Tý brďo! A má už konečně zadní podběhy nebo je tam jen holý plech? :P
Holý plech má i luxusní Dacia Sandero. Tak co nějaká Škoda sítygooo:-D:-D:-D
Citigo má sice v kufru holý plechy,ale ve své třídě se nemá za co stydět.V poměru prostor ,výkon ,spotřeba,pohodlí a jízdní vlastnosti rozhodně nezaostává za konkurtencí ve své třídě.
Hlavně,že je tam konečně ta šňůrka na zadní plato. Doufám,že jenom jedna.2 by byl už luxus:-D
Je zajímavé, ale pravda, že opravdu hodně lidí koupí auto i podle toho, jaké má světla, velikosti dotykového displeje nebo času na okruhu jedné (7 dní 30ti odborníky masivně tuněné) verze. A takové detaily jako brzdy, podvozek, chování v krizových situacích nebo poruchovost je nezajímá. Toto je pro takové lidi super auto. Konkurovat můžou asi jen ty Smarty, co tady přitáhl jeden soused jako totální vraky a už to cca 3 roky kus po kuse dává do kupy. A já pak vidím opravdu Cool lidi na úrovni jak s tím sebevědomě a cool jezdí po okolí, časo i rychle. Vypadat Cool je velmi důležité a na brzdách je důležitá jen barva na třmenech (v nouzi lze nabarvit i bubny i to je Cool).
:-D a výdrž motoru do 100 000 km to je super za ty prachy. Nejsme tak bohatí abychom kupovali drahé věci.
K čemu by měla 1,0 TSI ? Je to nákupní taška.Koupil bych ji za 170000 s motorem 1,2 Fire od Fiatu. A s přepychem a rozmařilostí 4 válců:-D
...s trojdverakom na 2ookm trase uplne v pohode. Priestoru habadej, jazdne vlastnosti vynikajuce. Toto auto moze pokojne sluzit ako rodinne auto, silnejsi motor vhodnejsi na rychlejsie presuny si to priam pyta. Okrem toho, s tym silnejsim motorom dostanes aj lepsiu prevodovku - ten polobakelit, co sa montuje do sucasnych verzii je tak slaby, ze by to ta jednadvojka rozomlela na suciastky. Kazdy chce dnes velke auto. Naco? Sme sa v pohode dvaja usadili, v pohode kufor stacil na tyzdnovu dovolenku, dozadu nie je problem dat detsku sedacku. Velke auto je dnes jeden velky fetis.
Třídveřový už nikdy. Tedy pokud nejezdíte sám nebo max. vzadu nevozíte vnoučata věkem do 10 let.
Plně s tebou souhlasím, pro tříčlennou rodinu nám plně dostačuje! A šasi vč. naladění podvozku předčí spoustu aut vyšší třídy....ono je na společné modulární podvozkové platformě s ostatními modely fauvé. Ale nechme odborníky nás poučit, jak jsme hloupí
Pro tříčlenou rodinu 2+ dítě může postačovat. Ale napsat plně postačuje,znamená mít skromné nároky. Škoda Favorit tedy byl tedy plně postačující rodinné auto. V Polsku plně postačoval i Fiat 126P. Pokud se jako rodina berou 3 lidé,mohla by postačovat i ČECHIE BOHMERLAND .
Citigo 5d 55kW automat mám pro manželku na začátek aby se naučila jezdit. V březnu ho budu prodávat a koupím ji něco většího, asi tigouše. Auto mě stálo 255000Kč a jediný co sem nezaškrkl v konfiguraci byly sportovní pruhy a větší kola. Jinač to má všecko. Jezdím v různých autech včetně "prémiovek" GLS a A7 takže můžu srovnávat narozdíl od jiných.Auto jede suprově. 150 zváldne s přehledem. Chová se slušně jak podvozek tak i motor. Nemám této nákupní kabelce co vytknout. Cestuje se s ním taky svižně se spotřebou cca 6L a to se neloudáme. Ve městě se velký popelnice blbě parkují a tohle je pohoda. Nějaký oděrky od hovad na parkovišti na citigu neřeším a když už jo tak cena opravy pár kaček. Pro mladou babu s čerstvým řidičákem jako nový auto pro ni ideál. Auto za cca 2,5 roku najelo 20k km a i teď ho v pohodě prodám . No a pro malý rodiny nebo né moc majetný lidi je toto super povoz. B-]
Souhlas sokare - Citigo (a určitě i jeho koncernoví bratři Up a Mi) je rozhodně povedené auto z kategorie mini. Podstatou je to, jak jsi uvedl, stanovit před koupí takového auta potřeby a priority. Rozhodně na takové autíčko nelze klást požadavky jako na rodinné auto nižší střední nebo dokonce střední třídy. Citigo je ideální jako druhé či třetí auto do rodiny. Jako jediné auto v "rodině" dobře poslouží pro důchodce, pro studenty a "single" - nízké provozní náklady a pro jednoho člověk dost místa i na zavazadla. Trochu jsem se tím prdítkem" povozil a překvapilo mne, očekával jsem podstatně méně, než mi v reálu nabídlo. Ale nekoupil bych si ho, jsem zvyklý na vyšší kategorie a mám jiné potřeby, které mi miniauto nesplní. V Česku zatím není zrovna moc rozšířené mít více aut v rodině. Tedy kromě "rodin", kde peníze nehrají žádnou roli - tam mají třeba několik mercedesů různých modelů. Už jsem se opakovaně zmiňoval o motoristické "době kamenné" v Česku a je to vidět i podle příspěvků v této diskusi. Různým "znalcům" doporučuji toto autíčko si pořádně vyzkoušet a teprve potom psát jejich "názory".Pokud pominu cenu (nízká tedy rozhodně není...) a jsou skutečné potřeby jedince šité na míru miniauta, tak Citigo může být výborná volba. Výsledky prodeje v Česku ale ukazují, že potřeby velké části českých zákazníků leží jinde v jiných dimenzích a že nejmenší auto, které mohou volit, jsou v kategorii malých vozů, která je Škodou reprezentována Fabií. Bohužel díky kupní síle obyvatel Česka musí plnit úlohu rodinného vozu velmi často už kategorie malých aut - proto se Fabie prodává i ve verzi Combi... To je ale logické...Nakonec opět připomenu pravidlo, ať si každý koupí auto, jaké s mu líbí a jaké mu bude splňovat jeho požadavky a hlavě to, aby si auto před koupí pořádně vyzkoušel, aby nebyl zklamán. A "znalecké" kecy různých diskutérů doporučuji brát s velikou "rezervou".
za 250t kč bych si koupil jetou dvojkovou octu RS a pěkně bych se vysral na tehle plastovej šuplík :D
Přesně tak, a s 250tis. km, prostě takového veterána z D :-))
Masocisto, toto má sloužit jako rodinné auto?? 3-[ to určiě ne! Po 100 km v tom je člověk vytřepaný, jako Startka, a pokud vezu dědulu, musím mu co 5 km, nasazovat zubní protézů, mi málem povypadaly plomby... a navíc je to uvnitř hnusné, plechové jako stará 120tka..
Můžeš nám poslat foto tvého Citigo? ...teda, když tvrdíš, že v něm vozíš dědu
...pokial dedula zazil tu 120-ku, potom toto mu musi pripadat ako raketoplan. Jazdny komfort bol na zakladnom pneu celkom slusny. Teda ak dedulu nevozis predlzenou sedmickou.
Tak odpružením, byla 120 oproti Citigu jako francouz, to zase jo! i ta dveřní výplň byla, zvlášť u modelu GLX hezčí...
Pasivní bezpečnost nula, zvlaště zezadu na zadních sedačkách.
Nejsi Cool. Cool je se tvářit supr a mít pruh na kapotě až dokud tě Mercedes E nepřimáčkne zezadu až na to BMW 5 vpředu. Ale i pak budeš pořád vypadat jako velmi Cool záložka do knihy B-]
Stačí Tatrofka co to za tebou nedobrzdí, zrovna když stojíš na semaforu a dejchne ti narázníkem na zátylek.
Z těch co seděli na zadních sedačkách už je jen marmeláda.
Sakra. napsal jsem o nulu víc:-))) :-O
uz jsem ji chtel kupovat ale ceny jsou brutalnikdyby byla do 200.000 s klimou, elektrony, vyhrivanymi sedadly a parkovacim asistentem tak do ni jdu ale takhle nema smysl
Nejlevnější je za 224 tis. samozřejmě bez klimy, ale 5 dveřák s 55 kW motorem a dokonce i s dvěma klíčky od dveří.:-D
Já bych chtěl to auto zdarma. Fakt! Prosííím! To by byla tak akorát cena. :-D
Skodovka s tema cenama docela jede , je to pochopitelny .. prodava se, tak proc to nepodojit .. na druhou stranu ... jakmile si takovato automobilka zvykne na tyhle prestreleny ceny, muze se vyklubat takovy souper, ktery ji pak muze lehce zlomit vaz .. nebyl by to prvni ani posledni podnik, ktery takto dojede na cenovou politiku .. uvidime
Za sebe pochybuji, že se Citigo prodává.... myslím, že i I10 je lepší volba..
...problem je cena, ktora je o minimalne 20-30 tsc prestrelena.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.