Škoda Citigo byla revolucí na poli dostupné mobility. Teď jí prý pomáhá i Dacia Sandero

7 komentářů (7 nových)

HRD
6. prosince 2021 • 18:39

Tak revolucí na poli dostupné mobility byla kdysi Thalia za 150 000, logan za podobnou cenu, ale rozhodně ne tento předraženej kripl pro ženský a pro důchodce. Vždyť se ani pořádně neprodával, tak jaká revoluce? A ten pokus s elektrovozem za skoro půl míče, na kterým automobilka prodělávala 100 000 na každým kusu? tak to je revoluce k smíchu.

.
6. prosince 2021 • 19:27

Co sem všichni pletete ty dúchodce? A proč pro ženy? Jsi snad něco víc? Podle vyjadřování spíše míň.

Karel
6. prosince 2021 • 11:35

Tak citigo, pane pisálku, nebylo dobré vůbec v ničem. Když pominu jeho motor, který, (oproti tomu co tvrdíte vy) byl na dálnici nepoužitelný (na rozdíl od motorů Daihatsu), holé plechy v interiéru, nemožnost seřizování opěrek hlavy, vůbec žádný tapecírunk v kufru, chybějící rezerva - a mohl bych pokračovat dále - tomu se před uvedením citigo příznivci škodovek posmívali u kolínských trojčat. A ejhle, citigo bylo přesně stejné, jen s rozdílem, že kolíňata rezervu i tapecy v kufru vždy měly. A měly taky motor, který uměl utíkat po dálnici, a po zbrzdění kamionem se dokázal opět svižně rozjet, na rozdíl od líného citiga. Přesto se nám škodovka snažila namluvit, že její citigo je "nejlepší mini na světě". Asi proto se už tak dááávno nevyrábí, na rozdíl od konkurence (Picanto, I 10, Aygo). Bylo tak fantastické, že ho až na pár důchodců nikdo nechtěl. A v provedení elektro už ho nechtěl vůbec nikdo. Klobouk dolů, tomu fakt říkám revoluce na poli dostupné mobility. A design? Bez komentáře. jako když ho nakreslilo osmileté dítě...

Roman
2. ledna 2022 • 9:40

Máme v rodině dvě, jedno má žena 44kw 60koni,syn má 55kw 75. Já na ty vozítka nedám dopustit.Jsou lehká, kola v rozích a když to člověk drží v otáčkách jede to jak ďas,v zatáčce drží jak přibitá protože se to chová jak motokára a spotřeba po zajetí cca 5 litrů. V zimě se brzy zahřeje a to znamená, že i brzy topí. Teď nedávno jsme jeli ve slabší verzi tři, já, žena a tchyně, teplota -4 Celsia,rychlost průměr 80-90 km v hodině a spotřeba 5,1l .Je to autíčko pro jednoho nebo dva lidi.Zvládá v pohodě převést i čtyři dospělé a jasně, dynamika bude při plném zatížení horší. Ve městě se s tím krásně parkuje .Takže Karle,to není o výkonu auta ale o hlavě...a mimochodem,s tím slabším jsme jeli se ženou po dálnici, není pravda ,že nezrychluje.Takže komentáře co hází jen špínu beru s rezervou jako tebe Karle.....oba dvě mají klimu,vyhřívaná sedadla,kontrola tl.v pneumatikách, rádio s CD přehrávačem,rezervu, atd.

Karel2
12. prosince 2021 • 14:19

Karle, co věta, to blábol. Žiješ hloupý život.

Sutrak
7. prosince 2021 • 8:52

Hmm, tak ja v Citigu rezervu mam...

smějící se bestie 2
6. prosince 2021 • 11:23

Jo, v tom mohl být ten litrovej tříválec, což bohatě stačí na ty popojížďky kolem komína.
A cenu měli držet konkurenční Dacií.

Doporučujeme

Články odjinud