Škoda „Edice 100“: akční modely ke stému výročí

U příležitosti stého výročí vyrobení prvního automobilu připravila Škoda speciální limitovanou sérii modelů „Edice 100” ve všech modelových řadách. Základem Fabia, Škoda Octavia a Superb ve výbavě Elegance doplněná o mimořádnou výbavu.
Škoda „Edice 100“: akční modely ke stému výročí

Kromě rozsáhlé nadstandardní výbavy obsahuje Edice 100 také řadu prvků určených výhradně pro tuto limitovanou sérii. Všechny modely jsou lakovány v barvě černá magická s perleťovým efektem a jsou označeny plaketkou s názvem modelu na bocích vozu.

Osobité prvky určené výhradně pro modely Edice 100:

  • vysoce kvalitní lesklý černý dekor Piano v interiéru (Octavia a Superb),
  • kola z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • ozdobné prahové lišty a plaketka na hlavici řadicí páky s logem limitované série „Edition 100”,
  • kožený interiér s exkluzivním provedením sedadel v kůži se světle modrým nádechem.

Škoda Fabia v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Poli 6,5 J x 16" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • přední a zadní nárazník s integrovaným spoilerem převzatým z modelu RS,
  • ozdobnou koncovkou výfuku,
  • vnější kliky lakované v barvě vozu,
  • autorádio Symphony s osmi reproduktory,
  • ABS + MSR + ASR + Dual Rate a kotoučové brzdy na všech kolech,
  • panel přístrojů s velkým bodovým displejem Maxi-DOT,
  • klimatizaci s automatickou regulací,
  • malý kožený paket,
  • tempomat,
  • vyhřívaná přední sedadla,
  • síťový program,
  • elektricky ovládaná přední a zadní okna,
  • sadu skel s vyšším stupněm tónování – SunSet,
  • ochranné boční plastové lišty v černé barvě,
  • výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.

Model Škoda Fabia Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,4 16V/74 kW a 1,9 TDI PD/74 kW.

Škoda Octavia v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Sputnik 7,0 J x 17" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • leštěnou koncovku výfuku,
  • aktivní hlavové opěrky hlavy vpředu a hlavové airbagy,
  • autorádio Audience se Sound Systemem a dvanácti reproduktory,
  • panel přístrojů s velkým bodovým displejem Maxi-DOT,
  • dvouzónovou elektronickou klimatizaci Climatronic,
  • multifunkční volant s ovládáním pro rádio včetně malého koženého paketu,
  • tempomat,
  • přípravu pro telefon GSM I,
  • xenonové světlomety s dynamickou regulací sklonu a s výsuvnými integrovanými ostřikovači světlometů,
  • elektrochromatická vnější a vnitřní zpětná zrcátka s automatickým stmíváním a senzor automatického spouštění stěračů,
  • signalizaci vzdálenosti při parkování – vzadu a vpředu, se zobrazením vzdálenosti na displeji rádia,
  • vyhřívaná přední sedadla,
  • síťový program,
  • mezipodlahu v zavazadlovém prostoru,
  • Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light).

Model Škoda Octavia Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,6 FSI/85 kW, 2,0 FSI/110 kW, 1,9 TDI-PD/77 kW a 2,0 TDI-PD/103 kW. Zákazník navíc může u všech motorů volit mezi klasickou mechanickou nebo automatickou převodovkou.

Škoda Superb v provedení Elegance je navíc doplněna o následující prvky:

  • kola Cubic 7,0 J x 17" z lehkých slitin se speciálním lakováním stříbrnou barvou,
  • vkládané tkané koberce se stříbřitě šedým lemováním,
  • zdvojenou koncovku výfuku,
  • autorádio Rhapsody se Sound Systemem a osmi reproduktory,
  • multifunkční volant s ovládáním pro rádio včetně malého koženého paketu,
  • přípravu pro telefon GSM I,
  • sadu skel s vyšším stupněm tónování – SunSet,
  • elektricky ovládané střešní okno se solárními články,
  • signalizaci vzdálenosti při parkování – vzadu,
  • vyhřívaná přední a zadní sedadla,
  • síťový program,
  • vkládané tkané koberce s opěrkou pro nohy vzadu – Lounge-Step,
  • stínicí rolo na zadní sklo,
  • dělené a sklopné opěradlo zadních sedadel.

Model Škoda Superb Edice 100 je k dispozici s motorizacemi 1,8 T/110 kW, V6 2,8 30V/142 kW, 1,9 TDI PD/96 kW a V6 2,5 TDI/120 kW. Zákazník navíc může u všech motorů volit mezi klasickou mechanickou nebo automatickou převodovkou.

Všechny modely je samozřejmě možné doplnit dalšími prvky výbavy.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků