Levná elektrická Škoda Citigoe iV je vyprodaná. Dneškem začíná jiná realita

Vóša  |  06. 11. 2019 11:10

Upřímně je mi líto , že se u nás vyskytuje tolik občanů s až tak špatným duševním stavem...

Odpovědět  |   | 
k22  |  06. 11. 2019 11:17

Tak se běž léčit a bude o jednoho míň

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 11. 2019 12:25

Obávám se, že tenhle už se léčí, nicméně zcela neúspěšně. Celá tahle Vošického sebranka vypadá na jedno oddělení z Bohnic co pustili na net.

Odpovědět  |   | 
xdc  |  06. 11. 2019 13:15

Vóša, objasni mi prečo ten kto chce elektromobil by mal mať zlý duševný stav ? Svojím príspevkom si nám dal asi svoju vlastnú diagnózu.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  06. 11. 2019 14:04

To, že elektromobilita je slepá vývojová větev může být můj subjektivní názor, ale odporný design Citiga , který evokuje recyklovanou krabici od banánů je fakt!
I elektro auto přece může být pohledné a tohle je fakt hnus!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 11. 2019 00:22

Ale tohle je původem spalovák ty troubo, takže si běž stěžovat na hlavní nádraží.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  07. 11. 2019 14:31

Proboha kolik je v téhle republice té Škodomilské verbeže ? Tady už pomůže jen Šókó Asahara !

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 11. 2019 09:54

kamosovi to reknu hedn jak ho uvidim, ze udelal desnou chybu ze si objednal hned 2 kousky pro jeho sit picerek, a ze podle jednoho diskutera Vosi ma spatny dusevni stav

Odpovědět  |   | 

Zatímco nová Corolla v sedanu je nově v nabídce od 419 000,- Kč. No comment...

Odpovědět  |   | 
Gamb  |  06. 11. 2019 12:31

Jenže se smradlavým spalovákem se kterým si dnes v centru Prahy ani neškrtneš, takže pro klientelu, která využívá EV značky by bylo 419 tczk vyhozené prachy z okna..

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  06. 11. 2019 12:38

Nj. Toyota si prolobovala na magistrátu své super eko elektrifikované hybridy, ale přišel Hřib a najednou jsou z těch hybridů smrduté spalováky, na které magistrát kouká stejně jako na Golfa D z roku 87. Bez EL značky je to dneska už o ničem. Toyota zaspala a teď horko těžko honí plug-iny (Prius PHEV za milion + s dynamikou multikáry nepočítám jako relevantní počin)

Odpovědět  |   | 
Gamb  |  06. 11. 2019 13:08

Jj, hybridy Toyoty neumí po městě jezdit v EV modu, takže třeba do Prahy jsou na prd. A na běžnou jízdu jsou to zdechliny s omezenou maximálkou a dynamikou pod psa.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 11. 2019 16:03

Hybridy od Toyoty maju velky EV gombik, ktorym sa prepnu do elektrickeho rezimu.

Sice na to dokazu prejst len necele dva km, ale v praxi je to tak, ze ked idem hybridom z Vysocan do Karlina, co je cca 4.5 km, tak vacsinu z toho prejdem cisto na elektrinu, pretoze si ju rekuperaciou a spalovakom dokazem sam vyrobit.

Odpovědět  |   | 
Gamb  |  06. 11. 2019 16:26

To, že si jí spalovákem dokážeš vyrobit je k prdu, protože prostě používáš spalovák ve městě a město tě tím pádem logicky řadí mezi spalováky.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 11. 2019 22:19

Víte o tom prd, jezdíme po Praze Corollou a pokud čloevěk jede normálně, od červené k červené na semaforu, spalovák nepotřebuje, baterie se stačí dobít rekuperací, zato nemusím špalta na brzdový pedál.
Blbečkové co melou pantem, že toyota už 17 let "zaspala dobu" dovedou pobavit! Komici!

Odpovědět  |   | 

prius 50km.

Odpovědět  |   | 

Viz praktická zkušenost s plug-in hybridem v odkazu. Myslím, že jde o slepou větev vývoje. Podobně jako čistý elektromobil s bateriemi Li-Ion. Čiší z toho zoufalství přeregulovaných automobilek, které neví kudy kam. Infrastruktura pro EV není levná a nikdo se do její výstavby nadšeně nepouští, protože všichni víme, že je to nesmysl, ale nesmí se to říkat moc nahlas. Zkušenosti z Číny napovídají, že pokud stát přestane EV masivně dotovat, EV se přestanou masivně kupovat. I kdyby stály stejně jako běžná auta se spalovacím motorem, mimochodem dnes už velmi ekologickým, stejně by zůstaly okrajovým zbožím pro nadšence. A pro bohaté, kteří už spalovák mají, často i dva, ale do města si to koupí, protože stejně neví, co s penězi. Jenže tahle starost není vlastní většinové populaci, ta musí přemýšlet racionálně...

https://www.euro.cz/byznys/hybridnim-bmw-jezd... ...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  06. 11. 2019 17:49

Ten článek v odkazu je absurdní, nevím, co ten manažer manažuje, ale nezvládá ani tak elementární věc jako je výběr auta podle svých potřeb. Z článku je zřejmé, že plug-in hybrid je pro něj to nejméně vhodné řešení ze všech možných (jak spalovák, tak full-hybrid, tak i elektromobil by pro jeho potřeby byly lepší volba). Plug-in je vhodný pro lidi, co jezdí často (alespoň denně) krátké trasy a méně často (týdně, jednou za 14 dní) trasy delší. Takových lidí není právě málo, dokonce je jich možná většina, ale ten údajný manažer z odkazu mezi ně zjevně nepatří...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  06. 11. 2019 18:01

Zapomněl jsem dodat to nejdůležitější, tedy že nutnou podmínkou plug-inu je možnost dobíjení v alespoň v jedné z cílových stanic (zpravidla doma (na "noční" proud) nebo v práci). Spoléhání na veřejné dobíječky je s ohledem na dojezd a rychlost dobíjení (nemají chlazení baterií, nemají tedy rychlodobíjení) absurdní.

Odpovědět  |   | 

Ano, z toho tedy plyne, že plug-in hybrid za milion je vhodný pro zaměstnance na denní dojíždění do rachoty, za podmínky, že ho má přes noc kde nabíjet. Teď ještě zbývá najít v české montovně zaměstnance s příjmem, který s přehledem pokryje milion za takový hybrid. Takových v Česku žije opravdu mnoho, odhadem zhruba tak dva...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  06. 11. 2019 18:37

Možná ti to přijde nepochopitelné, ale věř, že i lidé s příjmem 100000 Kč a více jezdí denně do práce (někteří dokonce metrem). Jinak nepochybuju, že taková Octavia PHEV vyjde firmu sotva na polovinu tebou uváděné částky (OIV jednak nestojí milion, jednak sleva, jednak odpočet DPH, jednak DPPO atd...)

Odpovědět  |   | 

Aha, a kolik jich jezdí plug-in hybridem? Ani jeden? Nepochopitelné... Ale já se nedivím, zřejmě nejsou, při jejich vzdělání, tak pitomí, aby si kupovali předražené pitomosti. No a firmy? Co já vím, pořád s přehledem vedou dieselové Octavie a Superby. Ale znám jednoho s hybridem, důchodec, ale pořád jezdí do práce. Kde na něj vzal? No, nakradl si. Takže leda tak...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 11. 2019 22:22

znám dost šéfů firem, co jezdí Lexusem, tudíž hybridem, že Hitlerwagon se teprve hybridy učí a že stádo chce Audi a VW je druhák.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2019 07:09

V zahranicnich pobockach 'nasich' firem jsou hybridy a elektro bezne, bez ohledu na vysi prijmu. Lide jsou proste uvazovanim jinde.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 11. 2019 10:04

v CR zatim malokdo, v nekterych statech Evropy je ale plug-in u managementu hodne oblibena zalezitost, v CR tohle zrejme zmeni Superb iV a casem i Octavia iV, TCO u Superbu vychazi velice dobre, mnohdy lepe nez u dieselu

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 11. 2019 10:01

popsal jsi cca 60% zamestanncu Skodovky v Boleslavi, kam denne dojizdi z okolnich obci tisice lidi co maji vlastni barak , ne nadarmo kolem Boleslavi vzniklo zaposlednich 10 let tolik satelitu, ono se i da ocekavat ze Superb iV bude pokud mu nenasadi nesmyslnou cenu u zamestnancu Skody hodne oblibenej, maji velice zajimave splatky na rocni zamestnanecke leasingy

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  06. 11. 2019 17:56

Ty dva kilometry to v EV režimu ujede leda ve snu a nebo z kopce. Moje vlastní zkušenost je asi 250m a už naskočil spalovák (rychlost přitom nepřekročila 40 km/h a baterie byla celkem nabitá, pravda bylo vedro a běžela klimatizace). Tímto to nekritizuji (účelem fullhybridu není jezdit výhradně na elektřinu, baterie 1kWh je fakt malá a klimatizace žere hodně), jen konstatuji, aby neznalí neměli velké oči, jak budou s NiMh baterií jezdit pro rohlíky na elektřinu...

Odpovědět  |   | 

Jestli si Pražáci škrtnou, nebo ne, je celkem dost bezvýznamné. Majorita obyvatel ČR po centru téhle oligopole jezdit nepotřebuje. Takže Corollu za rozumné peníze jistě ocení. Dobíjení zdar!

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 11. 2019 13:25

Odpovědět  |   | 
Gamb  |  06. 11. 2019 13:51

No ale jestliže Corolla neumí konkurovat EV a PHEV, tak musí konkurovat klasickým modelům jako Golf, Octavia, i30, Ceed, Focus, Astra. A v této kategorii ji ocení absolutní minimum kupců a prodává velký prd.
Nedobíjení nazdar.

Odpovědět  |   | 

No tak s ohledem na to, že ceny za Corollu takto spadly teprve tento týden, bych si na nějaké závěry o prodejích raději pár měsíců počkal...

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 11. 2019 11:26

Elektricke vozidla zdražujú konvečne automobily o sumu ktorou automobilky dotuju cenu EV,v tomto pripade male citygo Škoda dotuje cca 4000- 5000 eur.EV musia byť dotovane zo štatnych rozpočtov inak su predaje mizive ,alebo žiadne.V štatoch kde nie su dotovane sa predaje bližia 0.V Čine už to pochopili a "bublinu" menom EV od 2020 prestanu dotovať.Mali by sme sa z toho poučiť a nedavať si goly do vlastnej brany.Čim skôr dotacie zmiznu,tym skôr sa všetkym uľaví...

Odpovědět  |   | 
xdc  |  06. 11. 2019 12:11

Tieto dotácie sú mrhaním štátnych peňazí, vlastne na daniach sa na to poskladáme všetci aj tí čo EM nemajú a nechcú. Ak je to perspektívne tak sa to presadí aj bez dotácií...

Odpovědět  |   | 
K+H  |  06. 11. 2019 12:14

V ČR žádné dotace nejsou, tak o čem tu meleš? Jestli ti leží na srdci Čína , tak tam běž protestovat proti dotacím, třeba tě nezašijí do pracovního tábora.

Odpovědět  |   | 
xdc  |  06. 11. 2019 13:02

V SR budú od decembra dotácie až 8000 Eur a už 1,5 roka boli 5 až 6 tisíc Eur. Aká Čína ?

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  06. 11. 2019 13:15

Ne pro soukromé osoby, ale pro firmy ano

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 11. 2019 13:27

To mate v ČR šťastie,že zatiaľ dotujete EV iba pre podnikateľov a firmy.Za štát to urobila sama automobilka.Všade inde v EU nezmyselne dotuju aj pre bežnych smrtelnikov.Na SK bude darček na citygo cca 6000 eur a neskor keď sa bude predavat bez štartovacieho bonusu od Škody tak daňoví poplatnici zaplatia novemu majiteľovy 7200 eur.To určite presvedči mnohých.Do Číny sa nechystám,použil som ju ako názorny priklad nezmyselnosti dotácií na EV.

Odpovědět  |   | 
xxc  |  06. 11. 2019 15:30

nema byt ten darcek 8000 €?

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 11. 2019 18:17

Ano,ale platí do 35% ceny automobilu.Citygo bude stat 21000 e. Nissan Leaf a ďalši drahši 8000 dostanu.

Odpovědět  |   | 
xxc  |  06. 11. 2019 19:30

Ale 35% limit neplati pri M1 a N1. Mozno mate lepsie info, preto sa pytam Citigo bude stat 17590 €.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 11. 2019 20:33

Cena 9600 euro už presvedčí mnohých anti EV. Ako 2 auto v rodine s veľkým dvorom. Som zvedavý ako dlho takéto absurdné podpory vydržia.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 11. 2019 22:25

Nedotuje se nic, plánuje se dotace pro auta státní správy, toť vše. Jo a BMW policajtům ty plug-in baworáky půjčuje na půl roku.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  06. 11. 2019 13:18

Včera jsem navštívil několik mých klientů z automotive a všichni co jsou závislí na evropském trhu a především koncernu VW mi potvrdili, že vstupují do recese.

Evropská unie přechodem na WLTP a euro6c v roce 2018 doslova zdecimovala nabídku výrobců, a většina se z toho už nevzpamatuje, protože nabízené alternativy se zcela míjí s poptávkou zákazníků.

Příští rok se recese v automotive rozjede naplno. A pocítí to všichni.

Až se budete ptát, proč nemáte práci, tak důvod hledejte tady.

Odpovědět  |   | 
komik  |  06. 11. 2019 14:51

Spíš tady 6 let prodeje jen rostly při stejném počtu obyvatel, takže se trh po krizi zasytil.. Stejný efekt jako porodnost po válce.. v krizi lidi koupi oddalovali, teď koupili nové a další vlna bude tak za 10 let tj. 2022-28

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  06. 11. 2019 16:55

Vzpomínáte na šrotovné, to byla ale hloupost ze strany politiků. A kolik bylo v diskuzi hlupců, kteří to považovali za správný tah.

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  06. 11. 2019 18:50

V ČR bylo někdy nějaké šrotovné na pořízení nového automobilu?

Odpovědět  |   | 

na slovensku bylo a dost lidí se zadlužilo a nevěděli to splácet.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  06. 11. 2019 18:03

No tak konečně přijde léčebná kůra v podobě krize. Je nejvyšší čas!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 11. 2019 09:10

Za zaostalost koncernu VW nemůže elektromobilita ani EU.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 11. 2019 10:04

Potřebuju nahradit starého Grand Cherokeeho - vozidlo musí být bezpečné, komfortní, musí být schopno urazit cestu Praha-Livigno nebo Praha-Rogoznica za 9 hodin. Musí se dostat k chalupě půlmetrovým sněhem. Potřebuju, aby dokázalo táhnout větroně, přepravák se dvěma koňmi nebo vlek harbeck s lodí o hmotnosti pěti tun.

Před dvěma lety bych bez mrknutí oka koupil Land Cruisera V8.

Jaké řešení navrhujete dnes ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 11. 2019 10:26

Nech si dovézt něco z USA. Zakázané to není a ty jsi přeci génius, tak si poradíš i s přihlášením.
Ale ty nic nechceš, potřebuješ jen zvracet své mindráky.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 11. 2019 11:30

Myslel jsem, že mi poradíte nekoncernové řešení, když je ten koncern na zaostalý.
Jenomže pravda je jiná - totální devastace trhu - nejen že si nekoupíte Land Cruisera (pokud pominu tu parodii s jediným 170 hp motorem), nekoupíte si ani toho Grand Cherokeeho.

Nekoupíte si nic.

Vítejte zpět v socialismu!

PS: Já to přesně jak píšete vyřeším individuálním importem. Vy na to mít nebudete.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2019 12:53

Dotaz, nevíte jak se ty výrobky pod vaši přezdívkou prodávají? https://www.svarecky-obchod.cz/stavebni-stroje/vibratory... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 11. 2019 06:56

Ale já ti řešení poradil. Nelíbí se ti? Není má chyba.
A že na to mít nebudu? To je fakt, nebudu. Své peníze utratím za jiné, zábavnější věci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2019 21:47

G

Odpovědět  |   | 
Romanovič Romanov  |  06. 11. 2019 18:53

Předražené, a k ničemu!... Hlavně v mrazu v koloně....

Odpovědět  |   | 

Kdo nemá garáž ani pozemek by neměl vlastnit žádný auto.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 11. 2019 00:29

A ty nemůžes žít protože nemáš hlavu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 11. 2019 10:27

Zdechni, blbečku.

Odpovědět  |   | 
Petrix  |  07. 11. 2019 16:16

Nevíte někdo zda má ta Citigo topení tepelným čerpadlem? pokud ne, v zimě by to asi výrazně snižovalo už tak nic moc velký dojezd... Dík

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A