Škoda Citigo má po faceliftu, přinesl nejen LED denní svícení

antonym  |  28. 07. 2016 09:33

uz jsem ji chtel kupovat ale ceny jsou brutalni


kdyby byla do 200.000 s klimou, elektrony, vyhrivanymi sedadly a parkovacim asistentem tak do ni jdu ale takhle nema smysl

Odpovědět  |   | 
Ota  |  28. 07. 2016 10:12

Skodovka s tema cenama docela jede , je to pochopitelny .. prodava se, tak proc to nepodojit .. na druhou stranu ... jakmile si takovato automobilka zvykne na tyhle prestreleny ceny, muze se vyklubat takovy souper, ktery ji pak muze lehce zlomit vaz .. nebyl by to prvni ani posledni podnik, ktery takto dojede na cenovou politiku .. uvidime

Odpovědět  |   | 
řidič  |  28. 07. 2016 12:14

Za sebe pochybuji, že se Citigo prodává.... myslím, že i I10 je lepší volba..

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 07. 2016 13:59

...problem je cena, ktora je o minimalne 20-30 tsc prestrelena.

Odpovědět  |   | 
Jarin.  |  29. 07. 2016 18:05

Já bych chtěl to auto zdarma. Fakt! Prosííím! To by byla tak akorát cena.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 08. 2016 17:39

Nejlevnější je za 224 tis. samozřejmě bez klimy, ale 5 dveřák s 55 kW motorem a dokonce i s dvěma klíčky od dveří.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  28. 07. 2016 10:34

K čemu by měla 1,0 TSI ? Je to nákupní taška.Koupil bych ji za 170000 s motorem 1,2 Fire od Fiatu. A s přepychem a rozmařilostí 4 válců

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  28. 07. 2016 10:34

Sakra. napsal jsem o nulu víc)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 07. 2016 10:58

...s trojdverakom na 2ookm trase uplne v pohode. Priestoru habadej, jazdne vlastnosti vynikajuce. Toto auto moze pokojne sluzit ako rodinne auto, silnejsi motor vhodnejsi na rychlejsie presuny si to priam pyta. Okrem toho, s tym silnejsim motorom dostanes aj lepsiu prevodovku - ten polobakelit, co sa montuje do sucasnych verzii je tak slaby, ze by to ta jednadvojka rozomlela na suciastky.

Kazdy chce dnes velke auto. Naco? Sme sa v pohode dvaja usadili, v pohode kufor stacil na tyzdnovu dovolenku, dozadu nie je problem dat detsku sedacku. Velke auto je dnes jeden velky fetis.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 07. 2016 12:00

Pasivní bezpečnost nula, zvlaště zezadu na zadních sedačkách.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  28. 07. 2016 14:31

Nejsi Cool. Cool je se tvářit supr a mít pruh na kapotě až dokud tě Mercedes E nepřimáčkne zezadu až na to BMW 5 vpředu. Ale i pak budeš pořád vypadat jako velmi Cool záložka do knihy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 07. 2016 13:45

Stačí Tatrofka co to za tebou nedobrzdí, zrovna když stojíš na semaforu a dejchne ti narázníkem na zátylek.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 07. 2016 13:47

Z těch co seděli na zadních sedačkách už je jen marmeláda.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  28. 07. 2016 12:19

Masocisto, toto má sloužit jako rodinné auto?? to určiě ne! Po 100 km v tom je člověk vytřepaný, jako Startka, a pokud vezu dědulu, musím mu co 5 km, nasazovat zubní protézů, mi málem povypadaly plomby... a navíc je to uvnitř hnusné, plechové jako stará 120tka..

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 07. 2016 13:55

...pokial dedula zazil tu 120-ku, potom toto mu musi pripadat ako raketoplan. Jazdny komfort bol na zakladnom pneu celkom slusny. Teda ak dedulu nevozis predlzenou sedmickou.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  28. 07. 2016 15:03

Tak odpružením, byla 120 oproti Citigu jako francouz, to zase jo! i ta dveřní výplň byla, zvlášť u modelu GLX hezčí...

Odpovědět  |   | 
radebajk  |  28. 07. 2016 19:19

Můžeš nám poslat foto tvého Citigo? ...teda, když tvrdíš, že v něm vozíš dědu

Odpovědět  |   | 
radebajk  |  28. 07. 2016 19:25

Plně s tebou souhlasím, pro tříčlennou rodinu nám plně dostačuje! A šasi vč. naladění podvozku předčí spoustu aut vyšší třídy....ono je na společné modulární podvozkové platformě s ostatními modely fauvé. Ale nechme odborníky nás poučit, jak jsme hloupí

Odpovědět  |   | 
sokar  |  28. 07. 2016 20:36

Citigo 5d 55kW automat mám pro manželku na začátek aby se naučila jezdit. V březnu ho budu prodávat a koupím ji něco většího, asi tigouše. Auto mě stálo 255000Kč a jediný co sem nezaškrkl v konfiguraci byly sportovní pruhy a větší kola. Jinač to má všecko. Jezdím v různých autech včetně "prémiovek" GLS a A7 takže můžu srovnávat narozdíl od jiných.
Auto jede suprově. 150 zváldne s přehledem. Chová se slušně jak podvozek tak i motor. Nemám této nákupní kabelce co vytknout. Cestuje se s ním taky svižně se spotřebou cca 6L a to se neloudáme. Ve městě se velký popelnice blbě parkují a tohle je pohoda. Nějaký oděrky od hovad na parkovišti na citigu neřeším a když už jo tak cena opravy pár kaček.
Pro mladou babu s čerstvým řidičákem jako nový auto pro ni ideál. Auto za cca 2,5 roku najelo 20k km a i teď ho v pohodě prodám . No a pro malý rodiny nebo né moc majetný lidi je toto super povoz.

Odpovědět  |   | 
omg  |  29. 07. 2016 20:35

za 250t kč bych si koupil jetou dvojkovou octu RS a pěkně bych se vysral na tehle plastovej šuplík :D

Odpovědět  |   | 
radebajk  |  29. 07. 2016 21:15

Přesně tak, a s 250tis. km, prostě takového veterána z D

Odpovědět  |   | 
Josef  |  30. 07. 2016 18:12

Souhlas sokare - Citigo (a určitě i jeho koncernoví bratři Up a Mi) je rozhodně povedené auto z kategorie mini. Podstatou je to, jak jsi uvedl, stanovit před koupí takového auta potřeby a priority. Rozhodně na takové autíčko nelze klást požadavky jako na rodinné auto nižší střední nebo dokonce střední třídy. Citigo je ideální jako druhé či třetí auto do rodiny. Jako jediné auto v "rodině" dobře poslouží pro důchodce, pro studenty a "single" - nízké provozní náklady a pro jednoho člověk dost místa i na zavazadla. Trochu jsem se tím prdítkem" povozil a překvapilo mne, očekával jsem podstatně méně, než mi v reálu nabídlo. Ale nekoupil bych si ho, jsem zvyklý na vyšší kategorie a mám jiné potřeby, které mi miniauto nesplní. V Česku zatím není zrovna moc rozšířené mít více aut v rodině. Tedy kromě "rodin", kde peníze nehrají žádnou roli - tam mají třeba několik mercedesů různých modelů. Už jsem se opakovaně zmiňoval o motoristické "době kamenné" v Česku a je to vidět i podle příspěvků v této diskusi. Různým "znalcům" doporučuji toto autíčko si pořádně vyzkoušet a teprve potom psát jejich "názory".
Pokud pominu cenu (nízká tedy rozhodně není...) a jsou skutečné potřeby jedince šité na míru miniauta, tak Citigo může být výborná volba. Výsledky prodeje v Česku ale ukazují, že potřeby velké části českých zákazníků leží jinde v jiných dimenzích a že nejmenší auto, které mohou volit, jsou v kategorii malých vozů, která je Škodou reprezentována Fabií. Bohužel díky kupní síle obyvatel Česka musí plnit úlohu rodinného vozu velmi často už kategorie malých aut - proto se Fabie prodává i ve verzi Combi... To je ale logické...
Nakonec opět připomenu pravidlo, ať si každý koupí auto, jaké s mu líbí a jaké mu bude splňovat jeho požadavky a hlavě to, aby si auto před koupí pořádně vyzkoušel, aby nebyl zklamán. A "znalecké" kecy různých diskutérů doporučuji brát s velikou "rezervou".

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  29. 07. 2016 04:53

Pro tříčlenou rodinu 2+ dítě může postačovat. Ale napsat plně postačuje,znamená mít skromné nároky. Škoda Favorit tedy byl tedy plně postačující rodinné auto. V Polsku plně postačoval i Fiat 126P. Pokud se jako rodina berou 3 lidé,mohla by postačovat i ČECHIE BOHMERLAND .

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 08. 2016 17:42

Třídveřový už nikdy. Tedy pokud nejezdíte sám nebo max. vzadu nevozíte vnoučata věkem do 10 let.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  28. 07. 2016 14:28

Je zajímavé, ale pravda, že opravdu hodně lidí koupí auto i podle toho, jaké má světla, velikosti dotykového displeje nebo času na okruhu jedné (7 dní 30ti odborníky masivně tuněné) verze. A takové detaily jako brzdy, podvozek, chování v krizových situacích nebo poruchovost je nezajímá. Toto je pro takové lidi super auto. Konkurovat můžou asi jen ty Smarty, co tady přitáhl jeden soused jako totální vraky a už to cca 3 roky kus po kuse dává do kupy. A já pak vidím opravdu Cool lidi na úrovni jak s tím sebevědomě a cool jezdí po okolí, časo i rychle. Vypadat Cool je velmi důležité a na brzdách je důležitá jen barva na třmenech (v nouzi lze nabarvit i bubny i to je Cool).

Odpovědět  |   | 
Radim  |  29. 07. 2016 20:25

a výdrž motoru do 100 000 km to je super za ty prachy. Nejsme tak bohatí abychom kupovali drahé věci.

Odpovědět  |   | 
rákos  |  28. 07. 2016 18:26

Tý brďo! A má už konečně zadní podběhy nebo je tam jen holý plech? :P

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  29. 07. 2016 04:56

Holý plech má i luxusní Dacia Sandero. Tak co nějaká Škoda sítygooo

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  29. 07. 2016 09:54

Citigo má sice v kufru holý plechy,ale ve své třídě se nemá za co stydět.V poměru prostor ,výkon ,spotřeba,pohodlí a jízdní vlastnosti rozhodně nezaostává za konkurtencí ve své třídě.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  30. 07. 2016 19:43

Hlavně,že je tam konečně ta šňůrka na zadní plato. Doufám,že jenom jedna.2 by byl už luxus

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A