Škoda Citigo: úspěch se čekal, ale ne takový

Škoda Citigo: úspěch se čekal, ale ne takový

Jsme patrioti a malý automobil citigo je toho živoucím důkazem. Sotva se objevil u nás na trhu, začal ho „bourat“. Nastal konec ustálených pořádků. Citigo se stalo čtvrtým nejprodávanějším minivozem za loňský rok. A stačily mu na to necelé tři měsíce. 

Podle šéfa českého prodeje Škody Petra Pečenky si vede nový minivůz na českém trhu, kde se zatím výhradně nabízí, dobře, mnohem lépe, než v automobilce očekávali.

Podle statistiky Svazu dovozců automobilů (SDA) zaznamenala Škoda Citigo v obchodní třídě mini v říjnu 44 registrací, v listopadu 146 a v prosinci 219. Podle dnešního vyjádření automobilky bylo zákazníkům dodáno celkem již více než 500 těchto vozů.

A Petr Pečenka na setkání s novináři uvedl další zajímavou informaci: „Typickými zákazníky citiga v první vlně prodejů byli starší lidé. Překvapivě více si kupovali vozy v plné výbavě, jejichž cena se vyšplhala až na 270 000 korun.“

Nejlevnější citigo stojí na českém trhu 179 900 korun, ale není možné si ho v současné době objednat. 

Podle kuloárních informací by se měla na autosalonu v Ženevě začátkem března představit pětidveřová verze Škody Citigo.
 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků