Škoda Citigo má po faceliftu, přinesl nejen LED denní svícení

Nejmenší zástupce mladoboleslavské řady vstoupí do modelového roku 2017 s několika méně či více podstatnými změnami. S tou nejviditelnější jste se během několika uplynulých měsíců mohli dobře seznámit na mladoboleslavské dálnici, protože právě tam se modernizovaná verze vyskytovala velmi často zcela bez maskování.

Škoda Citigo dostala paket Black Edition. V ČR si ho ale nekoupíte

Škoda Citigo dostala paket Black Edition. V ČR si ho ale nekoupíte

Vyznačuje se LED denním svícením, které bude standardní výbavou od verze Ambition. Od výbavy Style se přidají také zatmavené zadní svítilny. Do interiéru se nastěhoval modernizovaný multimediální systém s pětipalcovým dotykovým displejem a podporou funkce MirrorLink. Jde o ten samý, jaký najdete například ve faceliftovaném Volkswagenu up! nebo poslední generaci Fabie. Mezi další nové prvky patří například odkládací schránka na deštník pod sedadlem spolujezdce či možnost připlatit si za automatickou klimatizaci Climatronic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modernizovanou Škodu Citigo poznáte podle nových světlometů s LED denním svícením, přeplňovaný tříválec do vínku (alespoň zatím) nedostala

Co však v Citigu pravděpodobně nenajdete, je přeplňovaný tříválec 1.0 TSI, který dostal up! do vínku jako vrcholnou pohonnou jednotku. Třeba nás automobilka jen napíná, ale zatím všechno nasvědčuje tomu, že Citigo se bude i nadále spoléhat na atmosférické motory s výkonem buď 44 kW (60 koní) či 55 kW (75 koní). V nabídce samozřejmě nechybí ani verze na stlačený zemní plyn, která má 50 kW (68 koní).

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

Na stránkách automobilky už najdete aktualizovaný ceník, ze kterého je zřejmé, že základní cena startuje na částce 197 900 Kč ve třídveřovém provedení, slabší z pohonných jednotek a výbavou Active. Zmiňované autorádio Swing s pětipalcovým dotykovým displejem si automobilka v závislosti na výbavě cení na 6000 až 10 500 Kč, automatická klimatizace vyjde na 6000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků