Škoda dnešním dnem začíná nabízet dvouletý pronájem automobilů

Konečně si bude moci pan Revan pořídit novou popelnici!

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 03. 06. 2014 12:06

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 15:57

Neplakej, odborníku:D
Sám jezdiš ve starým trabantu z papundeklu... Zavist je tak strášná vlastnost, že? Lumírku :D

Odpovědět  |   | 

Stále soudíš druhé podle sebe? Co si takhle tu svoji díru do prd.le čas od času osprchovat, aby se ti nezapařila!? Měl by ses o to jediné co máš pořádně starat!!!

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 16:25

Ted si teda vymyslel moudro století:D
A taky opravdu chabej pokus oto abys mě setřel:D Ty jsi fakt marnej závistivej hlupáček a rádoby odborník:D :D Takové jako ty si dávám k snídani, pako :D

Odpovědět  |   | 

Nezapomeň se těm tvým blemtům ještě jednou zasmát a zároveň si je odplusovat! Lojzíku!

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 16:43

Já nejsem ten kdo si lajkuje příspěvky, Lumírečku:D
A máme tu další chabej pokus o stěr:D To trenuješ před zrcadlem? Moc to asi platné není :D Tragéde :D

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 06. 2014 20:05

Umíš vůbec odpovídat něco jiného než stále dokola o závisti? Co jde tobě závidět? Hloupost? Těžko. Starou Octavii? Také těžko. Máš ještě něco dalšího, co by ti šlo závidět? Nemám napsat spíše, nešlo závidět?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 20:09

Já taky nevím:D Není co mi závidet:D Nemam nic vic než normální člověk:D
Přesto jediné co toho tragéda motivuje, je závist:D Jinak by tu neprskal jak stará bezzubá kočka :D

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 06. 2014 09:47

Tak revánek si nejspíše na diskoškách připadá mezi náctiletými slečnami jako PÁN, protože jezdí proprděnou ochcáfvkou

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  05. 06. 2014 15:03

Aaa:D Pán co má předraženej severjskej pekáč:D (doufam že si tě sněkým nepletu :D) Raději se koukni na fotky pořádnýho auta co jsem ti poslal, ty tragéde :D

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 06. 2014 12:18

I za polovinu ceny je to drahé

Odpovědět  |   | 
...  |  03. 06. 2014 20:06

jan: však můžeš jít, koupit cash OIII v plné palbě a pronajmout ji někomu za lepších podmínek, nežli tady ten škofin nebo co. za dva roky se ti polovybydlená vrátí, můžeš jí prodat a poté zůčtovat a uvidíš.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 06. 2014 12:30

Takže např. Rapid 1.2TSI za 60 tisíc ročně (z toho cca 10 pojištění) s max. nájezdem průměrně 20 tkm ročně... Prodejní cena pod dvou letech by tedy měla činit něco nad 220 tisíc, vzhledem k pořizovací 320 a že musí být zisk. Na sauto.cz se cena zhruba dvouletých rapidů se slabším 63kw TSI a výbavou ambition pohybuje okolo 250 tisíc. No, nezní to jako nějaká zlodějina - zdá se, že nájem pokrývá ztrátu hodnoty, pojištění, riziko pro škodovku a nějaký přiměřený zisk, ale že by se jednalo o neodolatelnou nabídku... Vzhledem k podmínkám je zbytečnost připlácet za zahrnutý servis.

Ovšem je třeba rovněž připomenout, že ceníkové ceny u Škodovky nejsou příliš směrodatné, sleva okolo 10% je obvyklá. V tomto případě je to např. 284 tisíc - což výhodnost posouvá ještě níže.

Odpovědět  |   | 
DDD  |  03. 06. 2014 12:50

pánové, jestli vyplatí nebo nevylpatí - tady to nelze počítat vůči tomu, za co se prodávají 2 roky staré ojetiny vs nové.
tady je třeba to porovnat s tím, kolik by stálo půjčit stejný vozík v půjčovně, a oproti tomu to není špatná nabídka, pro toho kdo chce hned teď jezdit v novém, nemá nebo nechce uvolnit peníze a posléze nebude muset řešit prodej.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 06. 2014 13:03

tady je třeba to porovnat s tím, kolik by stálo půjčit stejný vozík v půjčovně

Nesouhlasím. To je to samé, jako říct, že je třeba porovnávat výši nájmu bytu s cenou za noc v hotelu.

Odpovědět  |   | 
DDD  |  03. 06. 2014 15:17

Souhlasit nemusíš, ale tak to je.
Operativní leasing se trefuje mezi půjčovnu a klasický leasing.
Typicky firma zřídí novou pobočku s X až 2X počtem zaměstnanců průběžně se měnících, a v podstatě hned pro ně má k dispozici X až 2X počet aut (nových, v záruce, pojištěných) na operativní leasing bez žádné počáteční investice, bez nutnosti řešit co s autem až nebude potřeba, kdy je vyřadit z provozu, za kolik, kde a jak se bude prodávat, evidovat je jako majetek, odepisovat je průběžně z daní (splátka leasingu jde hned do nákladu), v podstatě se řeší jenom palivo, vše ostatní je v leasingu. Když skončí doba leasingu, buď za dané auto nevezme žádné další, pokud není třeba, nebo jedno další nové, nebo třeba pět, pokud budou třeba.

Ano, logicky nejlevněji v hodnocení nákladu na jeden kilometr nebo jeden den vlastnictví vyjde varianta majetek pořídit za vlastní hotové peníze, udržovat jej průběžně v co nejlepším stavu, aby doba služby byla co nejdelší. Ovšem 100% pořizovací ceny musí být hned k dispozici, musí se vědět, že auto bude třeba po celou dobu plánované životnosti, protože chtít jej prodávat za rok či dva zhatí celou kalkulaci, je třeba o něj pečovat, je třeba potom řešit jeho prodej. Apropos, když pojedeš na 10 dní někam na dovolenou, taky si ten hotel asi nebudeš kupovat, aby to vyšlo na jeden den nejlevněji...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 06. 2014 16:43

Tak ještě jednou.

Když zvažuju pronájem auta na 2 roky, jedná se o dlouhý časový úsek a proto takovou službu budu srovnávat s vlastnictvím automobilu, protože k tomu má blízko. Nebudu srovnávat s cenou denního půjčovného, protože charakter této služby je krátkodobý a tím pádem pro srovnání nesmyslný. Každý operativní leasing by tímto zdánlivě vypadal jako výhodný.

Půjčení auta z půjčovny je dobré například na to, že chci jednorázově odvézt bordel ze zahrady, ne na půjčení na rok.

Když se budu někam stěhovat na dlouhou dobu, budu zvažovat, zda žít v podnájmu a nebo ve vlastním. Nebudu ceny nájmů srovnávat s cenami za hotel, protože se jedná o krátkodobé ubytování a tím pádem je tohle srovnání nesmyslné. Prakticky jakkoliv vysoký nájem by pak vypadal zdánlivě jako výhodný.

Ubytování na hotelu bych zvažoval, když bych tam jel na týden na dovolenou.

Kdybych na Vaši argumentaci naroubouval bydlení, zněla by takto: platit nájem 20 tisíc měsíčně za garsonku je přece v pohodě, protože když to srovnáme s hotelem, je to furt levné.

Už je to jasné?

Odpovědět  |   | 
...  |  03. 06. 2014 19:59

quebe: patrně nechápeš, co se sděluje. oprostím se o fakt, že auto není nemovitost, ale krám, co má za dva, tři roky ani ne poloviční cenu, a to zcela jistě ten někdo kdo službu poskytuje do kalkulace zahrne.
buď na to máš peníze a čas, koupíš cash a staráš se o vše sám. nebo nemáš, potom musíš půjčit peníze nebo přibližovadlo. čím na delší dobu půjčíš, tím cena za jednotku času bude nižší. to stejné s tím bydlením, když budeš natolik bonitní a ochoten kvůli půlročnímu/ročnímu pobytu někde koupit byt a poté jej prodávat, tak ano, cena pobytu za den/měsíc/rok bude nižší, nežli si stejný byt pronajat nebo jít do hotelu. s tím rozdílem, že vlastní byt musíš i zařídit, zabezbečit, uklízet, opravovat, platit zálohy, a řešit nepředvidatelné situace, což v hotelu bude přesně obráceně, a budou se na tebe usmívat, byť bys tam byl každý měsíc jen tři dny v kuse, ale cena za jednotku bude nejvyšší. ten pronájem bude někdě mezi.
každý si musí sám spočítat co je pro něj priorita a co se mu vyplatí a co ne.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 06. 2014 22:03

Ale však ano, to nerozporuju. Jenom jsem psal, že je zcestné použít jako argument výhodnosti operativního leasingu ceny v půjčovně.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  04. 06. 2014 09:52

Když přijdete do hotelu s tím, že tam chcete bydlet dva roky, určitě dostane totálně jiné ceny za bydlení. Stejně tak postupují půjčovny... Auto na den má totálně jinou cenu než auto na půl roku...

A nezapomeňte, že v hotelu máte i služby okolo, které si doma děláte sám - úklid, převlékání postele atd... Takže to srovnání bylo v pořádku...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  04. 06. 2014 09:59

Nebylo . On to srovnával s klasickou cenou půjčovny na den a ne s nějakou vyhandlovanou mimo ceník, vzhledem k dlouhodobému zapůjčení.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 15:58

Hmmm, napad je to zajimavý...
Jen si nedokažu představit cílovou skupinu na kterou to ma být zaměřené.

Odpovědět  |   | 
JUDr. Dolfi  |  04. 06. 2014 09:20

hodí se to pro řaďáky co potřebujou každej den 10-20 kiláků dojíždět do fabriky a nechtěj se mačkat s polomáčenejma v šalině nebo v busu jo nejni to špatný, když jediný co řešíš je béňo, fízly, ciklisty a chodce

Odpovědět  |   | 
Dilema  |  03. 06. 2014 16:45

Co když to během těch 2 let zákazník nabourá, takže to nebude na nějaký čas (nebo navždy) pojízdné? Dostane bezplatně další (náhradní) nebo si ho bude muset pronajmout a ten původní pronájem doplatit až do konce?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 06. 2014 09:51

to řeší většinou pojištění. A protože ty si pronajímáš červenou škodu octavia, tak je ti jedno, jaké má výrobní číslo.

Odpovědět  |   | 
Dilema  |  05. 06. 2014 10:21

Jaké má konkrétní vůz výrobní číslo úplně jedno není, protože pak není jisté, zda a jak by se počítal převod již najetých km z jednoho vozu na jiný, když se po překročení hranice 40000km má platit za každý km navíc. A takových "maličkostí" k vyjasnění, které by mohly být ve smlouvě uvedeny někde dole a hodně drobným písmem, by se asi našlo více?

Odpovědět  |   | 
pavel  |  03. 06. 2014 17:04

CityGo s pojištěním za 5.399,-měsíčně je za rok cca 65.000,-, za dva cca 130.000,- a kdyby to trvalo tři roky, tak jsme na 195.000,- Kč.
Nové totéž stojí cca 180.000,- a povinné + havárko pojištění je za cca 6.000,- ročně, tedy 18.000,- za 3 roky, což je plus minus celkem 198.000,- Kč.
No, to si musí každý uvážit sám, zda to je pro něj výhodné.

Odpovědět  |   | 
...  |  03. 06. 2014 19:32

pavel: správná kalkulace, jen jde o to, že buď těch 186 (citigo+ pojištení) v kapse máš, koupíš a jedeš nebo nemáš a nejedeš.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  03. 06. 2014 22:58

Kdyz je nemas tak si vezmes uver/leasing bez akontace, tak kde je vyhoda pronajmu? Je to samozrejme simply clever pronajem, takze vyhoda bude vzdy na jedne strane, na strane autosalonu.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 06. 2014 09:52

a kde máš servis + ND?

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  03. 06. 2014 18:56

Pokud vidim spravne je rozdil v cene START a KOMPLET vzdy 900kc, to je 10800,- za rok, mame to na dva roky to je 21600,-kč
Obsahuje to zimní pneumatiky, dejme tomu 5500tis odectu, to je 16.100,-kč za DVA ROKY SERVISU a ja se ptam, kdoze to ma drahy servis? Japonci? Korejci? Kdepak! Vychazi mi to na Skodovku

Odpovědět  |   | 
 |  03. 06. 2014 19:22

Teď to zase spočítám já:
Pneu Dunlop SP Winter Sport 4D 215/60 R16 + plechové disky, to je 17000,- Kč (aktuálně dle Pneunet). Dva roky servisu za 4600,- Kč, to jde

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 19:24

To mu vubec nepiš... Ted na tebe vyprskne nějaký svoje pseudomoudra otom, že nemáš pravdu :D

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 06. 2014 22:06

A k čemu další disky, když jedny budou už s těma letňákama?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 22:28

Protože všeobecně se davají zimaky na plechová - menší disky... Většinou 15".
Chtěl bych vidět jak kupuješ takove 225/45 R17... Kde stoji nejlevnejší zimak přes 2500

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  03. 06. 2014 22:44

Protože v tomto případě se to ekonomicky nevyplatí. Vzhledem k nájezdu a dvouletému cyklu, kdy se to auto bude prodávat (a tedy s rezervou vystačí po jedné sadě od každého), je výhodnější koupit samotné gumy, byť ve větším rozměru, než celé kola v menším rozměru.

Ovšem, taky záleží, jaké má Škodovka jakožto velkoodběratel smlouvy s výrobci gum a disků - předpokládám, že je oboje vyjde levněji, než normálního zákazníka. Pak bude záležet, na čem je větší sleva.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 00:09

Další věc je... Proč si ku*vit nějaký hezký hlinikace v te sněhosolné břečce, když mužeš v zimě jezdit na plechačích... Dělá to tak spoustu lidi...
Na leto mam hezko 17" hlinikace... A na zimu klasické 15" plechace

Odpovědět  |   | 
ABC  |  04. 06. 2014 09:07

Máš recht, ale to asi moc lidí u půjčeného auta trápit nebude.

Odpovědět  |   | 

Na starou olítanou vránu O1 z minulého století krásné 17!? ( předpokládám že v ceně asi 2x převyšující cenu toho zbytku ) A pokud se k tomu přidá mistr co pracuje v autorizáku ( v rodinném servisu ) u kterého je každý blbý a kterému všichni a všechno závidí, tak to nemůže být nic jiného než 15 div světa! Rodinný servis namikaze.21@seznam.cz gajantovaná zajůka tši dni!!!

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 04. 06. 2014 09:58

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 12:42

Ale notak:D Zavistivé pako se vrátilo :D :D Kdyby ti to nebylo jasné, tak to jsou spidery ktere se davají na OI RS :)

Odpovědět  |   | 

Poněkud krátká pracovní doba, nebo jen na zkrácený úvazek!? JJ nikdo jiný autům nerozumí natož aby je ještě opravoval! Jediný odborník na opravy aut ve Střední Evropě, Jižní a Severní Korei!!! Závist je opravdu hrozná, ale blbost věčná!!!

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 14:46

Co stím má společného muj vyhranění názor na korejské imitace? :D
Ano, závist je hrozná... a blbost věčná:D O té by jsi taky mohl vyprávět, že? :D

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  04. 06. 2014 10:01

Ale tohle auto vlastní Škodovka a té může být srdečně jedno nějaké ničení hliníkáčů, protože to auto půjde za 2 roky do kopru a je to pro ni jen předmět zisku a ne nějaký opečovávaný miláček. Tudíž jediný rozhodující faktor je, co vyjde levněji.

Odpovědět  |   | 

Jen Mistr Revan dokáže dát na auto zimáky na 15, přestože brzdové třmeny dovolí použít minimálně 17! Jenom nevím jestli jsou 17 na O1 vůbec povoleny!?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 04. 06. 2014 09:22

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 14:49

Co to zase plácáš? :DDDDD Jediné škodovky na které nejdou dát 15" kola, jsou Octavie ve verzi RS a možná výkonnější superb... Jinak standartní motorizace mají minimum 15" kola.
Povolený? Proč ne? OI RS se se 17" kolama běžně prodávala... Říkam že to jsou spidery z RS :D Jen se tam daval rozměr 205/50, a né 225/45.
Ale podle typového listu je možné dat tyto gumy i na OI... Chtělo by to víc zkušeností, Lumírku.

Odpovědět  |   | 

Tomu kdo nic nemá a navíc není ani 2x rozumem obdarován opravdu není co závidět!REVANKU.21 - aliaz namikaze.21@seznam.cz! Tak máš opravdu pravdu v tom s tebou na 100% musím souhlasit! Doufám že ti to ještě dlouho vydrží a budeš nás tady ještě hodně a hodně dlouho bavit!

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 15:57

Kamaráde drahej:D Ty nemáš ani ponětí, jak TVE individum baví mě:D Vpodstatě proto sem stále chodím:D Protože větší pitomci se jen těžko hledají :D

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 06. 2014 09:54

to je málo, moje zimní 225/50 R17 stojí kus >4 litry, samozřejmě použitelné značky, žádný ho-či-min.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  03. 06. 2014 22:53

Já: to si tomu nasadil korunu, Citigo a takovy rozmer? Rapid a takovy rozmer? Dokonce ani Octavia nejezdi na takovym rozmeru tak se prober ty chytroline.
Nikde nepisou ze jsou pneu vcetne disku, coz silne pochybuju, kdyz neni moznost krome barvy si nic vybrat.
Tak si ten svuj priklad zas prepocitej do realnych hodnot.

Odpovědět  |   | 
George  |  03. 06. 2014 23:57

Ty jsi asi hodně dlouho neviděl nové auto Citigo se běžně staví na 15" i 16" kola Rapid na 17" a Octavie až na 19".

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 00:06

Ty jsi upadl ne? ty hnupe:D KDyz si koupiš novou octavku s hlinikacema, tak ti na ní dají 225/45 a vetsinou to jsou R17:D Možná to budou 215/45:D Bože ty jseš traged :DDDDDDDDDDD OMG

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 00:07

PS: Jak říká kolega, i citigo je běžně na 15" kolech.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 08:17

Ani ty ani kolega nemluvite pravdu, 215/60 R16 se na zadne z tech aut NEDAVA, bavime se o pneu vy chytraci a vy tady argumentujete rozmerem disku

Odpovědět  |   | 
 |  04. 06. 2014 08:31

Jsi evidentně velký odborník, mnou uvedený rozměr je na Yetiho. Tvůj výpočet nahoře navíc velmi pokulhává, to si myslíš, že budou pokaždé přezouvat pneumatiky z disků? Určitě bue mít každý 1 sadu zimních i na plechových discích, blbe...

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 08:37

Kde je prosimte v nabidce YETI? Ja sem odbornik a ty nejsi schopen ani precist clanek... Ne, opravdu neverim ze dostanes dalsi sadu disku, na dva roky to nebude mit pro Skodovku zadnej smysl, premyslej....

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 08:41

Opravdu nekdy zasnu jak si kazdej hraje na chytryho a vubec nevi o cem mluvi.

"Já" je zarnej priklad, k pronajmu je v nabidce Citigo, Rapid a Octavia. Ale pan ODBORNIK "Já" nam hodi do placu neysmyslnej rozmer pneu na Yetiho.... boze boze.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 06. 2014 08:42

Třeba tady?
http://www.skoda-auto.cz/bezstarosti/bezstarosti...
Takže ty si vážně myslíš, že ti budou v servise Škoda 2x ročně vyzouvat a nazouvat pneumatiky na hliníkové disky?

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 08:53

Ok, je tam, beru... zrovna ten rozmer na Yetiho je oproti ostatnim autum drahej, ale co ty ostatni? castka je porad stejna, ale pneu cenove dost jinde. Ano, porad si myslim ze je pro ne vyhodnejsi prezout dvakrat do roka pneu nez dat dalsi sadu disku.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 06. 2014 08:56

Opravdu nekdy zasnu jak si kazdej hraje na chytryho a vubec nevi o cem mluvi.

"Mirus" je zarnej priklad, k pronajmu je v nabidce Citigo, Rapid, Octavia a Yeti. Ale pan ODBORNIK "Mirus" nam hodi do placu, ze tam Yeti neni.... boze boze.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 08:59

jsi zabavnej

Zimní pneumatiky v ceně vozu včetně přezutí*

z toho bych spis veril, ze to neni s diskama.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 06. 2014 09:11

Zábavný jsi hlavně ty, udělal jsi ze sebe blbce a ještě kolem sebe dál kopeš...
Dal jsem si tu práci a zavolal na bezplatnou infolinku 800 600 000 a paní operátorka mi potvrdila, že v balíčku komplet je i SADA zimních pneumatik, tzn. včetně plechových disků (pro méně chápavé), takže můj výpočet nahoře je správně. Howgh.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  04. 06. 2014 10:09

Nevím, jak se ze slovního spojení "sada zimních pneumatik" dá odvodit, že tam jsou i disky. To by tam bylo napsáno "sada zimních kol". Slovo sada znamená, že tam je víc než jedna zmiňovaná položka, v tomto případě 4 a neimplikuje přítomnost žádné jiné věci.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 19:23

Mirus:D Každej autorizovanej servis je drahej, bez výjjímek.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  03. 06. 2014 22:48

Ten muj kam jezdim rozhodne ne, ale to ty se svoji ojetinou nikdy nezjistis, tak nebud chytrej

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 00:07

Ne, to máš pravdu:D Mě stačí že jsem v autorizovanem servisu zaměstnán :DDDD Tragéde :D

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 08:15

Pak je mi jasne proc ten tvuj stoji za h...o, delas tam...

Odpovědět  |   | 

Zaměstnán v autorizáku jako vrátný?! Ale nedávno tu tvrdil že mají rodinný autoservis!?

Odpovědět  |   | 
 |  04. 06. 2014 09:30

Copak se to vylučuje? "Vypůjčené" díly z autorizáku se v rodinném servisu určitě hodí

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 12:40

:DDDDDDDDDDDD jaj :D vy jste tragedi:D Budte radi že jsou lidi jako já:D Bez lidi jako já by tragédi jako Vy neměl pojizdný ty svoje rachotiny :D

Odpovědět  |   | 
SAj  |  03. 06. 2014 19:46

Náhodou je to dost dobrý nápad. Kazde dva roky mate nove auto za pausalni peniz.
Kdyz si vezmete neco na leasing, zaplatite akontaci a stejne budete mesicne alespon 4 tisice platit po dobu 4 let. Tezce preplatite, prijdete o akontaci a na konci splaceni mate stary vrak.

Samozrejme pokud mate v kapse balik a neresite leasing, pak ok

Stejně tak nemá cenu resit citigo za mesicni cenu yettiho

Velky plus ale vidim v tom, ze tato služba je nová a snad se ji chopí další automobilky a budou tam lepší nabidky atd....

Odpovědět  |   | 
jenda  |  04. 06. 2014 09:24

Zase neco co pro běžnou rodinu novy auto nepřiblíží.S průměrnym platem težko někdo dá 8000/měs.za pujcení auta.

Odpovědět  |   | 
JUDr.Dolfi  |  04. 06. 2014 12:15

jak nedá? tak zapomeň na O3 a vlítni do rapida nebo citygo - každej na co má...

Odpovědět  |   | 
jenda  |  04. 06. 2014 16:07

Jo,asi jo.Citygo by byl vybornej rodinej vůz :)

Odpovědět  |   | 
JUDr. Dolfi  |  05. 06. 2014 07:45

hele na to objíždění slev v kauflandech určitě stačit bude

Odpovědět  |   | 
Honza  |  04. 06. 2014 14:19

Těch povolených 40tis.km v rámci dvouleté smlouvy mě vážně pobavilo.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 06. 2014 09:55

jestli stojí dalších 10 tisíc jen 15 litrů, tak to ještě jde. Nájezd 25 tisíc km ročně většina nedává.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 23 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 20 N/A