Škoda Design navrhuje trofeje pro vítěze Tour de France

Desetitisíce lidí budou 27. července na bulváru Champs-Elysées oslavovat vítěze Tour de France. Také v letošním roce hrdí vítězové vztyčí k pařížskému nebi ruce s trofejemi z českého skla. Design trofejí navrhl tým designérů značky ŠKODA a zhotoveny byly českými skláři společnosti Lasvit v České republice.
Škoda Design navrhuje trofeje pro vítěze Tour de France

Člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO pro oblast nákupu Karlheinz Hell předá koncem července trofeje výhercům žlutého, bílého, zeleného a puntíkovaného trikotu. Již jedenáct let podporuje ŠKODA Tour de France v roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu.

„Úspěch vyžaduje vedle talentu také jasný cíl a velké úsilí,“ říká šéfdesigner značky ŠKODA Jozef Kabaň. „Pro ty nejlepší z nejlepších symbolizuje toto spojení čirý křišťál a jemně vybroušené linie. V trofejích, věnovaných společností ŠKODA AUTO, bude navždy zachycen moment vítězství,“ říká Kabaň.

Tour de France symbolizuje dynamiku, vášeň a sílu. Tento emocionální akord byl pro designéra značky ŠKODA Peter Olaha kreativním vodítkem při vytváření trofejí pro vítěze. 60 centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážicí trofeje zaujmou dynamickou elegancí a zajímavým střídáním lehkých křivek, trojrozměrných kontur a ostrých hran. Inspirací letošního dekoru přitom byla i studie vozu ŠKODA VisionC, představená

v březnu letošního roku. Studie pětidveřového kupé nadchne svým výrazným stylem a dynamickou elegancí a ukazuje další evoluční krok designu vozů ŠKODA.

Předání trofejí vítězům Tour bude vyvrcholením letošní rozsáhlé sponzorské podpory Tour de France ze strany automobilky ŠKODA. Jádrem této podpory je opět rozsáhlá flotila vozů značky ŠKODA. V roli doprovodných vozů 24 hodin denně slouží 250 vozů – zejména modelů ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb. V čele pelotonu jede ŠKODA Superb jako oficiální ředitelský vůz a mobilní kancelář ředitele Tour Christiana Prudhomma. 

ŠKODA navíc doplňuje sponzoring Tour de France širokou komunikační kampaní. Nově byla spuštěna internetová prezentace značky ŠKODA na stránkách ‚WeLoveCycling.com’. Nabídka prezentace zahrnuje živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky. 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků