Škoda „Edice 100“: akční modely ke stému výročí

U příležitosti stého výročí vyrobení prvního automobilu připravila Škoda speciální limitovanou sérii modelů „Edice 100” ve všech modelových řadách. Základem Fabia, Škoda Octavia a Superb ve výbavě Elegance doplněná o mimořádnou výbavu.
Škoda „Edice 100“: akční modely ke stému výročí

Kromě rozsáhlé nadstandardní výbavy obsahuje Edice 100 také řadu prvků určených výhradně pro tuto limitovanou sérii. Všechny modely jsou lakovány v barvě černá magická s perleťovým efektem a jsou označeny plaketkou s názvem modelu na bocích vozu.

Osobité prvky určené výhradně pro modely Edice 100:

  • vysoce kvalitní lesklý černý dekor Piano v interiéru (Octavia a Superb),
  • kola z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • ozdobné prahové lišty a plaketka na hlavici řadicí páky s logem limitované série „Edition 100”,
  • kožený interiér s exkluzivním provedením sedadel v kůži se světle modrým nádechem.

Škoda Fabia v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Poli 6,5 J x 16" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • přední a zadní nárazník s integrovaným spoilerem převzatým z modelu RS,
  • ozdobnou koncovkou výfuku,
  • vnější kliky lakované v barvě vozu,
  • autorádio Symphony s osmi reproduktory,
  • ABS + MSR + ASR + Dual Rate a kotoučové brzdy na všech kolech,
  • panel přístrojů s velkým bodovým displejem Maxi-DOT,
  • klimatizaci s automatickou regulací,
  • malý kožený paket,
  • tempomat,
  • vyhřívaná přední sedadla,
  • síťový program,
  • elektricky ovládaná přední a zadní okna,
  • sadu skel s vyšším stupněm tónování – SunSet,
  • ochranné boční plastové lišty v černé barvě,
  • výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.

Model Škoda Fabia Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,4 16V/74 kW a 1,9 TDI PD/74 kW.

Škoda Octavia v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Sputnik 7,0 J x 17" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • leštěnou koncovku výfuku,
  • aktivní hlavové opěrky hlavy vpředu a hlavové airbagy,
  • autorádio Audience se Sound Systemem a dvanácti reproduktory,
  • panel přístrojů s velkým bodovým displejem Maxi-DOT,
  • dvouzónovou elektronickou klimatizaci Climatronic,
  • multifunkční volant s ovládáním pro rádio včetně malého koženého paketu,
  • tempomat,
  • přípravu pro telefon GSM I,
  • xenonové světlomety s dynamickou regulací sklonu a s výsuvnými integrovanými ostřikovači světlometů,
  • elektrochromatická vnější a vnitřní zpětná zrcátka s automatickým stmíváním a senzor automatického spouštění stěračů,
  • signalizaci vzdálenosti při parkování – vzadu a vpředu, se zobrazením vzdálenosti na displeji rádia,
  • vyhřívaná přední sedadla,
  • síťový program,
  • mezipodlahu v zavazadlovém prostoru,
  • Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light).

Model Škoda Octavia Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,6 FSI/85 kW, 2,0 FSI/110 kW, 1,9 TDI-PD/77 kW a 2,0 TDI-PD/103 kW. Zákazník navíc může u všech motorů volit mezi klasickou mechanickou nebo automatickou převodovkou.

Škoda Superb v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Cubic 7,0 J x 17" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • zdvojenou koncovku výfuku,
  • autorádio Rhapsody se Sound Systemem a osmi reproduktory,
  • multifunkční volant s ovládáním pro rádio včetně malého koženého paketu,
  • přípravu pro telefon GSM I,
  • sadu skel s vyšším stupněm tónování – SunSet,
  • elektricky ovládané střešní okno se solárními články,
  • signalizaci vzdálenosti při parkování – vzadu,
  • vyhřívaná přední a zadní sedadla,
  • síťový program,
  • vkládané tkané koberce s opěrkou pro nohy vzadu – Lounge-Step,
  • stínicí rolo na zadní sklo,
  • dělené a sklopné opěradlo zadních sedadel.

Model Škoda Superb Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,8 T/110 kW, V6 2,8 30V/142 kW, 1,9 TDI PD/96 kW a V6 2,5 TDI/120 kW. Zákazník navíc může u všech motorů volit mezi klasickou mechanickou nebo automatickou převodovkou.

Všechny modely je samozřejmě možné doplnit dalšími prvky výbavy.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků