědět  |   | 
Vósa  |  01. 09. 2020 13:27

Koukám, že je tady nalezlý samý Škodomilský dobytek...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  01. 09. 2020 13:34

Koukáš dost špatně.

Odpovědět  |   | 
Vósa  |  01. 09. 2020 19:31

Potrefený dobytek se vždy ozve

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  01. 09. 2020 21:10

Ty jistě pracuješ v kravíně.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 10:27

No nic moc teda. Za mě designově nejslabší Škodovka za poslední roky. Potvrzuje, co si myslím už dávno, tedy že Oliver Stefani není dobrý designér a na Kabaně nemá ani náhodou. Vidím krabici připomínající Škodovku ověšenou jakýmisi tuzingovými divnoprvky. Ne, nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Ludovít  |  01. 09. 2020 10:34

Souhlas, ale podívej se třeba na Mitsubishi. Škoda chce mít jeden vůz pro všechny. Všichni znamená indočínský zákazník. Ten bude hodnotit tvary. Na idnes byl pěkný rozhovor se Škodovákem a ten jasně řekl, že pro čínské zákazníky je automobil další elektronická hračka. Tím je řečeno vše. Musí to jet a uvnitř to bude, jak obrovský mobil.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 11:03

To je pravda, ale na druhou stranu to podle mě ještě nevylučuje, aby to trochu vypadalo (tuzing ale svítící maska chladiče tam pro indočíňany mohou dobastli tak jako tak). Co se mi hlavně nelíbí:
Přední světla - ten podivně zalomený desing...
Zadní světla - naopak totálně unylý design (taková zadní světla by bylo možné připlácnout na 90% aut na trhu)
Přední maska - nechápu, co má tak kolmá a vysoko umístěná maska znázorňovat (něco jako: "I když jsme elektro, tak vám dopřejeme pořádný gril chladiče a ještě máme lepší Cx než ID4"?)
Ty podivné prvky pod A sloupky
Klasický tuzing, které je teď v módě napříč značkami v podobě hypertrofovaných předních násosek. Štěstí, že nedali i fejkové výfuky...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 11:08

A ještě si neodpustím: ze zadního tříčtvrtečního pohledu to vypadá cca jako 5 let starý Seat (možná tak ale Škodovky teď vlastně vypadat mají, když se mají zařadit kamsi dva levely pod Seaty).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 09. 2020 11:16

Tak výfuky nejsou ani pravé, natož fejkové, to by snad byl největší úlet, jaký kdo dokázal.
Za mě je to takové nějaké oteklé, hlavně v černém provedení, a se zdvihnutým rypákem. Dále to raději nebudu rozvíjet. Nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Anka s čárkou  |  01. 09. 2020 12:14

Miro, nekoukaj do zrcadla Sportuj ať nési ňáký oteklý a rypák nezvedaj. I keď na Enyaqa nemáš Toš móžeš zkusiť radšej Scalu, když nemáš moc tých penězí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 09. 2020 16:15

Blbost tohoto typu může člověku, který celý život aktivně sportoval, napsat jen mozkově postižený člověk, který celý život sedí za klávesnici a nejspíš nedokáže bez pomoci přejít ani na záchod.
Je jasné, že máš problém se svou srdcovkou, kterou ti nazvali oteklou, což opravdu je. Neřeš peníze, ne každý má hluboko do kapsy, a pokud si nekoupí nějakou škodovku, tak je dle tebe asi chudák. Peníze většinou řeší právě "borci", kteří se zmůžou tak akorát na nějakou dvacet let starou ojetinu. Než Enyaqa, případně to auto s pejorativním jménem , tak si raději koupím pořádné auto, ne tenhle podivný elektrický mixér.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  01. 09. 2020 20:36

Mirku, "diskutér" WP minulý týden v jiné diskusi sdělil, že jde o "výkřikáře". Takové označení snášejí lépe, než označení "mozkově postižený člověk", či odborné označení "debil" kvůli nízkému IQ a souvisejícím projevům, které zde "výřikáři" předvádí. Očekávej proto od výkřikářů spoustu minusů...
Když občas do "diskusí" nahlédnu, tak "výkřikáři" se v diskusích vyloženě "množí". Když jim to ale dělá radost, tak proč ne, že? Bylo by možná vhodné přejmenovat Autorevue na Výkřikrevue. Ještě větší úspěch by asi měl název Debilrevue. Hned by každému došlo, oč v "diskusích" asi půjde a člověk by ohledně informací kolem aut mířil hned jinam a naopak výkřikáři by hned podle názvu poznali, že jsou na správné adrese a můžou si v "diskusích" užívat("vykřikovat"...).

Odpovědět  |   | 
jozka  |  01. 09. 2020 13:13

Pritom kazdej vi, ze EV prece chlazeni nepotrebuji, ze?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 13:43

Každej ví, že i EV nějaké chlazení potřebují, nicméně gril jako stodola a navíc stoprocentně zaslepený s tím ideově moc nekoresponduje.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 09. 2020 10:33

Není to hnusné ale rozhodně ne krásné...co mozci ze Škody vyplodili je prostě humus....Koiqas, Kqarkq, Enjq....nad Yettim jsem už také kroutil hlavou ale že to může zajít tak daleko jsem netušil. Co by bylo špatně třeba na Škoda Trekka? Má to nějakou historii. Chápu, že číselná označení ostatních terénních modelů by dnes nebylo to pravé ale proboha proč tohle

Odpovědět  |   | 
ROB  |  01. 09. 2020 10:35

Díky svislé příčce v předních oknech , NEEEEE !

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 09. 2020 10:53

Mohla zostat schovana, ma co skryvat ;)

Odpovědět  |   | 
lelek prudique  |  01. 09. 2020 11:03

Ze se tu vsichni tak cilite?! Vzdyt na to vetsina z vas stejne nema, takze zachovejte klid a chladne pohlavi.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 11:11

1. nesuď druhé podle sebe
2. Škodovka je důležitou součástí české ekonomiky, takže i ti, co neuvažují o její koupi, by měli mít zájem, aby prosperovala
3. Škodovek je všude plno, takže když budou hnusné, bude to všude hnusné

Odpovědět  |   | 
lelek prudique  |  01. 09. 2020 11:58

Tak, tak, nesuď druhé podle sebe.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  01. 09. 2020 14:04

veru to zas bude o rok vypadat parkovisko na Strbskom Plese.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2020 12:46

"3. Škodovek je všude plno, takže když budou hnusné, bude to všude hnusné"
Amen. To je vlastně největší důvod, proč mě každá nová vždycky akorát rozčílí. Jsou hnusné. Když potom vidím, jak to parkuje v centru města, tak bych z toho nejraději udělal všude cyklostezky. Fiat má krásný citát, který se hodí na aktuální realitu koncernu (ale i na některé modely Fiatu samotného, aby to bylo fér): "Ošklivost, je nejhorší forma znečištění." A má pravdu.

Odpovědět  |   | 
všechpitomcůprezident  |  01. 09. 2020 13:08

"Ošklivost, je nejhorší forma znečištění."- tak proč potom ti taloši udělali Multiplu?

Zadej do vyhledávače "nejošklivější auto". Větší nádhera je jenom Aztek...

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2020 13:17

Hele úplně bezesrandy - multipla před faceliftem, je hezčí auto, než tohle. Ale chápu připomínku. Jen jsem je citoval, protože to vnímám stejně, ale zaroveň vím, že zrovna jejich portfolio taky není výkladní skříň estetiky. Nicméně ta citace sem kontextuálně hezky zapadla.

Odpovědět  |   | 
všechpitomcůprezident  |  01. 09. 2020 13:34

Pořád si můžeš koupit současné Fiat Tipo- esli ti to sedí. To je fakt teda designérský šperk zevnitř, zvenku...

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2020 13:40

Hele, když si projdeš to vlákno, tak by ti mohl dojít kontext. Reaguju na to, že škodovek, potažmo aut od VW je všude nejvíce. Proto mi vadí, že jsou škaredá. V tomto kontextu cituji Fiat, jelikož se s jejich citátem ztotožňuji. Kdyby to napsal/řekl, někdo jiný, tak cituji někoho jiného. Tipo jsem neviděl ani nepamatuju. Až jich budou plné parkoviště a budu mít pocit, že to hyzdí prostor, tak jako Škodovky, nebo VW, tak se tu sejdeme a dám jim to v několika řádcích pořádně sežrat, neměj strach.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  01. 09. 2020 14:40

Škodovky nejsou škaredé, když pominu Octavii 3 generace facelift. Ale měly fádní interiéry a nejezdí nijak přesvědčivě. Ale design, který dodnes těží zcela z pana Kabaněho je dobrý. Je třeba si ale vybrat. Mohu potvrdit, že s Kamiqem se mi jezdí líp, než s Octaviou 3. Elektriku zatím neřeším, možná jednou moje děti, já už těžko.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 13:54

Tipo je v kategorii "malá nižší stření za 300tis" celkem v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  02. 09. 2020 09:00

Zrovna jsem byl v Itálii a těch Tip tam poměrově moc nejezdí. Všude je ta nabubřelá 500/L a hodně Lancií Y.
V kategorii levných to ale vypadá obstojně.
Enya v kategorii drahých nemá šanci.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 09. 2020 11:44

Vnější design je stále z dílny Kabaně a to je dobře. Přístrojovou desku má v designu, který je stále moderní (ve světě moderní a najdeme ho pajcnutej prakticky ve všech značkách). Pochází z roku 2004, kdy byl popré použit v passatu b6 (designér slovák Štefan Levko)a následně se používal cca 10let i v audi. Aktuálně ho jak passat b8 tak audi již opustilo a tak se mohl použít ve škodárně. Je to poprvé co byl použit v autě škoda.
Jinak podstatné bude jak bude elektrokárka použitelná. Jak se postupně objevují reálné ceny dobíjení, tak nejen v pořizovacích, ale i provozních nákladech se bude jednat o vyloženě luxusní zboží.

Odpovědět  |   | 

Osobně tleskám designu. Z fotek v maskování už to vypadalo, že to bude jen zas další krabicoid ala Kodiaq a Karoq, ale tohle vypadá vážně dobře. Prolisy na předním nárazníku a na zádi jsou v podstatě totožné s konceptem (v minulosti se tady vždycky ubíralo) a dodává autu dynamiku a patřičnou agresivitu. Bravo.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 12:27

Je vidět, že co člověk, to názor. Třeba podle mě jsou ty fejkové prolisy akorát šaškárna a opičárna a o dynamice a agresivitě nemůže být řeč. Navíc rádoby agresivní forma, která vůbec nekoresponduje s obsahem je směšná sama o sobě...

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  01. 09. 2020 12:23

Designově tomu není co vytknout. Působí to vyváženě bez nějakého přešlapu, což se třeba u Octavie nepovedlo.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 12:44

Kdybych měl známkovat design jako ve škole, dám Octavii 2 minus a tomuhle tak lepší 4. Jinými slovy dostatečný, dobrý určitě ne.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  01. 09. 2020 12:52

Kdybych chtěl auto typu enyaqu, tak to klidně koupím. O Octavii jsem uvažoval, ale kvůli tomu designu za tu cenu od toho asi upustím.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 12:57

Mně Octavie přijde designem v pohodě. Není to Giulia a i minulá generace byla hezčí, ale nemám problém...

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  01. 09. 2020 12:40

Paráda. Nemôžem si pomôcť, ale škodovácky dizajn interiéru aj karosérie je v posledných rokoch presne podľa môjho gusta. Ani neviem, či (aspoň podľa mňa) je na tom niektorá z automobiliek lepšie. Možno tak Volvo je na úrovni škodovky. Mercedesy, bavoráky, ale aj audiny sa môžu ísť niekam vopchať...
Konečne budú mať Nemci možnosť kúpiť si slušný elektromobil za slušnú cenu. Len treba doriešiť tie softvérové problémy a elektro-lavína sa môže spustiť.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  01. 09. 2020 13:49

No, před lavinou budou asi muset ještě poštelovat cenu.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  01. 09. 2020 15:07

Já to na nějakou elektrolavinu nevidím.Fabrika na EV prodělává, takže jich bude vyrábět jen to nezbytné množství, kolik musí aby jim vyšly emise. Když jsem viděl, kolik dostanou obchodníci na tento model kusů, tak to nebude lavina, ale pořadníček jako za komančů...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 12:53

Zamaskované to vypadalo určitě líp. Jinými slovy základní proporce jsou OK, ale provedení jednotlivých designových prvků se nepovedlo...

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2020 12:55

Hezká barva kůže - ta vlastně dělá celý interiér. Ten monitor uprostřed je otřesný. Designéři buď rezignovali a dali se na chlast, nebo hůř - jsou s tím spokojeni. Exteriér není tak strašný, jako u konceptu, ale ani povedený. Dopadlo to o chloupek lépe, než Octavia, tak je ale vizuálně takovej průser, že laťka je velmi nízko. Zadek auta připomíná Seat, což není dobré ani pro jednu značku a předek je divnej, tak jako byl už u konceptu. Trochu to celé evokuje noční výlohu vietnamské večerky. Škoda no.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  01. 09. 2020 13:02

Mít u nás omezení jak v německu tak by se omladil vozový park(diesel pod E6 by zmizel z ulic měst) a kupovalo by se víc hybridů,plugin i elektro aut.Až naši něco co ještě ostatní nemají zavedou tak budem jezdit na kole :)

Odpovědět  |   | 
jozka  |  01. 09. 2020 13:16

jj, vystizne receno... "kupovalo BY se"... bycharu je kolem EV jak naseto, ale pak prijde na vec a pomalu jedine, co se ozve je "a kolik na to bude dotace?".

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2020 13:27

KOlik lidí v CZ si reálně může dovolit nové auto a kolik procent z nich je hodnotou alespoň nad 500tis? Většina nakupuje v Áčkách Octavie do "stopade". U nás není reálné aplikovat "vynucování EV" z několika důvodů - není tady kupní síla, ojetiny jsou drahé a většinou k ničemu. Malá rozšířenost prodražuje i servis a současná vláda by si ani nemohla dovolit dotace, protože už teď "ukradli" 500 miliard. V téhle realitě je u nás nějaká přirozená i nepřirozená výměna vozového parku v nedohlednu. A navíc vyhláškou někomu znehodnotit majetek a jiný zvýhodnit, by mělo být trestné. Sorry jako, ale pokud mi někdo řekne, že můj benzín je zlo, tak ok, ale chci adekvátní náhradu výměnou, nikoli že se můj majetek stane bezcenným, budu ho muset na své náklady likvidovat, nebo extrémně pod cenou prodávat a pak si ještě za šílený peníze kupovat nějaký nedodělek jen proto, že je do zásuvky.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  01. 09. 2020 13:47

Proč bys měl chtít náhradu za tvůj smradlavý šrot? Abys nedostal místo toho jízdenku do lágru

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  01. 09. 2020 14:43

Prosím mírněte se ve svých výrazech, "jízdenky do lágru" . Domnívám se, že i vy máte navíc. Nehledě k tomu, že zde má pan JK pravdu.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  01. 09. 2020 15:47

A pravdu rozhoduješ ty? Chceš přestupní nebo první třídu?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 15:08

Nemusíme hned vnucovat EV, ale s diesely Euro5 a horšími by se něco udělat mělo. Holt si Jouda za stopade koupí Octavii TSI a ne Passata TDI, ono ho neubude.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  01. 09. 2020 13:46

Mít u nás platy jako v Německu tak by se vozový park omladil určitě.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 15:10

Jenom aby. Místní Joudové jsou schopní místo nových Octávek kupovat ojeté Audiny a budeme tam kde jsme, jen bude ten dieselový smrad pocházet z prémiovějšího segmentu.

Odpovědět  |   | 
expat  |  01. 09. 2020 13:22

Prý může vypadat kompaktně....s délkou 4648....je delší než první X5.....to jsou mi kecy.....

Odpovědět  |   | 
Deméter  |  01. 09. 2020 13:28

More, neví tady ňáký gádžo kolik je v tom autě mědi? S Eržikou čekáme desátý dítě a potřebujeme nutně nějaký love.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  01. 09. 2020 14:44

Až budete v důchodu, dostanete od pána z stb rouškovné. Do té doby musíte do práce

Odpovědět  |   | 

Horváte, mědi nevím, ale je tam dost kobaltu, na nově je pěkný článek o ekologii a píší tam, že při získávání kobaltu ekologie jde stranou uplně.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  01. 09. 2020 13:40

Zaujala mě evoluce spojení masky a loga pomocí nového prolisu. Maska samotná vypadá divně. Elektra dostávají většinou hladší tvary, tohle vypadá jako nový spalovák.

Odpovědět  |   | 
Jethro  |  01. 09. 2020 13:43

Spíš než SUV je to kombi.

Odpovědět  |   | 
Stejsky  |  02. 09. 2020 15:33

Cross over woe

Odpovědět  |   | 
666  |  01. 09. 2020 13:43

Tak to se povedlo

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  01. 09. 2020 14:15

Mě se líbí jak ti promotéři vždycky říkají "uvidíte co jste ještě neviděli" a když to vyleze tak první co mě napadne je " kde já už jsem to viděl "
Ale abych nebyl jen kritický, tu černo orange verzi bych si v garáži představit uměl, ale tak za polovic.
Jsem zvědav jak dopadne to připravované coupe.

Odpovědět  |   | 
Max  |  01. 09. 2020 14:38

A ted to srovnejte s elektro vw id3 a tim co zatim vime o id4 a je jasny, kde je celej problem se “smerovanim” skodovky.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 09. 2020 15:05

Já vidím, že problém je právě řešen. Třeba ta zadní světla dělají Enyaq správně levný a zastaralý (a k Dacii lahodící).

Odpovědět  |   | 

každý se musí rozhodnout při kupu za sebe a myslím, že pro mamataxi to bohatě postačuje. Druzí si koupí konu a dojedou o 50km dále a ti co si kupují auta co má policie, půjde do ioniqu a my socky, kteří rádi hi-tech koupíme obyčejný hybrid co má otáčkoměr.

Odpovědět  |   | 
Lotte  |  01. 09. 2020 19:29

Nádherné auto! Czech pride!!!!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 09. 2020 13:04

kde se to da koupit s poradnym motorem?

Idealne 2.0TDI

Odpovědět  |   | 
Maro  |  02. 09. 2020 15:08

Včil je to prej elektromobil, tak asi ne. Ale nějaký diesel-hybrid by temu slušel ja.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  02. 09. 2020 16:46

Hezký by to bylo, jen mít love

Odpovědět  |   | 
Lukáš Veselý  |  07. 09. 2020 23:16

Nablýskaná pudřenka. Jako muž bych upřednostnil nového Tucsona. To na mě působí jako chlapský vůz.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro