Škoda Citigo na benzin může dostat další šanci. Přestože ji už všichni odepsali

20 komentářů

Zdenek
24. října • 19:40

Je skvělé, že mají názor lidi, kteří ani netuší, jak se auto píše správně..
Jedna věc je cena elektromobilu, bez možných využití státních dotací, druhá
právě cílená na tyto dnes již funkční systémy financování.
Takže kecy, že je to drahé jsou nesmysl. Nehledě na celkové provozní náklady.
Nejchytřejší jsou vždy ti, co ani netuší, jak se s elektromobily jezdí...
Zdenek

rotearmy
24. října • 21:04

Si kokot,jak to bude vypadat v ulicích až jako budeme všichni na éčku,"ptačí "nabíjecí budky jedna vedle druhé nebo co?Jak myslíte že by na ulicích dlouho vydržely,než by jim bezďácí a hnědočeši dali sbohem pitomci?!!!

zdenek
24. října • 23:47

ty vole, neber to osobně, netuším, kdo jsi. jinak, chapeš pojem kupní síla?nikdy se nestane obligatni, že budeme všichni na drátě a nejaké kuwy nam je sbalí...
kdo má na karu na baterky ma většinou na barák a pi ... nemusí řešít.. Než nastane doba, kdy jsi běžně koupí paneláci tyhle vozy, bude tu dávno jina technologie, treba vodík a tyhle věci nebude treba řešít.. mam 52 let, neco o prognostice vim a nejsem Zeman...
Zdenek

Ada je zase tady
24. října • 19:13

Cígu chybí motor TDI!

OTTO
24. října • 19:23

No tys tady chyběl :-D

Hany
24. října • 18:44

Proč kupova cytigo za nesmysl s hrkavou sekačkou pod kapotou a vnitřkem z plechu, kdyz o 20 levneji vyjde panda s atmo 4 valem a se stylovým interierem. Italové prostě prcky umí

šofér
24. října • 11:09

objednávky na Citigo iV se jen hrnou,...to jako fakt?? :-D:-D:-D

Michal
23. října • 22:04

No pokud jde o ekologii, pustil bych zpět do výroby výhradně verzi CNG a možná ne jen 16000 ks.

OTTO
23. října • 17:09

Tak mohlo by se vrátit. Oholit výbavu, pohoršit materiály, výrobu přesunout do Somálska, nasadit cenu 199999 Kč a nová tvář Škody (kladivo na Dacii, Ladu a Tatu!) by byla na světě :-P

jenicek54
23. října • 15:16

Taky jsem letos koupil splašenou krabici. jsem rád, že se vrátila výroba. jen ty ceny trochu lepší výbavy přesáhnou 320 tisíc. Runaway box auf der autobahn:-D

petr r. (petrumr)
23. října • 14:57

bla bla bla, mluvte na rovinu a řekněte lidem, že ať kupují kodiaqa a karoqa místo nějakých miniaut a superba, co má lepší spotřebu stáhneme z výroby. prostě manažéři to nějak udělají aby ty poplatky platil děda co najezdí za rok 3Tkm.

hasič
23. října • 10:55

Pokud produkce klasických City go byla pod 40.000ks ročně za poslední dva roky, jsem zvědav na kolik "vzroste" při zvýšení ceny na dvojnásobek. Dotace pro státní úřady, nebo firmy tomu asi moc nepomůžou, protože český úředník chce alespoň rapida, nebo Octavií. Výrobce automobilů a jejich pracovníky čeká obtížná doba , jejich subdodavatele pak velmi těžká doba.

Rokyta ex Acz
23. října • 10:47

Hm 1.0mpi je celkem OK, ale co takhle novou generaci, když už. S čalouněním na dveřích bitte ja.;-)

Buba
1. listopadu • 14:10

Jsem vlastník splašené krabičky, a ptám se proč čalounit něco co je zbytečné a někdy je to i hezčí lakovaané, v kufru to sice fakt chybí, ale u těch dvěří, nevím no líbí se mi to jak je, a určitě by nečalounili ale přidávali plasty a potom by tam mohlo být zbytečně málo místa, Citigo udělalo na jednu stranu pěkné kompromisy, které někomu nevadí a někomu ano, a jak tu někdo srovnává s Pandou ve 4 válci, sedněte si do ní a potom do citiga jako řidič. ... nikdy jsem moc nemusel tříválce, ale proč by ne když je spolehlivý a dostačující? Dokonce má i zajímavý zvuk

Marex
23. října • 17:49

Ty starší ročníky měli aspoň plast přes celé dveře, ty poslední už mají ve vrchní části dveří pouze lakovaný kov a dole plast. Bočnice v kufru dokonce nemají ani polep kobercem :-D
Takhle hluboko neklesla ani Dacia u aktuální generace Sandera. Citigo je fakt vozidlo leda tak pro pizzaře, i rozměry toho kufříku jsou tomu uzpůsobeny :-D

drdr
23. října • 10:15

VW kompletne prepracoval motor 1.0 MPI na nižšie emisie a s prívlastkom EVO ho dáva do Pola, neviem či to s tým nesúvisí...

puk123
23. října • 8:58

Má koncern VW vůbec jinou možnost, jak nepřenechat tuto část trhu konkurenci, která ho neopustila a dále tam prodává?

Ďoďo
23. října • 8:39

V plnej nahote sa ukazuje čo budeme musieť podstúpiť v mene ekológie. Za elektrickú vysolime 17 000 e , pritom základná benzínová stojí 8000 e, s trochu lepšou výbavou 8600 e.Pravdepodobne škoda zopár tisíckami eur citigo dotuje. Teraz je cena ešte výhodnejšia so štátnou dotáciou, ale tie tu nebudú večne. V Čine to už pochopili...

bzzz
23. října • 9:17

Zatim nic nemusis. Muzes si nechat sve stavajici auto. Muzes si koupit nove, spalovaci nebo hybrida a budes mit roky klid. Jinak Skoda Citigo opravdu silne dotuje.

ijon
23. října • 8:33

No, je v tom trochu rozdíl, Hnooster, pardon, Roomster II byl přebrandovaný ořezaný VW Caddy. Jenže všechna koncernová miniauta se vyráběla v jedné fabrice na Slovensku a ukončena byla výroba všech naráz. Takže koncern celou tuto kategorii opustil. Nevím, co se teď v té fabrice děje, jestli jsou linky předělávány na e-Cígo a spol. Ono spustit výrobu minulé generace auta na stejné lince není tak jednoduché...

Doporučujeme

Články odjinud