Škoda chystá do Frankfurtu terénní Fabii

Česká automobilka Škoda přiveze do Frankfurtu tři zajímavé novinky. První z nich je známá již delší dobu, je jí nová Fabia kombi. O druhé se hovořií již delší dobu, jde o Fabii Greenline a o třetí do poslední chvíle nevěděl nikdo. Tou bude Fabia Scout.

Fabia Greenline nebude navazovat na model Favorit, který se tímto označením kdysi také pyšnil. U Fabie nepůjde ani tak o výbavu, jako o demonstraci úspornosti a ekologičnosti. Půjde tedy o obdobu koncernového Bluemotion, který Volkswagen používá delší dobu. Z neoficiálních informací to vypadá, že Fabie Greenline dostane pod kapotu upravený tříválec 1,4 TDI, který bude kombinovat převodovku s delšími převody a ve finále dosáhne spotřeby 4,1 l nafty na 100 km a emisí CO2 110 g na kilometr.

Fabia Scout bude třetím modelem s terénním vzhledem automobilky Škoda. Ve Frankfurtu se představí studie, která se promění v produkční verzi zhruba v polovině příštího roku. Model, který bude odvozen od modelu Fabia Combi, nabídne vyšší světlou výšku a pár plastů, které mají navodit pocit vozu do terénu. Ovšem díky absenci jakéhokoli náhonu na všechna kola skončí zřejmě většina výletů na hliněné cestě bez terénních nástrah.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků