Po zkušenostech s benzínovým citigo a Up můžu s klidem říct, že těch rozdílů mezi Škodovkou a VW bude více. Ale to by znamenalo trošku pátrat...
divné ceny. Up se nabízí za 620, Míí 610 a Škoda za třetinu?
A já myslel, že bude mít dvě nálevky na kapalinu do ostřikovačů.:-/:-/:-/:-/Jsem velice zklamaný.:-(:-(:-(:-(
Beztak jsi to ty, ten píčus, co závidí nálevky a krade škrabky B-]
ten wallbox co nabízí škoda to nabije za jak dlouho a jaký má jistič?
nechapem preco tieto auta nemaju aspon fcl masky so svetlometmy. Ved to vypada akoby ich vyrobili v roku 2004, uz len kvoli tomu by som ani jeden nechcel.
To je pravda. Alespoň nějaká více cool světla (než ty devadesátkové halogeny) tomu dát mohli, ale tady se holt hodně šetřilo a rezignovalo na všechno ostatní - prodávat se to stejně bude jako housky na krámě.
ta první serie je vyprodaná, nedostalo se ani na všechny města a dost radních nepochodili.
To citigo vypadá ako číňan , ešte má aj žltú farbu......HNUS !!!
Tenhle by se Ti nelíbíl?https://www.teslamagazin.sk/skoda-e-citigo-cena-dojaz... ...
A další Slovák s mindrákem ze Škodovky.
Ja myslim, ze ak ma niekto mindraky a je rasista, je jedno aky ma pas.
Musim povedat, ze tieto male elektrovozitka davaju zmysel.Pre donaskove sluzby a kurierov v meste - ideal. Dochadzanie do prace - ideal (ak ma clovek dom a moze dobijat cez noc). Na vylety na chalupu v akcnom radiuse tiez ideal pretoze 2 ludom nahradi vlak.Druha vec je, ze ojazdene Leafy sa daju kupit v dobrom stave uz za nejakych 15 tisic euro...
Ekononomicky se ti nevyplati Citigo napr. proti CNG verzi, vubec nikdy. Mozna u najezdu kolem 300 000km se srovnaji vydaje.
netusim kolik ma spotrebu CNG verze a jake ma servisni naklady, ale u litroveho benzinu se kompletne cele iV zaplati po najezdu cca 200 tisic km, takze rozvazku po mestech muzou takove auto mit kompletne zaplacene i po 2 letech provozu, kdy to benzinove Citigo bude muset 3-4x do roka na servis aby mu nepadla zarukaznamej ma nekolik pizerii s rozvozem a Citiga iV objednaval z te prvni vlny dve, maji na rozvoz benzinova Citiga a jednoho Lefa na zkousku, a rocne kazde auto najezdi cca 90 tisic kilometru po meste, elektricke Citigo se mu kompletne zaplati behem tech cca 2 let jen na tom kolik sporada benzinove Citigo na palivu a servisu
Ale houbeles, pokud firma za CNG platí parkovné 36tis ročně a za eCitiGO neplatí nic, tak se to vyplatí velice rychle.
a ještě dálnice, silniční daň.......
Jenže se vyplatí až při nájezdu cca 200 tkm a to zase nepřežijí baterky...
baterka to prezije naprosto v pohode ;-) nizsi kapacity bezne davaji v taxikarskych Leafech 350-400 tisic km nez se baterie meni, proc by to v Citigo tedy nemelo prezit?
Oni tam ty baterky dávají takovýhle nájezd, protože je nepoužívají. Oni ti taxikáři sice vytáhnou dotaci na pořízení hybridu, zkásnou je o menší daň (protože hybrid), ale pak s tím jezdí jako s obyčejným autem. Nedobijí. Spotřebu mají úplně normální. Jen sebou tahají těžké baterky.
odkdy je Nisan Leaf hybridem :-O ,nebo na co jako odpovidas?
Prosím o informaci, kde se dá koupit hybridní Leaf a jaký má spalovací motor...
On píše, že baterky vydrží o hybridním leafu píšeš ty.
Péťo, jsi zase naprosto mimo, tak radši zalez někam do sklepa a nevystrkuj hlavu.
Presne takto - diky omezenosti, hlouposti, nenavisti - vznikaji fake news, urban legends... Kdyz uz skodite na internetu, podivejte se prosim na typy hybridu, potazmo co se (ne)dotuje.
Rad by som ta upozornil, ze hybrid sa nabit neda - ten sa dobija sam pri kazdom uvolneni nohy z plynu a brzdeni. A tie od Toyoty vedia jazdit cisto na elektrinu (tlacidlo EV).Da sa nabit plug-in hybrid.
Najviac sa to vyplatí automobilkám lebo si môžu zarátať do emisií vozidlo s nulou, a neplatia pokuty. Ja podporujem tých čo si to kúpia aspoň ja môžem mať benzín :-))
Porovnaj spotrebu elektriny a spotrebu a cenu benzínu na eura ......nemilé prekvapenie !!! Preto nikto nikde neuvádza tento údaj v tabulkách o modeloch .
http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-prodela... ...
muj zdroj ve Skodovce (pracuji pro Skodovku v PR) me rika jinou cifru :-D to je zvlastni jak se ty cifry lisej :-O
To čo sa píše v článku nie je žiadne tajomstvo, automobilky používajú elektromobily len na vyrovnanie limitu flotilových emisií EU, takže majú záujem ich predať len určitý počet, nie viac lebo načo ? aby na tom prerobili ? Trhové hospodársvo ako sviňa.
Toto nie je kapitalizmus, ale komunizmus.Jedno je isté, skôr či neskôr komunizmus zlyhá...
PALY-uklidni se, kdyby to byl komunismus, tak to auto nemá ani rádio a dělníci nemají ani toaletní papír, tak by se na tu práci asi vykašlali. Tohle je kapitalistický auto.
Běž se prosím raději učit do školy, co napíšeš je vždy krávovina.:-/
Co je na tom komunistickeho? A vite vubec, co je komunismus?
Štát núti automobilky pod hrozbou sankcií predávať EV so stratou.To je znak komunistického programu.Peniaze, ktoré stratia na každom predanom EV mohli investovať do výskumu a vývoja. Štát navyše musí dotovať stratové EV, aby sa vôbec mohli predať. Prerába na nich automobilka aj štát. Toto je kapitalizmus?
Toyota nemá v EU žádné čistě elektrické auto. Jaká hrůza, neměli by rovnou vyhlásit konec a zánik značky?A kupodivu, prodávají. A žádné elektrické auto ani nechystají. A nemusí prodělávat. Takže kdo komu hrozí?
Elektricke chystaji.
Velmi vzdáleně...
Vyzkumu a vyvoje ceho? Zkus zapatrat, jak dlouho nektere automobilky prodavaji hybridy. Kdo branil ostatnim? Nezajem? Zdimani zakazniku z osvedcenych spalovaku?
Tak ty skús pátrať prečo teraz čisté EV a nie hybridy ? Skús pátrať všetko má svoj dôvod.
EV je nikdo prodávat nenutí, klidně mohou jít jinou cestou...
Akorat si ji zaplati. Co mi to jenom... jo uz vim!PENIZE NEBO ZIVOT!
Co je na tom komunistického? To když ti stá určuje co máš vyrábět.
Tak to stát určuje cca v miliardě případů. Někdo by třeba rád vyráběl DDT a sypal ho na pole jako v 50tých letech, ale ne, přijde stát a zakáže to. A tak je to skoro se vším. :-D
Regulácia trhu a deformácia trhu sú dve rôzne veci, to čo sa teraz deje s EV je jednoznačne deformácia, alebo aj rozvrat na trhu áut. Dôsledky vo forme recesie už začínajú.
Tak stejnou deformací jsou i diesely. Zvýhodněné palivo, zvýhodněné emise. Výsledkem je špína a smrad ve městech jen proto, aby někteří ušetřili na palivu.
To je hraní se slovy. Co je pro někoho deformace je pro jiného jen regulace - minimálně lokální emise škodlivin se pomocí elektromobilů redukují dobře a je to i žádoucí.
Obmedzovanie výroby v automotive sektore je realita, žiadne slovíčka, na to sú naviazané ďaľšie odvetvia, začína dominový efekt. Ak je zásah regulátora EU príliš brutálny škodí trhu.Lokálne emisie - to je na diskusiu, lokálne nižšie a niekde inde, pri elektrárni , pri spracovateľovi autobatérií vyššie, že ?
Existuje nějaká studie o reálném zlepšení při provozu elektromobilů?
Dáváte mi mínusy za otázku? Vy jste fakt dementi.
A s takovou dedukci jste fakt prolezli skolu? ;-)
Pokud něco chceš, buď konkrétní, nebo mě neotravuj svýma jízlivýma kecama.
Citigoe? Dobrá čecha koukáma.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.