Škoda Citigoe iV do zásuvky už stojí půl milionu. Během chvíle dvakrát zdražila

tohle jsem čekal, není to výrobek čr, tak koruna ztrácí nad eurem každý den a snad slováci nebudou doplácet na čechy. Toyota tohle VÍ už dlouho a tu jejich ofenzívu škoda nemusí rozdýchat, hlavně modely BEST.

Odpovědět  |   | 
McQ  |  04. 04. 2020 08:27

tak to kamík a skála také nejsou cz výrobky, když je zdražili

Odpovědět  |   | 

kamíg, scala, octávie a superb, karog a kodiag a fábia jsem už četl o zdražení. Právě, že jsou a to citigo tam nebylo napsaný.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 04. 2020 19:14

Nemyslím že € sa tím , něco má rozhodně na € v Boleslavi vydělají, určitě se vyveze ven s dva řády aut více, než se přiveze elektrických Citigo.
Prostě je o ty auta zájem, jsou prodávanější u nás než jiné ninivozy a to dokonce i když to porovnámě s fosilama.

Odpovědět  |   | 
Mr.Luthor  |  04. 04. 2020 21:43

Je to tak, jakakoliv škodovka je dneska min. 20% číňan s dolarovym exchange rate...ono se to musí někde projevit

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 04. 2020 06:28

vôbec nejde o to, či slováci budú doplácať na čechov, ale koncern, a v podstate celá európa funguje ne €, a nie na CZK, takže nám autá nedražejú.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  04. 04. 2020 08:19

A ani tak si ho nikdo neváží a nekupuje. jen jeden, jen jeden...se střelí možná v Praze. A i tak na to škodovka doplácí, nehledě na to vývoj, který se dotuje z prodeje spalováků. Tomu říkám kocourkov.

Odpovědět  |   | 
Pavel Riedl  |  06. 04. 2020 11:01

Jste vážně mimo, nebo jen trolíte?

Odpovědět  |   | 
Yearling  |  04. 04. 2020 08:50

A to se vyplatí!
A že to nikdo nekupuje?
Lehká pomoc, zatlačíme na stát nebo ještě lépe rovnou na EU (ta partička šílenců v europarlamentu, úplně odtržených od reality, schválí všechno co bude mít zelenou nálepku), aby vyhlásili masivní dotační programy (na které se taky ve finále složíme z našich daní všichni) a současně dále zpřísnili legislativu tak, aby se nic jiného než drahé elektromobily koupit nedalo. Však oni to ovčané zaplatí (budou muset)!

Odpovědět  |   | 
 |  04. 04. 2020 09:45

To jiste ano , ale v soucasne dobe budou mit zeme EU jine starosti s prachama na jine veci. Jinak za me bych za to nedal nedal ani pulku te nesmyslne ceny.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  07. 04. 2020 12:43

Oni to ale právě kupujou. Je to vyprodané v celé Evropě. V době, kdy se spalovací vozy stejné kategorie ukončují pro nezájem zákazníků...

Odpovědět  |   | 
inop  |  04. 04. 2020 08:58

Dobrý den,
vyvolat dojem, že levné vozy začínají na 500000,-kč je dle mého zcestná vize. Paradox upadajících prodejů vozu. V této době virové pandemie budou lidé mít jiné priority.Tento malý nepraktický vůz pro rodinou dovolenou chtít za 500000,- je podle mne zlodějina, ale jak říká židovské přísloví:" U obchodu jsme byli dva, že byl jeden hloupí zato já nemohu..
Vyvolat dojem luxusního zboží u tohoto vozu vysokou cenou je katastrofa
snad to budou kupovat firmy a lidé?
inop

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 04. 2020 15:58

Pro rodinnou dovolenou to bezesporu neprakticky vuz je. Ale predstavte si ze lidi kupuji i auta za 2x tolik co jsou neprakticka do mesta. Z toho by jednomu praskla zilka co jsou lidi schopni koupit. Znam cloveka co si koupil kodiaqa a jezdi v tom kazdy den po meste. Na druhou stranu neznam nikoho kdo jezdi elektrickym citigo do chorvatska.

Odpovědět  |   | 
joe  |  04. 04. 2020 18:31

a kde s tím kodiakem má jako jezdit? Jen se ptám abych se jakoby dobyvzdělal....

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 04. 2020 19:16

Ať si každý jezdí čím a kde chce, ale psát že citigo je nepraktické na rodinnou dovolenou je přeci na hlavu když to na to auto určený není.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 04. 2020 19:33

Tak pokud budeš mít finance tak akorát na jedno auto, to tedy asi nebude dobrá volba pro rodinu a je jedno na co je určené.

Odpovědět  |   | 
666  |  04. 04. 2020 09:25

To je neprodejné

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  04. 04. 2020 09:46

Půl milionu ....ahá, ono to bude asi v ruských rublech. Takže : 3 . To pak jó

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 04. 2020 10:13

Jen těžko bych hledal důvod, proč si Citigo pořídit za takové peníze. Končí jiné modely tak nechápu, proč vyrábějí něco, na čem prodělávají 200tkč, jak někde uvedli???

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  07. 04. 2020 12:43

Zřejmě proto, že neprodělávají...

Odpovědět  |   | 
 |  04. 04. 2020 10:45

No, sice s cenovou a modelovou politikou konzernu nesouhlasím, ale chápu je. Ustoupit nemají kam, za nimi je Brusel. Co si tam teutoni zavařili, to teď jedí. Většině Čechů to ale může být ukradené, když jezdí v ojetínách s průměrným stářím 14 let. Info pro posměváčky: ,,Jsem se pochlapil. Mám jen pětiletou"

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 04. 2020 11:32

Průměrná mzda v Německu je cca 3700 euro. Až bude mít pokladní v supermarketu u nás plat řekněme 2300 euro a její manžel podobně, je předpoklad, že si pořídí za nějaký čas nový vůz. Pokud oba dělají za 17000Kč, budou jezdit starou ojetinou, která je levnější na servis než novější ojetiny. Jak po nás může Brusel chtít, abysme to kupovali za české platy??? Vidím autům tak trochu pod kapotu a půl milionu za Citigo je nesmyslná cena, o poměru cena/výkon ani nemluvě...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 04. 2020 11:53

Realita je taková, že v posledních letech stáří aut (vozového parku) v Česku neustále narůstá místo toho aby klesalo. Trh s ojetými vozy výrazně přesahuje prodeje nových aut a průměrné stáří je něco pře 16 let (neznám aktuální číslo). Když zkrátka koupěschopnost obyvatelstva je omezená, je omezené i rozhodování co koupit za auto. Řada lidí ani o autě neuvažuje a na druhou stranu je zde řada lidí, kteří si koupí do velké garáže další x-té auto na baterky jen proto, že se jim líbí...

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 12:06

Tak já mám třeba tři auta pro radost, staré 28, 30 a 22 let. Takže průměrnému věku vozového parku zrovna neprospívám. Na druhou stranu jsou všechna ve výborném stavu. K tomu máme teda ještě služební, jinak nevím zda bych si to mohl dovolit.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 04. 2020 12:15

Tak jsem to nemyslel. "Veteránisti" jsou jiná skupina. Na druhou stranu jsou takoví, kteří kromě rozsáhlého parku nových provozovaných nových aut mají ještě exluzivní veterány v ceně milionů, které to průměrné stáří možná zvyšují. Jen tak mimochodem, nevím jestli auta na veteránských registračních značkách se počítají v rámci výpočtu průměrného stáří registrovaných vozidel...

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 12:25

To jo, jenže moje tři auta veteráni nejsou. To musí být nejméně 30 let stará. Pak ještě splnit další podmínky. Nicméně moje auta ten průměrný věk zvyšují. Tím že mám dlouhodobě služební, mě nenutí kupovat si na běžné ježdění nové auto

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  07. 04. 2020 12:47

Já mám tři auta. 19, 11 a 14 let. To nejstarší je malá lítačka na stavby, zbylá dvě v dobrém stavu na výlety a nějaké ty domácí práce. Nevidím důvod, proč se jich zbavovat a kupovat něco nového.
Jediný důvod by byl dobrý elektromobil s dobrou cenou. To je něco, co by mi přineslo do ježdění skutečně novou kvalitu. A ony to cítí i ty automobilky. Auto prostě přestává být statusový symbol a generace, které to tak měly, míří neodvratně do důchodu.

Odpovědět  |   | 
AnJa  |  05. 04. 2020 10:02

Stačí se podívat na přístup za současné situace.
Němci dávají živnostníkům za současného stavu podporu OD 15tisíc EUR výše.
Si to spočítejte kolik to je v Kč
U nás se dohadují jestli to bude 15 měsíčně nebo 25 jednorázově
Navíc němci dostanou prachy do DVOU dnů od podání žádosti.

Odpovědět  |   | 
namor  |  04. 04. 2020 10:47

nákupní vozík na baterky koupí jen blázen

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 04. 2020 20:11

Já bych to nechtěl ani za 100 tis..........

Odpovědět  |   | 

Však ty nesmíš šáhnout ani na trakař když nemáš vopčanku. :D

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 04. 2020 10:56

A jéje, já před pár dny ze srandy zmínil možnost zdražení Fabie, a ono to začalo "z gruntu" už od CityGo... (samozřejmě je to jen baterkové, ale někde se začít musí...)
Měli by to udělat naráz a byl by jeden článek a jedna "diskuse"...

Odpovědět  |   | 

ale oni to už udělali, ve světě se to už ví a toyota udělala ztoho ofenzívu. Článek je pěkný jak je ten časák flotila nebo jak se to jmenuje a tam právě toyota napsala, že bude nabízet camry v hybridu.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  04. 04. 2020 11:00

Logický a očekávatelný krok. Škodovka prodala v 1Q tolik EV a PHEV, že má do konce roku Hawai s plněním přitroublého cíle EU 95g/km a nemá tak nejmenší důvod prodávat cígo dále pod cenou, takže těch pár šílenců co to bude i nadále chtít prostě zaplatí plnou cenu.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 11:15

Mě by docela zajímalo, kolik jich museli nakoupit prodejci a postavit na značky a kolik jich koupilo firem, živnostníků, soukromých osob.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 04. 2020 11:46

Kupodivu potkávám čtyři různá, o kterých vím, že jsou v soukromých rukou. Na malý středočeský region docela slušné skóre.

Odpovědět  |   | 
AnJa  |  05. 04. 2020 10:07

Tak samozřejmě že většina šla do firem. Dokážu si představit že ještě před současným stavem je brali různé rozvážkové služby. Na dovoz pizzy nebo balíku po Praze ideál
Osobně bych si ale taky dokázal představit Supa eV v kombiku a parkovat v Praze na modrých
Akorát jaksi na to nejsou $$$

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  07. 04. 2020 12:49

Prodali jich tolik, že už je nemusí vyrábět... Vsadím gatě, že ses narodil před rokem 89.

Odpovědět  |   | 
rackycz  |  04. 04. 2020 11:06

Tyjo. Za 475tis jsem pred par lety koupil funglovku Civic kombi automat. Tedy skutecne auto pro rodinu. Citigo bych bral za 250 na pojizdky kolem domu. Ale za 500? Sice tam nacpou bezcennou vybavu, ale tim tu cenu nedozenou. (Zde se ukazuje, jak nizkou hodnotu vyssi vybava ma a ze jeji katalogova cena obsahuje obrovskou marzi)

Skodovce ale asi vubec nejde o prodeje. Tohle proste nikdo nekoupi. Spis potrebujou nabidnout elektro kvuli EU a vlastne nechteji, aby to nekdo koupil, protoze se jim to nevyplati.

Stejne to podle me dela Obi a driv i Baumax. V reklame uvedli, ze maji uplne vsechno, od sroubku po koupelnu, a na prodejne jste zjistili, ze je cena i 10x nebo 20x predrazena. Tak jste to nekoupili. Prodejce ale mel super reklamu a nic nemusel delat, protoze veci z regalu nemizely. Prodavalo se jen vysoko obratkove zbozi a cekalo se, kterej chudak v nouzi hude muset nejakou predrazenou vec koupit.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 04. 2020 15:53

Jenze to citigo jezdi 6x levneji nez ten civic. Pochopite to? Po meste se vzdate komfortu a mate vystarano.Jasne je na rok vyprodany a nikdo to nekupeje. Protoze to nikdo nekupuje tak zdrazili aby se to prodavalo . ...

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 04. 2020 20:33

Nepochopí

Odpovědět  |   | 
rackycz  |  06. 04. 2020 23:45

6x levneji? To by bylo zajimave a opravdu vyhodne. Mate info, kolik stoji kilometr v elektrickem citigo? Podle me vyjde na 2kc a v obyc spalovaku na 4kc (ceny vcetne paliva, mycky, pokut, pojisteni, gum atd). Cili podle me usetrite v prumeru 2kc na km. Abyste obhajil priplatek 250tis kc, musite v citigo najet 125tis km. A kolik let to tak muze trvat? 5 asi ne, to spis 10? Protoze kolik km se da rocne najet v nakupnim kosiku? .. u Tesly je to jina vec, s tou se nalita v klidu 100tis km rocne a kalkulace pak vyjde uplne jinak.

Odpovědět  |   | 
Vitek  |  07. 04. 2020 08:26

kdyz si vemze klasicke CitiGo .. vzda se stejneho komforku, tak bude mit pres 300 tacu na palivo ..

Odpovědět  |   | 
Ota  |  06. 04. 2020 08:58

jooo, vzdej se komfortu, cca 4x levnejsi provoz, protoze palivo uz neni zdaleka za 30 ...

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  04. 04. 2020 11:24

Pro me za me, at si to klidne zdrazi na 2 miliony, ve vysledku to bude jedno

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 04. 2020 12:12

A není to jedno ? Firmy auta kupovat nebudou a jednotlivci si drahé škodovky už nekupují dávno. Za mně může fabia stát i dvě mega 😁

Odpovědět  |   | 
Hektor  |  04. 04. 2020 12:18

Zrovna jsem na ni dosetril.:D

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  04. 04. 2020 14:33

To pujde na dračku...... To jenom blb dá pul milionu za plechovku 🥴

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 04. 2020 15:31

Jasně... chytrý si přeci dojde do bazaru pro mírně jetou Oktávku za stopade, že?

Odpovědět  |   | 
Štefan  |  04. 04. 2020 14:47

To se dalo čekat, u elektrického Citigo nasadila Škoda zaváděcí cenu neudržitelně nízko. Ale cenový manévrovací prostor tam má Škoda pořád veliký. I za těch půl mega je to pořád suverénně nejlacinější pětidvéřový elektromobil, co se vůbec dá pořídit. Pak je až Renault Zoe za 835 000 Kč v základu. Takže když někdo ochoří neodolatelnou touhou vlastnit elektromobil, tak pořád nic dostupnějšího nenajde. Aspoň dokud nepřijde elektrická Dacia. Tam se ale podle toho, co se proslýchá, bude jednat o parodii na titěrné SUV s výkonem golfového vozíku. Citigo je aspoň v rámci městského provozu vcelku použitelné vozidlo.

Odpovědět  |   | 
riči  |  04. 04. 2020 15:52

kdo si takový šrot koupí za ty prachy mám super cng!!

Odpovědět  |   | 

Bum.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Rubáš  |  04. 04. 2020 16:36

V lednu jsem si Citigo iV objednal s termínem dodání 32 týdnů. A za super cenu, takže u mne se zdražením velká spokojenost. Pro rejpaly: rodinný dům, rodinné auto golf, denně do práce 52 km, dosud na dojíždění benzínové Citigo, které později půjde z domu. Příští rok bude na střeše fotovoltaika. A až elektrické doslouží, baterie z něj se zapojí do fotovoltaického systému. Tož tak asi.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  04. 04. 2020 17:12

Přesně tak. Taky mám objednáno. V říjnu už se v něm budu vozit. K rodinnému domu na dojíždění do práce v mém případě 80 km denně skvělá věc. Kdo elektromobily nezná netuší o čem mluví a ty co na něj nemají, tak to logicky zhaní, protože nejlepší volba je přeci ten jejich 20 let starý vrak.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 18:05

No, jezdit denně 80km v Citigo nezávidím. Kdyby to bylo něco jako Hyundai Ioniq nebo Kona, tak fajn. Na popojíždění do práce 5-10km by to Citigo bylo za mě ok, ale jinak zacty peníze ano náhodou. Jo, a mám služební auto, aby nedošlo k mýlce a v garáži pro radost pár více než 20 let starých vraků.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  04. 04. 2020 18:38

Tak 40 km do práce a 40 km zpět není taková porce, abych na to musel kupovat auto dvakrát tak dražší. Co se týče komfortu je to jak Fabie, se kterou lidi běžně do práce dojíždí a často ji mají i jako rodinné auto na cestu do Itálie, takže myslím, že to zvládnu. Na 5-10 km do práce bych to ani nekupoval a šel do práce pěšky, nebo ty 4 zastávky popojel MHD.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 04. 2020 18:58

Rozumný přístup, který v ČR, bohužel, nenachází pochopení. Můj šéf v minulém působišti jezdil denně 60 km v Matizu. Měl i větší auto, ale proč by na sólo jízdy do práce tahal velké kombi? Já nejradši jezdím na kole nebo běhám, mám to deset kiláků. Ale asi abych správně zapadl, měl bych to jezdit minimálně v Kodiaku...

Odpovědět  |   | 
Hektor  |  08. 04. 2020 09:17

To teda ušetřil matiz žral 7 litru

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 19:36

Mě přijde šílené kupovat Citigou iV za těch cca 500.000, to bych si prostě raději koupil něco většího za podobné peníze, nebo i o něco dražší. Raději bych měl jedno dražší auto než dvě. Navíc může se to Citigo iV za tu šílenou cenu vyplatit?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 04. 2020 20:53

Bud si to muzes dovolit (a vyhovuje ti) nebo ne. Debata typu ja bych kdybych apod. nema smysl.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 04. 2020 19:20

Čím jezdíte? 80 Km jezdí lidi i mopedu na kole? Seděl jste v tom někdy, když neuvidíte na palubku nepoznáte rozdíl od golfa. Má to stejný volant, pedály, páčky , řadící páku. Normálně se v tom dá 600 Km na otočku když je potřeba.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 19:39

Jezdím služební OIII. Jinak mám v garáži Mazdu MX-5 NA, E30 a Mantu.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 19:42

Měl jsem jednou jako náhradní Citigou 1,0 mpi. Připomnělo mi to moje první auto Uno 75ie. Rozdíl mezi Citigou a Golfem VII tam vidím ty intetiery jsou dost odlišné.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  04. 04. 2020 19:39

Přesně tak, nechtěl jsem to tu takhle rozvádět, ale kromě cesty do práce s tím občas klidně vyrazím ve dvou i na nákupy do Drážďan, kde se mi auto během nákupu zdarma dobije a v klidu můžu jet zase domů. V minulém roce jsem byl s elektromobilem i ve Velkém Meďeru a úplně v pohodě. Nebylo to sice Citigo, ale i s tím Citigo se tam pravděpodobně vydám, až tam někdy zase budu mít cestu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  04. 04. 2020 19:42

Jinak nemám nic proti 20 let starým vozům. Elektromobil je pro mě i částečně hobby, něco jako pro Medvěda jeho Mazda a E30...

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 19:50

Nemam nic proti elektoatum, pokud nejsou protlacovana a dotovana a prohlašována za auta s nulovou emisemi. Já bych si koupil klidně Ioniq jel jsem v nem a je to fajn. Tiché silné, i snad nenáročné na údržbu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 04. 2020 21:00

No pokud se u spalovacich aut/motoru uvadi pouze emise motoru samotneho, tak ty elektromobily nulove emise maji, ne? Jinak snad i prumerny ovcan tusi, ze elektricka energie na nabijeni se nekde a z neceho vyrabi. To prece ale i nafta/benzin.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 19:47

Já bych se s rodinou do Citigo určitě nevlezl. 4 osoby kde už děti mají 175 a 192 cm já sám mám 190 cm. Nedokážu si představit takovou cestu. Ve dvou se to dá, no vždyť dříve jezdili v Trabantu nebo Maluchu. Jen ten komfort a jizda je už dnes horší. Přeci jen pokud si mám vybrat jet OIII 2,0 TDI DSG nebo iV Citigo naložit rodinu a jet 300km do Mederu, tak sáhnu po Octavii.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  04. 04. 2020 19:51

Samozřejmě mám doma taky prostorné kombi na výlety s rodinou. 90% všech cest ale počítám, že odjedu s Citogoe.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  04. 04. 2020 19:59

Jaký to má reálně dojezd, když s tím máte zřejmě dost najeto? Dá se s tim bez omezování ujet alespoň 200km a mít stále rezervu 20-30 km? Bez omezování mám na mysli nedodržování striktně rychlostnich limitu, predjizdeni.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  04. 04. 2020 20:09

Se Citigoe mám zatím najeto jen nějakých 50 km. Měl jsem ho půjčené před koupí. Do Velkého Meďeru jsem jel s vozem Kia Soul EV a spotřeba byla nějakých 13kw/ 100 km. Baterii má Soul 30Kw, Citigoe 32Kw. 200 km je tedy reálné a ještě 10-20% zůstane. Samozřejmě ale záleží na způsobu jízdy. Odhaduji, že dálniční rychlostí 130 km/h ujede Citigoe 150 km.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 04. 2020 21:19

To prece neni jen o vysce. Tohle je auto pro dva - a rikejte si co chcete. Naborili mi kombi zezadu ve meste i na dalnici (druhe), takze mam jakous takous predstavu o tom, co to s autem udela. Mj ze plne obsazene kombi dokaze naraz posunout dopredu o peknych par metru. Do auta typu CitiGo bych na zadni sedacky neposadil na dalnici ani nepritele natoz rodinu.

Odpovědět  |   | 
Xaver 09  |  05. 04. 2020 03:54

Mám služební Citigo e, denně najezdím cca160–200 km po městě. Úžasná zábava, skvělá akcerelace, nikdo není schopen vyrazit z křižovatky rychleji. Skvělá výbava, pohodlí, úžasná hračka. mám ho měsíc, ujeto cca 6000 km. Ale! Dvakrát denně na nabíječce, kapacita baterky 36 KWh, spotřeba se výrazně lliší podle teploty,
11– 22 KWh/ 100 km... To autíčko mě fakt baví! Až budu velkej ( a v garáži budu mít Jeep Wragler 3,7 L, Mustang Conevertible 5,0 L ...), určitě si Citigo e (nebo Teslu?) koupím. Moc mě to baví. Jel jsem sTeslou, Smartem, Gollem, a dalšími E zázraky. Je to fajn hračka, Ale teď se nebavíme o cenách, ale o zážitcích. Mikro- i makroekonomicky je to blbost.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  04. 04. 2020 19:28

Co je na tom divného vždyť, že zdraží jste pokud se nepletu už psali před nějakým měsícem. Úvodní cena byla prezentována jen jako "zaváděcí" cena\akce.

Není důvod proč by to mělo být tak levné.

Odpovědět  |   | 
johnyk  |  04. 04. 2020 19:37

Nějak jsem nepochopil zmínku o atraktivní ceně. Městoběž za půl mega? a v elektrice? no to je pecka. Beru si roušku a jdu žebrat před krám, aby už otevřeli.

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  04. 04. 2020 22:59

Je velký problém to nekoupit???,tak to tak nežerte

Odpovědět  |   | 
Terminator3  |  05. 04. 2020 07:47

Ono zdražilo více Škodovek, holt gigantické pokuty za neplnění emisí se blíží a s tím i propad kurzu koruny. Někdo to musí zaplatit...

Odpovědět  |   | 
Matěj  |  05. 04. 2020 08:15

Já si myslím, že oni ho prodat v zásadě ani nepotřebují. Raději ať se prodávají výdělečnější suv. Tohle je podle mě v nabídce jen kvůli tomu, aby se formálně snížili flotilové emise. Vlk se nažere, kozy zůstanou celé. A kdyby si někdo opravdu nemohl pomoci, šanci ke koupi mu nikdo nebere.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 04. 2020 10:16

Jenže pokud žádné neprodají, emise to nijak nesníží. Takže je velkým zájmem naopak prodat hodně. A jak je vidět na dodacích lhůtách, zájem je natolik velký, že auta objednaná letos přijdou lidem někdy v příštím roce.

Odpovědět  |   | 
Martin Děčín  |  05. 04. 2020 15:46

V době pandemie a po ní se auta budou prodávat "jako o závod", proto je potřeba je zdražit. Ale podívejme se do historie. V době krize v roce 2008 a v následujících letech, byla Škoda Mladá Boleslav jako jedna z posledních automobilek, která byla nucena své výrobky zlevnit. Ani její obvyklé fígle, třeba přidávání výbavy auta za stejnou cenu tenkrát nezabralo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat