Moje BMW X5 M50D mi zcela vyhovuje a dlouho, povídám dlouho auto vyměňovat nebudu. To co se dnes děje je zvrácenost a elektro-šílenství. Myslím, že ekonomiky mnoha států Evropy to nedají a rádi se vrátí ke konvenčním motorům, které umí nejlépe.
Všímejte si nejnovějších Škodovek, nesoucích vzadu místo znaku Škodovky nápis v novém fontu a hlavně v novém matném chromu..Tvrzení z vedení fabriky, že jde o zviditelnění značky Škoda, protože údajně starý znak není dobrý k identifikaci značky tak, jako nápis, dostává pořádně na frak…Nový nápis doslova zaniká na lakované ploše a je už z poměrně malé vzdálenosti nečitelný…Zatímco znak, ona pomlouvaná “slepice” je vidět a lze ji rozeznat na “sto honů”… Navíc, kromě zámořských rozvíjejících se trhů, je znak Škodovky známým logem, o kterém nikdo nepochybuje, ku které značce patří..Tvrzení redaktora, že původní Enyaq je svým předkem auto staré 15 roků, je neskutečně hloupé a k smíchu… Škodovácký “gril” je jednoznačným a dá se říct, že i vyjímečným designovým prvkem, na rozdíl od nového předku Enyaqu a Elroqu… Prakticky podobný skleněný prvek, samozřejmě bez osvětlené linky, jako má Modern Solid, má soused na dva roky starém Opelu Astra… Suma sumárum… pod vedením Oliviera Stefaniho přichází Škodovka jednoznačně o svou identitu a stává se mnohým z davu… Poznámka k Oliveru Stefanimu - před vstupem do Škodovky byl designérem exteriéru u VW… tedy v době, kdy VW vypadaly vedle Škodovek jako fádní tuctová značka bez jiskry a nápadu.. Škoda, že nelze vrátit Josefa Kabaně.
co to meleš o nějé slepici? Ten okřídlený šíp snad má Škoda co vyrábí pro lidi dostupnou veřejnou dopravní techniku . Ten FL udělal z eňi mladší auto.
Co je za úchylku dávat na sedačky "umělou", "eco" či "vegan" kůži? Eco teda polyuretan fakt není ani omylem, tato umělá atrapa pravé kůže nejen že smrdí, v lětě i v zimě je nepříjemná a navíc má krátkou životnost, než začne praskat a loupat se ve vrstvách. Úchylná doba, pravé hověziny a vepřovice je na trhu dostatek, spíš přebytek a kvůli sedačkám nikdo zvíře nezabije.Kůži z vegana bych ale do auta nechtěl, kdoví zda ta výživová deviace není infekční i po zpracování... ;)
Tak já bych ji domů nechtěl. Co s ní, když nemá motor?
Na co máš konfigurator, můžeš si vybrat dva motory do předu, dva motory do zadu. Tys byl asi v učilišti, jak tam mají ty Škodovky bez motoru?
Né v učilišti, ale na dětským hřišti, jsou auta bez motoru.
To coupé je vyšší na stejných kolech? Nevyčetl jsem nic o frunku, na fotce by mělo mět šíbr.ještě napsat o tym elroqu jestli bude coupé.
Jsem spise na ICE, ale design povedeny. Otazkou je, zda ma vubec smysl kupovat Elroqua, nez toto.
2l diesel turbo2,5l benzin 6válec atmosférato by si to auto zasloužilo !
2,5 benzín atmosféra by byla zdechlina, 2.0 TSI je nesrovnatelně lepší motor.
Kecy v kleci.
Víš, že Škoda vyrábí Kodiaqa? A nevím jak do Enyaqa cheš dostat spalovák když platforma na to není stavěná a kdo by si koupil šestiválec když si může koupit elektro..... Jdi brečet někde jinde.
Co ty si za ročník? Takový nesmysly letěly před čtvrstoletím. Páchnoucí diesel co si pro smrad nemoh parkovat v baráku a rozežranej benzín kterej se probouzel v šesti tisících a jezdil si pak od pumpy k pumpě.
Potvrzuješ, že jsi šestiválec nikdy neřídil. Už nepiš nikam nic Onane!
Tejden Voyagera a při každym rozjezdu ukazoval pp 99l/100km. Tak jsem ho přestal chtít.
Ok, jsem pro to koupit si nové auto elektromobil. Ale proč domácí automobilka Škoda nedá peníze na vývoj opravdu dostupného elektromobilu pro běžnou českou rodinu ?? To čeká až jí to přebere konkurence z Asie ? Kolik rodin si koupí nové auto nad půl miliónu ? Sám vlastním automobil Škoda Rapid čtyři roky starý se spalovacím motorem a zřejmě budu ještě dlouho čekat...
Proto, že běžná česká rodina na to zatím nemá, sám jsi si odpověděl. Začíná se od shora. Jestli Elroq stojí 1.1 mil, u něčeho malého se zatím nedostanou pod 800 tis. Ještě bude muset klesnout cena baterií, rozjet se repase starých. Je brzy. A Číně cenově konkurovat nelze. Zaměstnanci tu mají jiné mzdy, soc a zdrav pojištění, jiné stavební předpisy, bozp,...
Kámo mzdový náklady fabrik tvoří 6%(!) ceny produktu. Na dělníky se vyser.
jetý elektromobil si, podle mě, nikdo normální nekoupí. Už jen proto, že sama Škoda se snaží prodlužovat to největší omezení- dojezd, a proč si kupovat něco ,co věčně stojí na nabíječce a je drahé,
A co vám brání? Si jí kupte, na pořadník určitě nebude :)
Tohle je samo o sobě pěkné auto. Obzvláště "coupe". Na dnešní úspornou dobu neobvykle útulný interiér. Je vidět, že chtějí prodávat a hlavní zákazník bude evropská konzerva. Což je fajn. Proti vozům ID vypadá hodnotněji. Má zaděláno na udržení prvních příček v žebříčku prodejů.
Ano, je to tak a hodně mu pomohl ten nový motor.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.