Škoda Citigoe iV vs. VW e-up!: Dražší sourozenec má v rukávu zajímavé eso

><  |  19. 11. 2019 08:15

Citigoe? Dobrá čecha koukáma.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  19. 11. 2019 09:52

muj zdroj ve Skodovce (pracuji pro Skodovku v PR) me rika jinou cifru to je zvlastni jak se ty cifry lisej

Odpovědět  |   | 
xdc  |  19. 11. 2019 10:01

To čo sa píše v článku nie je žiadne tajomstvo, automobilky používajú elektromobily len na vyrovnanie limitu flotilových emisií EU, takže majú záujem ich predať len určitý počet, nie viac lebo načo ? aby na tom prerobili ? Trhové hospodársvo ako sviňa.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  19. 11. 2019 10:27

Toto nie je kapitalizmus, ale komunizmus.Jedno je isté, skôr či neskôr komunizmus zlyhá...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 11. 2019 10:38

Co je na tom komunistickeho? A vite vubec, co je komunismus?

Odpovědět  |   | 
MM  |  19. 11. 2019 10:47

Co je na tom komunistického? To když ti stá určuje co máš vyrábět.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 11. 2019 10:58

A s takovou dedukci jste fakt prolezli skolu?

Odpovědět  |   | 
MM  |  19. 11. 2019 11:09

Pokud něco chceš, buď konkrétní, nebo mě neotravuj svýma jízlivýma kecama.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  19. 11. 2019 11:48

Tak to stát určuje cca v miliardě případů. Někdo by třeba rád vyráběl DDT a sypal ho na pole jako v 50tých letech, ale ne, přijde stát a zakáže to. A tak je to skoro se vším.

Odpovědět  |   | 
xdc  |  19. 11. 2019 12:26

Regulácia trhu a deformácia trhu sú dve rôzne veci, to čo sa teraz deje s EV je jednoznačne deformácia, alebo aj rozvrat na trhu áut. Dôsledky vo forme recesie už začínajú.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  19. 11. 2019 12:57

To je hraní se slovy. Co je pro někoho deformace je pro jiného jen regulace - minimálně lokální emise škodlivin se pomocí elektromobilů redukují dobře a je to i žádoucí.

Odpovědět  |   | 
MM  |  19. 11. 2019 13:42

Existuje nějaká studie o reálném zlepšení při provozu elektromobilů?

Odpovědět  |   | 
MM  |  19. 11. 2019 16:53

Dáváte mi mínusy za otázku? Vy jste fakt dementi.

Odpovědět  |   | 
xdc  |  19. 11. 2019 14:38

Obmedzovanie výroby v automotive sektore je realita, žiadne slovíčka, na to sú naviazané ďaľšie odvetvia, začína dominový efekt. Ak je zásah regulátora EU príliš brutálny škodí trhu.
Lokálne emisie - to je na diskusiu, lokálne nižšie a niekde inde, pri elektrárni , pri spracovateľovi autobatérií vyššie, že ?

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  22. 11. 2019 11:41

Tak stejnou deformací jsou i diesely. Zvýhodněné palivo, zvýhodněné emise. Výsledkem je špína a smrad ve městech jen proto, aby někteří ušetřili na palivu.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  19. 11. 2019 11:16

Štát núti automobilky pod hrozbou sankcií predávať EV so stratou.To je znak komunistického programu.Peniaze, ktoré stratia na každom predanom EV mohli investovať do výskumu a vývoja. Štát navyše musí dotovať stratové EV, aby sa vôbec mohli predať. Prerába na nich automobilka aj štát. Toto je kapitalizmus?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  19. 11. 2019 13:05

EV je nikdo prodávat nenutí, klidně mohou jít jinou cestou...

Odpovědět  |   | 
jozka  |  19. 11. 2019 13:31

Akorat si ji zaplati. Co mi to jenom... jo uz vim!

PENIZE NEBO ZIVOT!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 11. 2019 13:18

Vyzkumu a vyvoje ceho? Zkus zapatrat, jak dlouho nektere automobilky prodavaji hybridy. Kdo branil ostatnim? Nezajem? Zdimani zakazniku z osvedcenych spalovaku?

Odpovědět  |   | 
xdc  |  19. 11. 2019 14:56

Tak ty skús pátrať prečo teraz čisté EV a nie hybridy ? Skús pátrať všetko má svoj dôvod.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  19. 11. 2019 15:14

Toyota nemá v EU žádné čistě elektrické auto. Jaká hrůza, neměli by rovnou vyhlásit konec a zánik značky?
A kupodivu, prodávají. A žádné elektrické auto ani nechystají. A nemusí prodělávat. Takže kdo komu hrozí?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 11. 2019 15:51

Elektricke chystaji.

Odpovědět  |   | 
Assire Var Anahid  |  19. 11. 2019 18:31

Velmi vzdáleně...

Odpovědět  |   | 

PALY-uklidni se, kdyby to byl komunismus, tak to auto nemá ani rádio a dělníci nemají ani toaletní papír, tak by se na tu práci asi vykašlali. Tohle je kapitalistický auto.

Odpovědět  |   | 
ADS  |  19. 11. 2019 15:52

Běž se prosím raději učit do školy, co napíšeš je vždy krávovina.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 11. 2019 09:10

Musim povedat, ze tieto male elektrovozitka davaju zmysel.

Pre donaskove sluzby a kurierov v meste - ideal. Dochadzanie do prace - ideal (ak ma clovek dom a moze dobijat cez noc). Na vylety na chalupu v akcnom radiuse tiez ideal pretoze 2 ludom nahradi vlak.

Druha vec je, ze ojazdene Leafy sa daju kupit v dobrom stave uz za nejakych 15 tisic euro...

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  19. 11. 2019 09:38

Porovnaj spotrebu elektriny a spotrebu a cenu benzínu na eura ......nemilé prekvapenie !!! Preto nikto nikde neuvádza tento údaj v tabulkách o modeloch .

Odpovědět  |   | 
k22  |  19. 11. 2019 09:52

Jenže se vyplatí až při nájezdu cca 200 tkm a to zase nepřežijí baterky...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  19. 11. 2019 09:54

baterka to prezije naprosto v pohode nizsi kapacity bezne davaji v taxikarskych Leafech 350-400 tisic km nez se baterie meni, proc by to v Citigo tedy nemelo prezit?

Odpovědět  |   | 
xdc  |  19. 11. 2019 10:07

Najviac sa to vyplatí automobilkám lebo si môžu zarátať do emisií vozidlo s nulou, a neplatia pokuty. Ja podporujem tých čo si to kúpia aspoň ja môžem mať benzín

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  19. 11. 2019 10:15

Oni tam ty baterky dávají takovýhle nájezd, protože je nepoužívají. Oni ti taxikáři sice vytáhnou dotaci na pořízení hybridu, zkásnou je o menší daň (protože hybrid), ale pak s tím jezdí jako s obyčejným autem. Nedobijí. Spotřebu mají úplně normální. Jen sebou tahají těžké baterky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 11. 2019 11:41

Rad by som ta upozornil, ze hybrid sa nabit neda - ten sa dobija sam pri kazdom uvolneni nohy z plynu a brzdeni. A tie od Toyoty vedia jazdit cisto na elektrinu (tlacidlo EV).

Da sa nabit plug-in hybrid.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 11. 2019 13:22

Presne takto - diky omezenosti, hlouposti, nenavisti - vznikaji fake news, urban legends... Kdyz uz skodite na internetu, podivejte se prosim na typy hybridu, potazmo co se (ne)dotuje.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  19. 11. 2019 15:17

Prosím o informaci, kde se dá koupit hybridní Leaf a jaký má spalovací motor...

Odpovědět  |   | 

On píše, že baterky vydrží o hybridním leafu píšeš ty.

Odpovědět  |   | 
Assire Var Anahid  |  19. 11. 2019 18:29

Péťo, jsi zase naprosto mimo, tak radši zalez někam do sklepa a nevystrkuj hlavu.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  19. 11. 2019 16:33

odkdy je Nisan Leaf hybridem ,nebo na co jako odpovidas?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  19. 11. 2019 09:54

Ekononomicky se ti nevyplati Citigo napr. proti CNG verzi, vubec nikdy. Mozna u najezdu kolem 300 000km se srovnaji vydaje.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  19. 11. 2019 11:25

Ale houbeles, pokud firma za CNG platí parkovné 36tis ročně a za eCitiGO neplatí nic, tak se to vyplatí velice rychle.

Odpovědět  |   | 

a ještě dálnice, silniční daň.......

Odpovědět  |   | 
iPace  |  20. 11. 2019 08:48

netusim kolik ma spotrebu CNG verze a jake ma servisni naklady, ale u litroveho benzinu se kompletne cele iV zaplati po najezdu cca 200 tisic km, takze rozvazku po mestech muzou takove auto mit kompletne zaplacene i po 2 letech provozu, kdy to benzinove Citigo bude muset 3-4x do roka na servis aby mu nepadla zaruka

znamej ma nekolik pizerii s rozvozem a Citiga iV objednaval z te prvni vlny dve, maji na rozvoz benzinova Citiga a jednoho Lefa na zkousku, a rocne kazde auto najezdi cca 90 tisic kilometru po meste, elektricke Citigo se mu kompletne zaplati behem tech cca 2 let jen na tom kolik sporada benzinove Citigo na palivu a servisu

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  19. 11. 2019 09:32

To citigo vypadá ako číňan , ešte má aj žltú farbu......HNUS !!!

Odpovědět  |   | 
GT  |  19. 11. 2019 11:19

A další Slovák s mindrákem ze Škodovky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 11. 2019 11:41

Ja myslim, ze ak ma niekto mindraky a je rasista, je jedno aky ma pas.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  19. 11. 2019 09:50

nechapem preco tieto auta nemaju aspon fcl masky so svetlometmy. Ved to vypada akoby ich vyrobili v roku 2004, uz len kvoli tomu by som ani jeden nechcel.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  19. 11. 2019 11:28

To je pravda. Alespoň nějaká více cool světla (než ty devadesátkové halogeny) tomu dát mohli, ale tady se holt hodně šetřilo a rezignovalo na všechno ostatní - prodávat se to stejně bude jako housky na krámě.

Odpovědět  |   | 

ta první serie je vyprodaná, nedostalo se ani na všechny města a dost radních nepochodili.

Odpovědět  |   | 

ten wallbox co nabízí škoda to nabije za jak dlouho a jaký má jistič?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  19. 11. 2019 15:58

A já myslel, že bude mít dvě nálevky na kapalinu do ostřikovačů.
Jsem velice zklamaný.

Odpovědět  |   | 
Čurin & Dement  |  19. 11. 2019 17:20

Beztak jsi to ty, ten píčus, co závidí nálevky a krade škrabky

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  24. 11. 2019 08:50

divné ceny. Up se nabízí za 620, Míí 610 a Škoda za třetinu?

Odpovědět  |   | 
Shitigo  |  24. 11. 2019 21:33

Po zkušenostech s benzínovým citigo a Up můžu s klidem říct, že těch rozdílů mezi Škodovkou a VW bude více. Ale to by znamenalo trošku pátrat...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A