Škoda „Edice 100“: akční modely ke stému výročí

U příležitosti stého výročí vyrobení prvního automobilu připravila Škoda speciální limitovanou sérii modelů „Edice 100” ve všech modelových řadách. Základem Fabia, Škoda Octavia a Superb ve výbavě Elegance doplněná o mimořádnou výbavu.
Škoda „Edice 100“: akční modely ke stému výročí

Kromě rozsáhlé nadstandardní výbavy obsahuje Edice 100 také řadu prvků určených výhradně pro tuto limitovanou sérii. Všechny modely jsou lakovány v barvě černá magická s perleťovým efektem a jsou označeny plaketkou s názvem modelu na bocích vozu.

Osobité prvky určené výhradně pro modely Edice 100:

  • vysoce kvalitní lesklý černý dekor Piano v interiéru (Octavia a Superb),
  • kola z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • ozdobné prahové lišty a plaketka na hlavici řadicí páky s logem limitované série „Edition 100”,
  • kožený interiér s exkluzivním provedením sedadel v kůži se světle modrým nádechem.

Škoda Fabia v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Poli 6,5 J x 16" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • přední a zadní nárazník s integrovaným spoilerem převzatým z modelu RS,
  • ozdobnou koncovkou výfuku,
  • vnější kliky lakované v barvě vozu,
  • autorádio Symphony s osmi reproduktory,
  • ABS + MSR + ASR + Dual Rate a kotoučové brzdy na všech kolech,
  • panel přístrojů s velkým bodovým displejem Maxi-DOT,
  • klimatizaci s automatickou regulací,
  • malý kožený paket,
  • tempomat,
  • vyhřívaná přední sedadla,
  • síťový program,
  • elektricky ovládaná přední a zadní okna,
  • sadu skel s vyšším stupněm tónování – SunSet,
  • ochranné boční plastové lišty v černé barvě,
  • výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.

Model Škoda Fabia Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,4 16V/74 kW a 1,9 TDI PD/74 kW.

Škoda Octavia v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Sputnik 7,0 J x 17" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • leštěnou koncovku výfuku,
  • aktivní hlavové opěrky hlavy vpředu a hlavové airbagy,
  • autorádio Audience se Sound Systemem a dvanácti reproduktory,
  • panel přístrojů s velkým bodovým displejem Maxi-DOT,
  • dvouzónovou elektronickou klimatizaci Climatronic,
  • multifunkční volant s ovládáním pro rádio včetně malého koženého paketu,
  • tempomat,
  • přípravu pro telefon GSM I,
  • xenonové světlomety s dynamickou regulací sklonu a s výsuvnými integrovanými ostřikovači světlometů,
  • elektrochromatická vnější a vnitřní zpětná zrcátka s automatickým stmíváním a senzor automatického spouštění stěračů,
  • signalizaci vzdálenosti při parkování – vzadu a vpředu, se zobrazením vzdálenosti na displeji rádia,
  • vyhřívaná přední sedadla,
  • síťový program,
  • mezipodlahu v zavazadlovém prostoru,
  • Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light).

Model Škoda Octavia Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,6 FSI/85 kW, 2,0 FSI/110 kW, 1,9 TDI-PD/77 kW a 2,0 TDI-PD/103 kW. Zákazník navíc může u všech motorů volit mezi klasickou mechanickou nebo automatickou převodovkou.

Škoda Superb v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Cubic 7,0 J x 17" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • zdvojenou koncovku výfuku,
  • autorádio Rhapsody se Sound Systemem a osmi reproduktory,
  • multifunkční volant s ovládáním pro rádio včetně malého koženého paketu,
  • přípravu pro telefon GSM I,
  • sadu skel s vyšším stupněm tónování – SunSet,
  • elektricky ovládané střešní okno se solárními články,
  • signalizaci vzdálenosti při parkování – vzadu,
  • vyhřívaná přední a zadní sedadla,
  • síťový program,
  • vkládané tkané koberce s opěrkou pro nohy vzadu – Lounge-Step,
  • stínicí rolo na zadní sklo,
  • dělené a sklopné opěradlo zadních sedadel.

Model Škoda Superb Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,8 T/110 kW, V6 2,8 30V/142 kW, 1,9 TDI PD/96 kW a V6 2,5 TDI/120 kW. Zákazník navíc může u všech motorů volit mezi klasickou mechanickou nebo automatickou převodovkou.

Všechny modely je samozřejmě možné doplnit dalšími prvky výbavy.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků