Škoda Citigoe iV vs. VW e-up!: Dražší sourozenec má v rukávu zajímavé eso

54 komentářů

Shitigo
24. listopadu • 21:33

Po zkušenostech s benzínovým citigo a Up můžu s klidem říct, že těch rozdílů mezi Škodovkou a VW bude více. Ale to by znamenalo trošku pátrat...

jenicek54
24. listopadu • 8:50

divné ceny. Up se nabízí za 620, Míí 610 a Škoda za třetinu?

JirkaX
19. listopadu • 15:58

A já myslel, že bude mít dvě nálevky na kapalinu do ostřikovačů.:-/:-/:-/:-/
Jsem velice zklamaný.:-(:-(:-(:-(

Čurin & Dement
19. listopadu • 17:20

Beztak jsi to ty, ten píčus, co závidí nálevky a krade škrabky B-]

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 15:49

ten wallbox co nabízí škoda to nabije za jak dlouho a jaký má jistič?

kolkyno
19. listopadu • 9:50

nechapem preco tieto auta nemaju aspon fcl masky so svetlometmy. Ved to vypada akoby ich vyrobili v roku 2004, uz len kvoli tomu by som ani jeden nechcel.

EL2020
19. listopadu • 11:28

To je pravda. Alespoň nějaká více cool světla (než ty devadesátkové halogeny) tomu dát mohli, ale tady se holt hodně šetřilo a rezignovalo na všechno ostatní - prodávat se to stejně bude jako housky na krámě.

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 15:47

ta první serie je vyprodaná, nedostalo se ani na všechny města a dost radních nepochodili.

Jozef
19. listopadu • 9:32

To citigo vypadá ako číňan , ešte má aj žltú farbu......HNUS !!!

Tony
8. prosince • 13:55
GT
19. listopadu • 11:19

A další Slovák s mindrákem ze Škodovky.

Joe Doe
19. listopadu • 11:41

Ja myslim, ze ak ma niekto mindraky a je rasista, je jedno aky ma pas.

Joe Doe
19. listopadu • 9:10

Musim povedat, ze tieto male elektrovozitka davaju zmysel.Pre donaskove sluzby a kurierov v meste - ideal. Dochadzanie do prace - ideal (ak ma clovek dom a moze dobijat cez noc). Na vylety na chalupu v akcnom radiuse tiez ideal pretoze 2 ludom nahradi vlak.Druha vec je, ze ojazdene Leafy sa daju kupit v dobrom stave uz za nejakych 15 tisic euro...

Lojza
19. listopadu • 9:54

Ekononomicky se ti nevyplati Citigo napr. proti CNG verzi, vubec nikdy. Mozna u najezdu kolem 300 000km se srovnaji vydaje.

iPace
20. listopadu • 8:48

netusim kolik ma spotrebu CNG verze a jake ma servisni naklady, ale u litroveho benzinu se kompletne cele iV zaplati po najezdu cca 200 tisic km, takze rozvazku po mestech muzou takove auto mit kompletne zaplacene i po 2 letech provozu, kdy to benzinove Citigo bude muset 3-4x do roka na servis aby mu nepadla zarukaznamej ma nekolik pizerii s rozvozem a Citiga iV objednaval z te prvni vlny dve, maji na rozvoz benzinova Citiga a jednoho Lefa na zkousku, a rocne kazde auto najezdi cca 90 tisic kilometru po meste, elektricke Citigo se mu kompletne zaplati behem tech cca 2 let jen na tom kolik sporada benzinove Citigo na palivu a servisu

EL2020
19. listopadu • 11:25

Ale houbeles, pokud firma za CNG platí parkovné 36tis ročně a za eCitiGO neplatí nic, tak se to vyplatí velice rychle.

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 15:43

a ještě dálnice, silniční daň.......

k22
19. listopadu • 9:52

Jenže se vyplatí až při nájezdu cca 200 tkm a to zase nepřežijí baterky...

iPace
19. listopadu • 9:54

baterka to prezije naprosto v pohode ;-) nizsi kapacity bezne davaji v taxikarskych Leafech 350-400 tisic km nez se baterie meni, proc by to v Citigo tedy nemelo prezit?

Jakub
19. listopadu • 10:15

Oni tam ty baterky dávají takovýhle nájezd, protože je nepoužívají. Oni ti taxikáři sice vytáhnou dotaci na pořízení hybridu, zkásnou je o menší daň (protože hybrid), ale pak s tím jezdí jako s obyčejným autem. Nedobijí. Spotřebu mají úplně normální. Jen sebou tahají těžké baterky.

iPace
19. listopadu • 16:33

odkdy je Nisan Leaf hybridem :-O ,nebo na co jako odpovidas?

Assire var Anahid
19. listopadu • 15:17

Prosím o informaci, kde se dá koupit hybridní Leaf a jaký má spalovací motor...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
19. listopadu • 15:42

On píše, že baterky vydrží o hybridním leafu píšeš ty.

Assire Var Anahid
19. listopadu • 18:29

Péťo, jsi zase naprosto mimo, tak radši zalez někam do sklepa a nevystrkuj hlavu.

bzzz
19. listopadu • 13:22

Presne takto - diky omezenosti, hlouposti, nenavisti - vznikaji fake news, urban legends... Kdyz uz skodite na internetu, podivejte se prosim na typy hybridu, potazmo co se (ne)dotuje.

Joe Doe
19. listopadu • 11:41

Rad by som ta upozornil, ze hybrid sa nabit neda - ten sa dobija sam pri kazdom uvolneni nohy z plynu a brzdeni. A tie od Toyoty vedia jazdit cisto na elektrinu (tlacidlo EV).Da sa nabit plug-in hybrid.

xdc
19. listopadu • 10:07

Najviac sa to vyplatí automobilkám lebo si môžu zarátať do emisií vozidlo s nulou, a neplatia pokuty. Ja podporujem tých čo si to kúpia aspoň ja môžem mať benzín :-))

Jozef
19. listopadu • 9:38

Porovnaj spotrebu elektriny a spotrebu a cenu benzínu na eura ......nemilé prekvapenie !!! Preto nikto nikde neuvádza tento údaj v tabulkách o modeloch .

Honza
19. listopadu • 9:07
iPace
19. listopadu • 9:52

muj zdroj ve Skodovce (pracuji pro Skodovku v PR) me rika jinou cifru :-D to je zvlastni jak se ty cifry lisej :-O

xdc
19. listopadu • 10:01

To čo sa píše v článku nie je žiadne tajomstvo, automobilky používajú elektromobily len na vyrovnanie limitu flotilových emisií EU, takže majú záujem ich predať len určitý počet, nie viac lebo načo ? aby na tom prerobili ? Trhové hospodársvo ako sviňa.

Paly
19. listopadu • 10:27

Toto nie je kapitalizmus, ale komunizmus.Jedno je isté, skôr či neskôr komunizmus zlyhá...

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 15:37

PALY-uklidni se, kdyby to byl komunismus, tak to auto nemá ani rádio a dělníci nemají ani toaletní papír, tak by se na tu práci asi vykašlali. Tohle je kapitalistický auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ADS
19. listopadu • 15:52

Běž se prosím raději učit do školy, co napíšeš je vždy krávovina.:-/

bzzz
19. listopadu • 10:38

Co je na tom komunistickeho? A vite vubec, co je komunismus?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Paly
19. listopadu • 11:16

Štát núti automobilky pod hrozbou sankcií predávať EV so stratou.To je znak komunistického programu.Peniaze, ktoré stratia na každom predanom EV mohli investovať do výskumu a vývoja. Štát navyše musí dotovať stratové EV, aby sa vôbec mohli predať. Prerába na nich automobilka aj štát. Toto je kapitalizmus?

Assire var Anahid
19. listopadu • 15:14

Toyota nemá v EU žádné čistě elektrické auto. Jaká hrůza, neměli by rovnou vyhlásit konec a zánik značky?
A kupodivu, prodávají. A žádné elektrické auto ani nechystají. A nemusí prodělávat. Takže kdo komu hrozí?

bzzz
19. listopadu • 15:51

Elektricke chystaji.

Assire Var Anahid
19. listopadu • 18:31

Velmi vzdáleně...

bzzz
19. listopadu • 13:18

Vyzkumu a vyvoje ceho? Zkus zapatrat, jak dlouho nektere automobilky prodavaji hybridy. Kdo branil ostatnim? Nezajem? Zdimani zakazniku z osvedcenych spalovaku?

xdc
19. listopadu • 14:56

Tak ty skús pátrať prečo teraz čisté EV a nie hybridy ? Skús pátrať všetko má svoj dôvod.

EL2020
19. listopadu • 13:05

EV je nikdo prodávat nenutí, klidně mohou jít jinou cestou...

jozka
19. listopadu • 13:31

Akorat si ji zaplati. Co mi to jenom... jo uz vim!PENIZE NEBO ZIVOT!

MM
19. listopadu • 10:47

Co je na tom komunistického? To když ti stá určuje co máš vyrábět.

EL2020
19. listopadu • 11:48

Tak to stát určuje cca v miliardě případů. Někdo by třeba rád vyráběl DDT a sypal ho na pole jako v 50tých letech, ale ne, přijde stát a zakáže to. A tak je to skoro se vším. :-D

xdc
19. listopadu • 12:26

Regulácia trhu a deformácia trhu sú dve rôzne veci, to čo sa teraz deje s EV je jednoznačne deformácia, alebo aj rozvrat na trhu áut. Dôsledky vo forme recesie už začínajú.

Tommy
22. listopadu • 11:41

Tak stejnou deformací jsou i diesely. Zvýhodněné palivo, zvýhodněné emise. Výsledkem je špína a smrad ve městech jen proto, aby někteří ušetřili na palivu.

EL2020
19. listopadu • 12:57

To je hraní se slovy. Co je pro někoho deformace je pro jiného jen regulace - minimálně lokální emise škodlivin se pomocí elektromobilů redukují dobře a je to i žádoucí.

xdc
19. listopadu • 14:38

Obmedzovanie výroby v automotive sektore je realita, žiadne slovíčka, na to sú naviazané ďaľšie odvetvia, začína dominový efekt. Ak je zásah regulátora EU príliš brutálny škodí trhu.
Lokálne emisie - to je na diskusiu, lokálne nižšie a niekde inde, pri elektrárni , pri spracovateľovi autobatérií vyššie, že ?

MM
19. listopadu • 13:42

Existuje nějaká studie o reálném zlepšení při provozu elektromobilů?

MM
19. listopadu • 16:53

Dáváte mi mínusy za otázku? Vy jste fakt dementi.

bzzz
19. listopadu • 10:58

A s takovou dedukci jste fakt prolezli skolu? ;-)

MM
19. listopadu • 11:09

Pokud něco chceš, buď konkrétní, nebo mě neotravuj svýma jízlivýma kecama.

><
19. listopadu • 8:15

Citigoe? Dobrá čecha koukáma.

Doporučujeme

Články odjinud