Škoda Citigo na benzin může dostat další šanci. Přestože ji už všichni odepsali

ijon  |  23. 10. 2019 08:33

No, je v tom trochu rozdíl, Hnooster, pardon, Roomster II byl přebrandovaný ořezaný VW Caddy. Jenže všechna koncernová miniauta se vyráběla v jedné fabrice na Slovensku a ukončena byla výroba všech naráz. Takže koncern celou tuto kategorii opustil. Nevím, co se teď v té fabrice děje, jestli jsou linky předělávány na e-Cígo a spol. Ono spustit výrobu minulé generace auta na stejné lince není tak jednoduché...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  23. 10. 2019 08:39

V plnej nahote sa ukazuje čo budeme musieť podstúpiť v mene ekológie. Za elektrickú vysolime 17 000 e , pritom základná benzínová stojí 8000 e, s trochu lepšou výbavou 8600 e.Pravdepodobne škoda zopár tisíckami eur citigo dotuje. Teraz je cena ešte výhodnejšia so štátnou dotáciou, ale tie tu nebudú večne. V Čine to už pochopili...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 10. 2019 09:17

Zatim nic nemusis. Muzes si nechat sve stavajici auto. Muzes si koupit nove, spalovaci nebo hybrida a budes mit roky klid. Jinak Skoda Citigo opravdu silne dotuje.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  23. 10. 2019 08:58

Má koncern VW vůbec jinou možnost, jak nepřenechat tuto část trhu konkurenci, která ho neopustila a dále tam prodává?

Odpovědět  |   | 
drdr  |  23. 10. 2019 10:15

VW kompletne prepracoval motor 1.0 MPI na nižšie emisie a s prívlastkom EVO ho dáva do Pola, neviem či to s tým nesúvisí...

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  23. 10. 2019 10:47

Hm 1.0mpi je celkem OK, ale co takhle novou generaci, když už. S čalouněním na dveřích bitte ja.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  23. 10. 2019 17:49

Ty starší ročníky měli aspoň plast přes celé dveře, ty poslední už mají ve vrchní části dveří pouze lakovaný kov a dole plast. Bočnice v kufru dokonce nemají ani polep kobercem
Takhle hluboko neklesla ani Dacia u aktuální generace Sandera. Citigo je fakt vozidlo leda tak pro pizzaře, i rozměry toho kufříku jsou tomu uzpůsobeny

Odpovědět  |   | 
Buba  |  01. 11. 2019 14:10

Jsem vlastník splašené krabičky, a ptám se proč čalounit něco co je zbytečné a někdy je to i hezčí lakovaané, v kufru to sice fakt chybí, ale u těch dvěří, nevím no líbí se mi to jak je, a určitě by nečalounili ale přidávali plasty a potom by tam mohlo být zbytečně málo místa, Citigo udělalo na jednu stranu pěkné kompromisy, které někomu nevadí a někomu ano, a jak tu někdo srovnává s Pandou ve 4 válci, sedněte si do ní a potom do citiga jako řidič. ... nikdy jsem moc nemusel tříválce, ale proč by ne když je spolehlivý a dostačující? Dokonce má i zajímavý zvuk

Odpovědět  |   | 
hasič  |  23. 10. 2019 10:55

Pokud produkce klasických City go byla pod 40.000ks ročně za poslední dva roky, jsem zvědav na kolik "vzroste" při zvýšení ceny na dvojnásobek. Dotace pro státní úřady, nebo firmy tomu asi moc nepomůžou, protože český úředník chce alespoň rapida, nebo Octavií. Výrobce automobilů a jejich pracovníky čeká obtížná doba , jejich subdodavatele pak velmi těžká doba.

Odpovědět  |   | 

bla bla bla, mluvte na rovinu a řekněte lidem, že ať kupují kodiaqa a karoqa místo nějakých miniaut a superba, co má lepší spotřebu stáhneme z výroby. prostě manažéři to nějak udělají aby ty poplatky platil děda co najezdí za rok 3Tkm.

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  23. 10. 2019 15:16

Taky jsem letos koupil splašenou krabici. jsem rád, že se vrátila výroba. jen ty ceny trochu lepší výbavy přesáhnou 320 tisíc. Runaway box auf der autobahn

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  23. 10. 2019 17:09

Tak mohlo by se vrátit. Oholit výbavu, pohoršit materiály, výrobu přesunout do Somálska, nasadit cenu 199999 Kč a nová tvář Škody (kladivo na Dacii, Ladu a Tatu!) by byla na světě

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 10. 2019 22:04

No pokud jde o ekologii, pustil bych zpět do výroby výhradně verzi CNG a možná ne jen 16000 ks.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 10. 2019 11:09

objednávky na Citigo iV se jen hrnou,...to jako fakt??

Odpovědět  |   | 
Hany  |  24. 10. 2019 18:44

Proč kupova cytigo za nesmysl s hrkavou sekačkou pod kapotou a vnitřkem z plechu, kdyz o 20 levneji vyjde panda s atmo 4 valem a se stylovým interierem. Italové prostě prcky umí

Odpovědět  |   | 
Ada je zase tady  |  24. 10. 2019 19:13

Cígu chybí motor TDI!

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  24. 10. 2019 19:23

No tys tady chyběl

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  24. 10. 2019 19:40

Je skvělé, že mají názor lidi, kteří ani netuší, jak se auto píše správně..
Jedna věc je cena elektromobilu, bez možných využití státních dotací, druhá
právě cílená na tyto dnes již funkční systémy financování.
Takže kecy, že je to drahé jsou nesmysl. Nehledě na celkové provozní náklady.
Nejchytřejší jsou vždy ti, co ani netuší, jak se s elektromobily jezdí...
Zdenek

Odpovědět  |   | 
rotearmy  |  24. 10. 2019 21:04

Si kokot,jak to bude vypadat v ulicích až jako budeme všichni na éčku,"ptačí "nabíjecí budky jedna vedle druhé nebo co?Jak myslíte že by na ulicích dlouho vydržely,než by jim bezďácí a hnědočeši dali sbohem pitomci?!!!

Odpovědět  |   | 
zdenek  |  24. 10. 2019 23:47

ty vole, neber to osobně, netuším, kdo jsi. jinak, chapeš pojem kupní síla?nikdy se nestane obligatni, že budeme všichni na drátě a nejaké kuwy nam je sbalí...
kdo má na karu na baterky ma většinou na barák a pi ... nemusí řešít.. Než nastane doba, kdy jsi běžně koupí paneláci tyhle vozy, bude tu dávno jina technologie, treba vodík a tyhle věci nebude treba řešít.. mam 52 let, neco o prognostice vim a nejsem Zeman...
Zdenek

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 70 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A