Škoda dá do nové octavie širší držák mobilu. Toto chytré řešení oceňujeme

34 komentářů

Zelí
12. prosince • 10:32

Také špehování jako norma.......

NO-ONE
22. listopadu • 15:56

Dnes jsem mohl jet novou Octávkou a řeknu vám, že je tam cítit nový motor a náprava. Za mě auto povedené.

audax
9. listopadu • 8:39

tak toto už Chuck Norris nerozdýcha,cocktavia bude mať inovovaný držiak na mobil...už jej chýbajú len inovované zrkadlá,v ktorých sa odráža obraz,elektromotor netreba,ten dostane budúci rok a ten bude napájaný z powerbanky toho mobilu,ktorý sa zmestí do inovovaného držiaku na mobil....a nový mobil k inovovanmu držiaku si bude musieť dokúpiť majitel auta ako volitelnú povinnú výbavu.....

Hlinda
9. listopadu • 20:43

A počkejte příště. To bude mít Octávie dokonce i páté kolo. A prej ho bude mít v kufru aby se neopotřebovávalo. Super.
To bude alespoň na dvě bleskovky a jeden článek s testem.
No už se těším.

Antiautomat
7. listopadu • 20:56

nemas drziak, tak nie si ´in´. Kup si drziak za pol melona plus...

Driver
7. listopadu • 18:53

V Octavii bych si připlatil nebo dovybavil hlavně bezdrátové nabíjení. Tyto držáky jsou taky fajn, ale až pro další mobily posádky...

Dix_
8. listopadu • 19:23

To šlo do octávky už do předfaceliftu a facelift to má také.

Hloupy Honza
7. listopadu • 23:13

to uz ted bude mit po tom faceliftu. Pockej na samostatny clanek jako je tady ve zvyku.

Toast
7. listopadu • 18:08

V clanku je uvedeno "Novinkou jsou také dotyková tlačítka po obou stranách displeje.",
ale na foto je videt pouze dotykova tlacitka na leve strane. Divne.U cinana je cena za 9" navigace ponekud lidovejsi
https://www.aliexpress.com/item/Quad-Core-1024-600-2... ...

MPOWER1
7. listopadu • 17:38

Dobrý den. Širší držák mobilu je super, ale já nabídnu něco lepšího. Dovolil bych si nabídnout náš osvědčený a dlouhodobě testovaný výrobek MPOWER1, jenž v sobě kombinuje přednosti aktivních nanočástic a proaktivních elastických polymerů. Výhodou tohoto přípravku je minimalizace tření pohyblivých částí motoru až na samotné fyzikální minimum, zdokonalený přenos tepla a proaktivní přístup k transverzálnímu pročištění všech palivových a spalinových tras, což vašemu motoru doslova propůjčí křídla. Samozřejmostí je radikální i radiální zvýšení kroutícího momentu, výkonu a snížení spotřeby, což by nešlo bez zvýšení účinnosti spalovacího cyklu. Teprve s naším přípravkem objevíte kouzlo motorových aditiv, teprve náš přípravek vám umožní prodloužit životnost motoru prakticky donekonečna, protože MPOWER1 eliminuje degradační mechanismy na minimum. Ptejte se po MPOWER1, ptejte se po neskonalé dokonalosti, ptejte se po zázraku moderní anorganické chemie na molekulární úrovni !!!

MPOWER1
7. listopadu • 17:59

A to jsem se ještě nezmínil, že 1/3 tohoto zázraku moderní vědy obsahuje částice folikulizéru, jenž provede online adaptivní spektrální analýzu karbonových úsad, analyzuje místa s nejvyšším opotřebením, kde následně tyto plochy zregeneruje a poté odchází exkrementačním potrubím do katalyzátoru, kde provádí prokrastinaci. Nic dokonalejšího zatím lidský mozek nevymyslel. Kupujte MPOWER1 !

2edf234
7. listopadu • 13:20

A prosim pekne, bude mit Skoda Octavia take normalni zadni napravu? B-]

(ne)FRČ
7. listopadu • 14:56

Musíte šáhnout trochu hlouběji do kapsy a bude Vám přáno. Jenom si vůbec nejsem jistý, že by si toho multilinku cca 98% řidičů vůbec všimnulo. Myslím, že toto fakt není tak důležité a velmi se to přeceňuje, i přesto, že všichni Vám podobní "fajnšmekři" bez toho samozřejmě nemohou být. Já zase naopak upřednostňuji robustnost, spolehlivost a žádné vůle do min. 300.000 najetých km.

3wc4
7. listopadu • 15:46

Mate pravdu. 98% ridicu si multilinku zrejme skutecne vubec nevsimne pokud s nim jezdi. Je to jako s vetsinou ostatnich veci: Vsimnou si jej, az jej nemaji. B-]
Vetsinou ani netusi, cim to je. Jen jim proste nesedi, ze jim to auto na "kruhaku" a v zatackach 'jezdi nejak sejdrem'. :-P

MOJE JMÉNO
7. listopadu • 19:17

Jezdím 5 let s Octou II (bez výbavy ESP), kde by měl být. Cca 800km jsem měl tu čest se projet s Octou III kombi a byl jsem velmi mile překvapen, jak to auto výborně sedělo. Zkoušel jsem s tím psí kusy a musím konstatovat, že to co jsem si s ní dovolil bych se ve II neodvážil. Tolik k tématu.

wve5t
7. listopadu • 22:34

Tak zkus losi kusy. Pak se pravda ukaze. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MOJE JMÉNO
8. listopadu • 5:09

Achjo. Uhráky už mi slezly před spoustou let. Nemám potřebu sám sobě a ani nikomu jinému dokazovat, která náprava je lepší a kde je vlastně ta Tvoje "pravda". Jsem normální řidič, který zrovna láme 1/4 milionu km bez nehody, a proto tvrdím, že ty řeči o nápravách zajímají převážně náctileté, kteří ještě nevědí, co je vlastně opravdu důležité.

ec4234rcf
8. listopadu • 11:09

Hele, a kolika jadrovy mobil mas 4, 6, 8? A kolik myslis, ze z tech jader bezne pri pouzivani mobilu vyuzivas? Myslis, ze by jsi poznal, kdyby tam tech jader bylo min? Osobne se domnivam, ze ne.
Presto je to ovsem zasadni marketingovy parametr soucasnych mobilu, neco jako pocet pixelu u fotaku. A to i navzdory tomu, ze jsou to jen jedny z mnoha dulezitych parametru, ktere ovsem samy o sobe jeste negarantuji temer nic.
Presto jsou tyto podruznosti brany s podstatne vetsi dulezitosti, nez je prave technicke reseni zadni napravy, ci absence pricneho stabilizatoru u aut. Proc?
Sorry, nejak nemam chut kasat se zde poctem najetych kilometru. Pomerovani pindouru fakt neni moje parketa.
Jen bych Ti rad navrhl, aby jsi si zjistil jake spolecnosti patri IP rozsah, ze ktereho pisu. Jednak Ti zrejme dojde, ze nejsem nactilety a jednak se treba ukaze, ze vim, co pisu. ;-)

Hlinda
9. listopadu • 20:38

Chybějící jádra v mobilu pozná kde kdo. I nedostatek RAM či malá eMMC je znát. To jakou má nápravu auto by měl řidič poznat vcelku snadno.
Každopádně nechá se rozhodně souhlasit, že valná většina věcí jsou jen PR kecy, které neříkají jaká je použitá technika a kvalita.
Zdravím do ZF. :-D

neodborník
7. listopadu • 16:21

To bych chtěl vidět, jestli byste zkušební jízdou dvou Octávek poznal, která má tu "lepší" zadní nápravu.

3v3r4
7. listopadu • 17:45

Uz vidim, jak by jsi se dusoval, ze podvadim, kdybych poznal. :-D

homer
7. listopadu • 17:45

losí test?

šofér
7. listopadu • 11:08

oblbování Škodovkou pokračuje.. jeden velkočánek o kraviě jak oje držák mobilu, co u jiné značky redakce an inepostřehne a dále sci-fi níkres kokodáku jako kupé. Trapně podbízivé. má to škodovka zapotřebí?

qeev
7. listopadu • 13:32

Skodofka to rozhodne za potrebi ma.Rozkaz lidove-vozidlovych komisaru z Wlkohradu znel jasne: Dobre auto nesmi projit! Takze Pepikum z Bolehlavi nezbyva nic jineho nez inventivni marketing, kdyz nesmeji inventivni techniku. Ostatne Lidove-vozidlovy Konzerntrak je nedostizny premiant ve lhani a manipulaci.Kupodivu prevazna cast obyvatelstva Pepikstanu jim to basti i s navijakem. :-P

JirkaM
7. listopadu • 9:19

Podle Vaší věty "Držák má v sobě rovněž přihrádku na klíček k vozu, což samozřejmě využijí pouze vlastníci variant se startovacím tlačítkem,...." Tak já Vám nevím...když má auto tzv. "bezklíčové" startování tak si myslím že klíč mám kdesi v kapse (batohu,kabelce apod. :-)) ), nasednu do auta z,áčku tlačítko a jedu. A Vy k tomu ještě tedy vyndáte ten klíč a dáte ho do oné přihrádky vedle telefonu??? Vážně Simply Clever řešení

anonym
8. listopadu • 6:56

Pokud to auto musíš odemknout, tak ten klíč asi nemáš v batohu. Ledaže bys měl bezklíčové startování i odemykání, což nemusí být samozřejmost a není to ani v článku zmíněné.

vtrty5
7. listopadu • 13:40

Zrejme to u nich funguje jinak: Nastoupi, vynda ho a zasune do prihradky. To je prece uplne chytre. :-P

Hloupy Honza
7. listopadu • 9:02

Novinkou jsou také dotyková tlačítka po obou stranách displeje... Poprosim redakci o test v beznem provozu. Domnivam se, ze bezpecnosti to neprospeje. Radeji obycejna tlacitka. A take zda ma to dotykove tlacitko nejakou zpetnou vazbu. Domnivam se ze nebude.

Stan
7. listopadu • 8:11

Tohle mi ba naopak přijde jako normální řešení a to minulé bylo hloupé, do toho držáku se nevlezl téměř žádný mobil.

Takurcite
7. listopadu • 10:16

Presne, kluci v MB zaspali dobu o 3-4 roky a ted se z toho, ze se posunuli do soucasnosti bude delat prednost? WTF
To porad nemluvime o tom, ze vetsina dnesnich lepsich telefonu ma uhlopricku VETSI nez 5 palcu.

Hlinda
9. listopadu • 20:27

Počkejme si na další facelift, tak konečně bude držák na mobily >5".

LOL
7. listopadu • 7:52

Kdyby ti blbouni raději zapracovali nějaký uni-držák (nebo přípravu na držák) na přístrojovou desku (respektive rovnou do ní) s možností dokoupit si držák s nabíjením pro konkrétní typ mobilu.

neodborník
7. listopadu • 9:50

K čemu držák na přístrojovce ? Tyhle dodělávané obludnosti co vidím na fotkách prodávaných ojetin bych jako první z auta odstranil. Na co, když se telefon bezdrátově propojí s autem a data se přehrají na displej, říká se tomu nějak mirror zrcadlo, či tak nějak. A USB zásuvky jsou kousek od kaslíku, či nějakého místa kde se mobil odloží.

(ne)FRČ
7. listopadu • 12:09

Naprostý souhlas s LOLem. Připlácet za rušivý megadisplej a mirror funkci nehodlám, ale za pevný, profesionálně vyvedený bod v přístrojovce, na který by se dalo cokoliv upevnit, bych si velmi rád připlatil. B-]

Doporučujeme

Články odjinud