Oficiálně nejdražší elektrická Škoda má jen dva příplatky. Přesně takhle vypadá

Cena stejně mimo  |  20. 09. 2019 07:19

Až bude pod 200.009 tak budu uvažovat..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 09. 2019 11:12

Stejně si zase koupíš vojetinu.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  20. 09. 2019 21:14

Tak konecne tema s ktorou mu mozes aj REALNE poradit,kedze ty si nikdy na nicom inom nejazdil ako len na 20 rocnych vylagrovanych starych crepoch

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  21. 09. 2019 09:51

Tak jestli kupuješ do 200 009,- tak jsi člen klubu. My si to aspoň umíme připustit

Odpovědět  |   | 
Cena stejně mimo  |  20. 09. 2019 07:20

Až bude pod 200.000 tak budu uvažovat..

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  20. 09. 2019 07:27

Sundáš dph, jestli máš firmu mimo Prahu, dotace 45% na cenu nez dph (jestli jsou stále vypsané) a jsi na skoro na 200. Ideál pro rozvážkové firmy. Po Praze už drandí s e-up. To musejí mít určitě s dotací.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  20. 09. 2019 07:46

Typicky uvažování dnešní doby po babišovsku. Že to sice "funguje", ale smysl nedává je úplně jedno. Hlavně něco urvat dokud to jde...
Osobně bych koupil navoněnou atmo-skladovku za polovinu bez dotace, než tento nesmysl s minidojezdem a koncepčně nedořešeným "tankováním"

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  20. 09. 2019 07:55

Aha, takže rozvážkové firmy jídla si mají do větších měst koupit atmo za 100tis. To je skvělá myšlenka.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  20. 09. 2019 08:07

Hernandezi co to meleš? Elektronesmysl stojí 400 litrů. Atmoskladovka 200 litrů. Co jsi ještě nepochopil?

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  20. 09. 2019 08:15

Jak píši, u e-citigo se dostaneš na 200tis. Že to nechceš akceptovat, to je tvá věc.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  20. 09. 2019 08:50

A teď tu o Karkulce prosím.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  20. 09. 2019 08:57
Sir CHerokee  |  20. 09. 2019 09:07

Super, zacálujem to z daní. A pak i ty dobíječky a novou rozvodovou síť.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  20. 09. 2019 09:35

V tom máme stejný názor. Ale když už to existuje, proč to nevyužít. Myslím si, že v čr to krachne právě na té rozvodné síti.

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 09. 2019 09:37

To, že je celé elektro nesmysl a že jen díky restrikcím na auta se spalovacím motorem a dotací a zvýhodňováním na elektroauta, se alespoň malinko elektroauta ukázala nic němění na tom, že pokud té rozvážkové firmě přijde pod nos tohle za bratru 200-250000 tak to prostě koupí.
Asi není moc větších odpůrců elektroaut, než jsem já. Ale tady se jim nemůžeme divit. Tady je špatně od samotného začátku ten koncept dotací a zvýhodnění na elektro. Vlastně vůbec nedali na výběr, ale vyloženě "silou" uměle elektro tlačí. A nejlepší je, že pak ti chudší, "platí" tyhle elektronesmysly "bohatým" , ale sami často i přes dotace na elektro nedosáhnou.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  20. 09. 2019 13:46

A to te rozvazkove firme nevadi, ze to auto kazdou chvilku nebude moct jezdit, protoze se bude dlouho nabijet?!

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 09. 2019 15:10

Myslím, že ten kdo si to pořídí bude mít spočítané, jestli jim to bude v tomto ohledu stačit, nebo ne.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  20. 09. 2019 15:48

"spocitane" s tim, ze stat do te rovnice prihodi par nesystemovych a matoucich konstant i promennych (dotace, dane, zakazy, ...). Vlastne za techto podminek lze spocitat cokoli tak, aby to vladcum vyslo "jak ma".

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 09. 2019 14:56

Ver tomu, ze mensi skupina 'bohatych' plati do spolecne kasy vice nez mnohem pocetnejsi skupina 'chudych' (takove to pravidlo z praxe, ze 20% zakazniku udela 80% trzeb apod). Navic ty dotace/pobidky se tykaji 'firem' (casto mensich/strednich, casto s vyloucenou Prahou atp).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 09. 2019 18:30

Specifikuj, kolik je těch bohatých k chudým, přesněji od kdy je člověk bohatý, ten zbytek musí být dle tebe zákonitě chudý. Opravdu se na toto těším.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 09. 2019 10:05

Pouzil jsem '' a reagoval na konkretni argumentaci. V CR valna vetsina lidi nebere ani tu slavnou prumernou mzdu.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  23. 09. 2019 12:33

To sice nebere, ale z ní něco odvádí. Narozdíl od podnikavců s daňovými paušály a daň. příznáním s výsledkem "0".

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 09. 2019 14:58

Z dani calujes mimojine neodiskutovatelne vetsi saskarnu s dalnicema, poslance/politiky, dotace na golfova hriste a welness resorty apod... Elektromobily alespon neskodi, neublizuji - ale jednoduse se do nich kope, co

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 09. 2019 15:16

Já bych řekl, že to právě jsou Svědci Elonovi, kteří kopou do většinové společnosti a chtějí ji vnucovat své představy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 09. 2019 15:57

Znas nejakou normalni skupinu skalnich fanousku cehokoli/kohokoli?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 09. 2019 18:35

Já ano. Já jsem například skalní fanoušek kvalitní rockové hudby (Pink Floyd, King Crimson, Judas Priest...), nevadí mi však ani ten pop, folk, poslechnu si i vážnou hudbu. Jsem ještě normální?

Odpovědět  |   | 

rock max

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  21. 09. 2019 09:55

Co Hip Hop? Dáváš?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 09. 2019 10:03

Nejsi skalni

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 09. 2019 06:43

Neskodi... ted byl akorat clanek o tezbe kobaltu, ze se provadi jen v zemich 3 sveta, protoze je to ekologicka katastrofa.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  20. 09. 2019 11:54

Hmmm, smůla no: "Uzávěrka žádostí: 31. 5. 2019"

Odpovědět  |   | 
uda  |  20. 09. 2019 20:12

Dotace jsou beh na dlouhou trat, vestsina dodaci z teto vlny neni rozhodnuta. Firmy maji cas na nakup vozu do 10/2010 takze si tu skodu mohou klidne vybrat.

Odpovědět  |   | 
Ota P.  |  20. 09. 2019 14:26

Ta dotace uz skoncila,tedy pred prodejem tohoto vozu

Odpovědět  |   | 
Moik  |  20. 09. 2019 10:03

Dotace není na cenu auta, ale na rozdíl mezi cenou elektromobilu a srovnatelného benzínu.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  20. 09. 2019 08:12

Skoro Čínsky dizajn ........KATASTROFA !!!

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  20. 09. 2019 09:02

Pokud bude operák s nájezdem 15 tkm ročně za 5.000, tak to může být pro domkaře hit.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 09. 2019 09:09

Jo vzdají se velké Octavie, aby se narvali do prcka... nebyl to hit ani předtím, když stál půlku.

Odpovědět  |   | 
Karchert Tool  |  20. 09. 2019 15:46

Třeba je jedno kolikse Ciga prodá. Bylo třeba splnit flotilové emise. Tak to vnutili autu které mají v nabídce stejně jen formálně. Octaviu nebo Kodiaq si samozřejmě prznit kravinama nebudou.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 09. 2019 09:05

Za 430 ...superkauf co ...
Auto co lidi málo kupovali, když stálo 190.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  23. 09. 2019 17:27

tohle je bezvadna volba pro rozvazkove spolecnosti, kamos a majitel nekolika pizerii tady u nas ve meste ma "objednane" dva kousky tohohle elektroprcka, soucasna Citiga s litrem pod haubnou mu rocne nalitaj temer 90 tisic kilometru kazde a bylo celkem zajimave kdys me svezl s Citigem co ma nalitano temer 350 tisic kilaku :D , fakt jsem neveril ze to ma tolik najeto, takze Citigoe iV se mu vesmes plne zaplati jen na palivu za 3 roky, a to se pocita je proste rozdil pokud zaplatis rocne za pohonne hmoty auta 150 nebo 20 tisic co je hodne zajimave tak ty benzinova co ma ted musej 3x rocne do servisu proste na vymeny kapalin, a jen na servisu ty auta proste stoji rocne skoro 15 tisic kazde

jsou oblasti dopravy kde se proste elektrika vyplati ikdys je 2x tak draha nez spalovak

Odpovědět  |   | 
Honza  |  11. 10. 2019 14:13

I kdyby s tím najezdil 450.000 Km za 5 let a jednou měnil baterku v ceně cca 150.000 Kč, a auto na konci splácení hodil do šrotu, tak by se náklady pohybovaly okolo 2,30 Kč na km.
Takže pro rozvážkové služby to dává velký smysl. Jinak i při nájezdu 20.000km za rok a 5 let používání se dostanete o 90 haléřů na km níž než u benzínové verze (55Kw).

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  20. 09. 2019 09:08

Super auto pro lidi co jezdí hlavně po městě a občas někam o víkendu dál. Sám jsem najezdil asi 4 - 5 tisíc km v E- Up který jsem si půjčoval a neměl jsem problém dělat výlety do 100km kolem Bratislavy a i klidně o něco dál. Nikdy nebyl problém v cíli najít nabíječku a to často i rychlou kde se auto nabije za 20 minut. Nová verze má ovšem větší baterii takže si moc nedokážu představit místo v ČR kam bych s tím nemohl jet.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 09. 2019 09:10

Tak jsem se zasmál...a jedeme na eko vlně dál. Samo to nebude žaden trhák, nebyl by ani za půlku.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  20. 09. 2019 12:54

Nevím co je na tom vtipného, zvlášť třeba v Praze kde můžete pracovat na modrých zónách.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 09. 2019 15:18

Zkuste se podívat, která auta se prodávají, co lidi chtějí...SUV, Passaty, Superby, Octavie, prémii.... do soukromí pak nižší střední většinou.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  20. 09. 2019 18:42

Já mluvím přesně o tom pro koho je toto auto dobré. Já sám potřebují větší auto s větším odjezdem, chtěl jsem Model 3 LR ale vzhledem k tomu jak jim to trvá jsem si nakonec koupil I-Pace.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  21. 09. 2019 09:58

Jak to souvisí s kategorií citi.go? Já mám taky sedana. A do města, na objíždění staveb a cesty o samotě malý hatchback. Kdyby byla rodina, klidně nechám žene velký auto a jezdit budu malým, pokud elektrickým budu jen rád. Ego si na tom honit nepotřebuju, takže to nemusí mít rozměry parníku.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  20. 09. 2019 13:55

Zvlast kdyz v zime zapnes topeni, vyhrivani sedacek a zadniho+celniho skla.
To bude dojezd jak sv**e.
Nebo kdyz s tim tedy pojedes "kamkoli po CR" a nebudes chtit brzda provozu (a nepojedes tedy stylem, jakym tim jezdi testovaci WLTP komisari). K tomu treba se zaplou klimou ci tim topenim.
A hlavne: Skoda "garantuje", ze kdyz to budes prodavat, bude mit baterka jeste 70% kapacity. Mozna. Kdo to od tebe asi koupi a za kolik? S vyhlidkou na koupi novych baterii za par let. Podle me procentualni pokles oproti benzinovemu CitiGo bude dramaticky vetsi. Takze az si za par let budes kupovat dalsi auto, prodej elektrickeho ti na nej prospeje daleko nizsi castkou. Coz tedy kazdej, kdo ma mozek a absolvoval alespon matematiku pro 1. stupen, rozhodne zohlednuje. Je sakra rozdil (v akontaci a tedy i ve vysi splatek noveho), zda ti to stare auto kleslo na 65%, nebo na 25% puvoni hodnoty. A ano, da se dostat na tech 65%, pokud koupis neco, co neni exoticke a koupis to se solidni slevou oproti cenikovce, protoze skladovka. Kdyz koupis Passata nebo i Golfa ci Octavii v rozumne vybave, s rozumnym motorem (zadne extremy) a vezmes skladovku, tak ukecas pravdu velkou slevu oproti ceniku, cili pak pri prodeji bude pokles procentualne opravdu maly. U mikroelektroauticka za pomalu pul mega bude pokles jak krava. Takze vlastne ten rozdil mezi elektrickou a benzinovou verzi CitiGo neni jen ten, kterej vidis v ceniku - je DALEKO vetsi.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  20. 09. 2019 18:47

Jako já jsem najezdil asi 5tisic km ve E-Up s malou baterkou a to i v zimě, topení jsem zaplé měl a co se létá týče tak klima moc nebere a když je teplo tak máte fakt hodně velký dojezd. Dokonce jsem s tím jel.jednou z Bratislavy do Lublaně (jo to byl trochu extrém ale chtěl jsem to zkusit) mít to ale jenom o 30% větší baterku tak už by to bylo úplně v pohodě a s baterií jako má teď je to na jeden delší výlet na čas v pohodě. Jinak Octavii nemůžu v Praze skoro nikde parkovat a dále jsem proti spalovacím motorem ve městě, kdo to má furt dýchat. Jako dám jezdím delší trasy často proto jsem si koupil Jaguar I-Pace. Jinak misto Golfa nebo Octavie bych si koupil Model 3 SR+ nebo ID.3

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  20. 09. 2019 10:03

Pročpak byla ukončena výroba v benzínu,nebilo to tím,že to bylo drahé a chudé?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  20. 09. 2019 10:05

Prostě proto, že takové auto v benzínu nedávalo smysl, ale jako elektromobil smysl dává? Dokonce za dvojnásobek?

Odpovědět  |   | 
Axl  |  20. 09. 2019 13:58

Smysl nekomu, kdo musel 3x opakovat druhou tridu kvuli matematice.
Nejde jen o vyssi porizovaci cenu elektroauta, ale i daleko vetsi pokles v prodejni cene. Kdo to od tebe koupi a za kolik, kdyz pri prodeji bude mit baterka 70% kapacity a za par let bude hrozit jeji nakladna vymena?
Dohromady (rozdil porizovacich cen + rozdil poklesu) to je uz ranec, kterej se nikdy nevrati PRAVE PROTO, ze takovato auta moc km nenajedou (protoze na to jsou urcena vetsi a pohodlnejsi auta).

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  20. 09. 2019 18:49

Tohle je právě hloupost, ta kapacita baterie opravdu neklesá jak si myslíte a zvlášť pak u větších baterií které mají chlazení a nahřívání, tam budete i za 200tisic mít 95% kapacity.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  21. 09. 2019 10:02

Já klidně. Za dobrou cenu. Budu přesně vědět stav. Na rozdíl od vylágrovaných spalováků, do kterých hned po koupi musím nasypat 50 000,- do výmeny základních točivých součástek, aby mu jednou nevyletěly ventily kapotou.
Pokud pomineme fakt, že aby to mělo 70% kapacity, muselo by to mít najeto hodně nad 200 000 km. Spíš tak 300 000.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 09. 2019 10:22

Daimler Mercedes končí s vývojem spalovacích motorů.
VW už to oznámil před půl rokem.
Užijte si pohřeb spalováků.

https://youtu.be/qDAphEzYAzM...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  20. 09. 2019 11:57

Nesmíte věřit všemu, co píšou. Volvo taky kdysi vykřikovalo, několikrát za sebou, že už nebude vyvíjet dehtový motory. A prd. Teď MB vykřikuje, že zařízne spalováky vůbec. A taky prd. Je to jen reklama zadamo - napsat/říct nějakej nesmysl a až se tomu budou všichni (nejen) novináři divit a ptát se "jak jste to myslel?", máte reklamu zdarma.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 09. 2019 14:48

Tak pardon tohle je ten správný odkaz.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nejstarsi-... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 09. 2019 18:45

A je tam napsáno, ke kterému datu to provedou? Myslím třeba rok 2030...
Moc se mi tam líbila věta:
"Definitivní konec by podle Josta měl znamenat rok 2040, kdy budou prodána poslední auta se spalovacím motorem. "
To je skoro zítra, že?
Nesouvisí to spíše s poslední větou článku? To ale přestanou spalovací motory vyrábět skoro všichni. Není to tedy tak trochu alibistické vyhlášení?
"To je mimochodem stejný rok, kdy prodej vozů s benzinovými nebo naftovými motory zakáže americká Kalifornie. Podobný zákaz plánuje na rok 2025 i Norsko, pro rok 2040 Francie a 2050 Velká Británie."

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2019 14:51

Stále si nepochopil rozdíl mezi ukončením vývoje, ukončením výroby a ukončením potažmo zákazem prodeje. I když něco budou vyrábět dál tak maj osud zpečetěnej a postupně naplněj už vykopaný hroby.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 09. 2019 18:39

A co myslíš, že budou vyrábět a prodávat, když elektriky "nepojedou". Ukončit vývoj není to samé, jako ukončit výrobu.
Takže ty jsi ten postižený skalní fanda elektromobility.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2019 15:03

"Ukončit vývoj není to samé, jako ukončit výrobu." Bravo Mireček už dělá pokroky. A kolik let si nad tím přemejšlel nežs to vymyslel ty einštajne? A kde mluvím o ukončení výroby ty trubko?

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  20. 09. 2019 21:12

Ludia by si urcite viacej uzili pohreb dusevne retardovaneho kripla ako si ty,ale to je zname o Vas potkanoch zo stoky,ze nie a nie skapat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2019 14:55

Už si našel svoje uhnilý péro? Že tys ho nechal ve vejfuku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 09. 2019 11:16

Stejně je to od Škody jen "compliance car", vyroběj jich jen 2200 za rok a těch zásuvkových Superbů vyroběj jen 16 000 za rok. Úplná elektrozáplava, ha ha ha

Odpovědět  |   | 
Moik  |  20. 09. 2019 12:42

Já jsem četl, že 2200 je pro CZ trh...

Odpovědět  |   | 
Emil  |  20. 09. 2019 13:36

Kuk je opičí potrat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 09. 2019 14:47

Emil je zaschlá vložka.

Odpovědět  |   | 
k22  |  20. 09. 2019 11:31

Nechápu, proč tu většina pořád mele dokola, že to nedává smysl. Ale dává a pro někho velmi dobrý! Nedávno jsem četl, že jistý stylista vydává "statisíce měsičně na módu", pro čby si takový boreček nekoupil ektromobil a svému příteli třeba hned ještě jeden?
Elektomovily nesjou a ještě dlohou dobu nebudou pro každého a ti úspěšní si je koupí s nadšením.
BTW: ony by ty ceny mohl yjít ještě dost dolů, před stole lety, Pred Fordem byly spalováky taky luxus pro šlechtu...
Ale dotace prosím NE...ať se výrobci snaží.

Odpovědět  |   | 
Karcher Tool  |  20. 09. 2019 12:00

400tis nas nestala ani nase rodinna Octavia (samozrejme nova nebyla). Takze 400tis za takovovou srandu muze dat jen ten, komu chybet nebudou. Ja to nejsem

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  21. 09. 2019 10:05

Trochu připomínáš ten vtip o chlapovi, co na pohovoru říká, že školu nemá, na stroji psát neumí...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 09. 2019 19:47

Tak Octavia je na platformě Golfu. Nové ID.3 má novou platformu pro EV a je asi velké jako Golf, takže se dá čekat že by Škoda mohla udělat něco jako Octavii na této platformě, základní verze stojí 770 tisíc, když si ale od toho vezměte nějakou dotaci (u nás zatím není, ale jsme fakt jediní) tak třeba na Slovensku máte 8 tisíc Euro takže cca 200 tisíc, jste na 570 za nové, to se přímo promítne do ceny ojetiny protože kdo by si koupil za půl mega staré když může mít nové, takže cena bude kolem 600 a za 3 - 4 roky se klidně na 400 - 450 podívat můžete a máte už slušné EV.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  20. 09. 2019 12:46

TOYOTA uvede na trh el.YARIS a Šitigo = kaput !!!

Odpovědět  |   | 
eRRor  |  20. 09. 2019 13:32

Preco by to nedavalo zmysel? Ak ste zakaznik, co si chcete kupit elektroauto, mate vacsinou ponuky od 30-35 tis €, ak neberiem do uvahy poloauta typu cinske ZhiDou za cca 18 tis €. No a tu je zrazu sice stara a mala ale predsa len vacsia ako to ZhiDou - Skoda, ktora stoji plne vybavena v CZ konfiguratore po prepocte nieco cez 17 tis €. Na SK sa prave schvalilo dalsie kolo dotacii (o dotaciach si kazdy myslime co chceme, ano viem a aj suhlasim :) ) a tie cenu zrazia o 25% a ak mate k odhlaseniu sucasne aj viac ako 15 rocne auto, tak o 35% ceny. Berme tu horsiu dotaciu a CityGo E je zrazu za kusok cez 13 tis €. Za elektroauto (!) Skoda urcite nie je moja krvna skupina ale som milo prekvapeny a tesi ma, ze aspon niekto uviedol cenu, ktora nie je az taka zla - samozrejme ze vzhladom na trh a samozrejme pre toho, kto sa o elektromobily zaujima. Ze si niekto za rovnaku cenu kupi takyyyyyto velky ojazdeny diesel, to je uz iny pribeh. Ale jeho sa toto netyka a nikdy ani tykat nebude.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  20. 09. 2019 14:45

Po dvojim zadotovani se dostane na cenu vetsiho modelu. A to se vyplati!

Odpovědět  |   | 
Koncern ma kvalitny fet!  |  20. 09. 2019 15:22

Trepes piate cez deviate, nieco si o tych dotaciach nastuduj, v podstate nemas co, lebo nic konkretne tam nie je. Vysleveny ojeb v podani vladnucich primitivov zo SMERu a SNS.

A co sa tyka Skodofky, prave dnes som si bol "ochutnat" Kamiq, makke plasty len palubovka a pri sklach dvier, ostatne tvrde na urovni Ziguly spred 40tych rokov, je to uzka uzovka, na sirku malo miesta, vrcholom je vidiet plech karoserie pri zatvorenych zadnych dverach, vsetko vrzka uz v showroome, odpad, to auto posobi ako hracka z cinskeho obchodu.

Ale hlavne, ze to ma USB-C konektory od pinpongacov za par centov a velky usmatlany displej, ktory ma problemy na dotyk.

SKODA PENEZ!!!

Simply NEVER!!!

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 09. 2019 21:58

Táraš chujoviny. Píše se Škodovka a Žiguli. Mimochodem, kde jsou v Žigulu tvrdé plasty ty magore? Leda volant. A proč tam vlastně lezeš?

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  20. 09. 2019 16:51

Jak se do něčeho začnou míchat dotace,tak je to problém.Na druhou stranu automobilkám nic jiného nezbývá ,než prodávat určité procento elektromobilů.Jinak již brzy nemají šanci splnit v průměru emisní limity.Že stále vyrábíme elektřinu v hnědouhelných elektrárnách,to politiky nezajímá. Jako druhé auto do rodiny,které by sloužilo na pojíždění po okolí by mi to smysl dávalo.Ovšem tu elektromobilitu nakonec všichni draze zaplatíme .Nikde se zatím moc nehovoří o tom ,co bude stát doprava el. proudu do nabíjecích stanic. Nedávno jsme řešili novou přípojku v práci.Dvěstě metrů čistě přez pole,podhrabání jedné malé silničky na konci transformátor a cena přez dva miliony.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 09. 2019 17:06

"Doprava" proudu je naprostá legrace za půl darma ve srovnání s dopravou vodíku, o kterém tu kde kdo básní a fantazíruje.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 09. 2019 17:34

U vodíku by se ale nemusela stavět nová infrastruktura. Navíc Toyota nedávno prohlásila, že jej umí syntetizovat ze slané vody...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 09. 2019 09:42

Přestavba infrastruktury na vodíkovou by byla dražší, než kompletní elektrifikace.
A že Toyota něco umí? Hm, to je hezké. A řekli i jaká je energetická náročnost té výroby a její masová nasaditelnost? To už radši neříkají, protože to je obvyklý průser všeho vodíkového.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 09. 2019 22:40

Tady je teda odborniku jen co je pravda elektro auta proste prijdou casem i ceny budou privetivejsi pokrok nezastavis energeticky prumysl je vetsi jak ropny

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  21. 09. 2019 11:41

Ano,časem nejspíš opravdu bude podstatně více elektro aut ,ceny možná budou přívětivěší,ale rozhodně dojde k podstatnému zdražení el. energie.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 09. 2019 21:48

ale tady nejde o to aby sme usetrili :o)jen je to dalsi vec jak s lidi tahat prasule je fuk co tam lijes vzdy budes platit

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 09. 2019 19:28

Už by to opravdu chtělo výměnu vozoveho parku a ano chce to i dotace. I na Slovensku s mají až 8 tisíc Euro. Navíc pokud teď udělají Citigo za 430 tak si nemyslím že Fabia by stála o víc jak 100 tisíc víc a dojezd kolem 250 km je pro běžnou českou rodinu opravdu v pohodě, protože většinou stejné jezdí po městě nebo na chatu a různé výlety. Já bych také navrhoval zákaz aut co nemají Euro 3 a kdo nemá Euro 4 vjezd do měst nad 50tisic max 5krar za rok. Ovšem dotace 100tisic pro každého a 150 pro toho kdo nechá sešrotovat auto staré alespoň 10 let (které aspoň rok vlastní) pak by takové auto vyšlo třeba na 350 a nebo Citi Go na 280 a to už je cena kterou si běžná rodina fakt dovolit může a ušetří na provozních nákladech. Já jsem jel z Bratislavy do Lublaně starým Upem co má dojezd 140km a na dálnici min takže mít 250km tak je to úplně v pohodě. Jinak tím že bude dotace na nové auto tak to bude započítané i v ojetine (protože kdo by dal 350 za ojetinu když s dotací bude mít na nové) a v tom případě by pak 3 - 4 roky starý elektromobil v pohodě vyšel pod 200tisic a do roku 2030 na taky může jezdit polovina elektromobilu nebo alespoň plug in hybridů.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 09. 2019 11:13

Tak jdi příkladem a napiš, kolik jsi mi ochoten ze svých příjmů přispět na elektromobil. Číslo účtu ti pak pošlu.

Díky.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 09. 2019 14:42

Tak já platím celkem dost na daních a to jak firma tak já osobně, takže si myslím že to za mě může zaplatit stát, kterému odvádím celkem dost.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 09. 2019 11:15

Vezmete špatně prodávané auto, předěláte ho na elektromobil, cenu zadotujete 200 tisíci z vlastní kapsy (protože ušetřit na emisních pokutách) a vyleze s toho tohle.

Tragédie elektromobility v plné nahotě.

Odpovědět  |   | 
czhunter  |  27. 09. 2019 12:45

Obecně automobilky "dotují" mnoho typů vyráběných vozů "z vlastní kapsy" - a z toho drtivou většinu těch spalovacích, ale nikdy jsem neslyšel, že by o tom někdo mluvil jako o "tragédii".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A