Škoda Citigo v provedení Sport s nezměněným „litříkem“

Trojčata Up!/Citigo/Mii nejsou špatná auta, ale stavět na jejich sportovním apelu vyžaduje značnou dávku odvahy…

Trochu to budí vzpomínky na různé sportovní edice vozů řad Favorit a Felicia, jež se zpravidla omezovaly na polepy sloupků B a odlišné barevné kombinace. V éteru se nyní objevily obrázky nové řady Škoda Citigo Sport, jež bude osazena standardním tříválcovým litrovým motorem ve výkonových verzích 60 a 75 koní (44, resp. 55 kW). Vůz této řady jsme naposledy zkoušeli v provedení VW Up! Shiftmatic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Citigo v novém provedení Sport

Na první pohled si na novince všimneme hlavně patnáctipalcových litých ráfků Auriga s tenkými paprsky a rozevlátých polepů. Ty spočívají v rudých, nebo černých pruzích s černými a bílými tenkými linkami v jejich okolí a najdeme je v podélné podobě na kapotě, střeše, spodních částech bočních dveří a v podobě vodorovné pak podél spodní hrany víka zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jde hlavně o detaily, technika zůstává beze změn

Nově jsou tvarovány oba nárazníky, vpředu s širším otvorem pro přístup vzduchu k chladičům a vzadu s náznakovým difuzorem. Ale není to vůbec taková „divočina“, jako představuje vloni zjara představený prototyp Škoda Citigo Rally.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Barevná schémata karoserie se přenášejí také do jejích útrob

Interiér co do barevné palety opakuje polepy karoserie a dočkal se koženého čalounění volantu a madel řadicí páky a ruční brzdy. Nová Škoda Citigo Sport svému majiteli nenabídne o nic „sportovnější“ svezení než standardní Škoda Citigo. Na druhou stranu je třeba poznamenat, že většina motoristů nejezdí „sportovně“ ani s vysloveně sportovními modely a spokojí se s dynamickým dojmem.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků