Škoda chce zpátky pozici, kterou jí v Česku sebral Hyundai. Ceny snižovat nehodlá, o levná auta prý není zájem

68 komentářů

Mgr. Viktor Kojdecký
24. července • 0:22

"České" auto ????????? Jediný akcionář: od 2018 s drobnými právními úpravami k 9.8.2020 "VOLKSWAGEN AKTIENGESELLSCHAFT". Nevěřte reklamě, škodí to mozku.

RD88
19. února • 17:35

O levna auta pry neni zajem... A pritom low cost auta typu Octavie delaji. Vzdyt levna auta jsou jejich hlavni obziva. Ale ze i u Octavie vypustili zakladni prvky bezpecnosti typu hlidani mrtveho uhlu tim uz se frajeri nechlubi.
Co vypusti priste, adaptivni tempomat? Carplay?

a
19. února • 20:15

Hlídání mrtvého úhlu není základní prvek bezpečnosti. Stačí vypouklé zrcátko a podívat se, než přejedu do vedlejšího pruhu.
Základní prvek bezpečnosti je ten mezikus mezi volantem a sedadlem.

i20
16. února • 23:21

nu, zatim jeste dobry: kdyz se nelibi, koupim o dum dal a jine, coz jsem taky udelal. Jenomze prichazi doba kdy si budes obcane muset koupit to co My naridime. Ostatni se :
a/ vyrabet nebude
b/ jedine pro europapalase.Na bodu 'a' se zacalo pracovat jiz davno a blizici se zakaz spalovaku zavrsi dalsi uspesnou bruselskou petiletku. Norska lekce zjevne nestacila. Euro Normalizace pak obstara 'b' a zbytek. Ty scenky z nasich normalizacnich propagandistickych filmecku, kdy do noveho zavodu se pririti kolona cernych sestsetrojek pricemz namisto rude hvezdyvtam bude vice malejch zlutejch....jak cez kopirak. Tohle ale trvale udrzatelne neni zapomeli v politbyru bruselskym. Tohle tu jiz bylo. Mozna lide na Zapade se oblbnout daji ale tady u nas mame s podobnym nesvarem bohate zkuzenosti a vime kam to vede. Jesli tam chcete vazeni vnutit tohle, pak radeji honem metereskublesku jinak bude brachu pozde.

Bolehlav
14. února • 18:04

Spíš než o levná auta, není zájem o základní výbavu. Jinak je to stejné, jako když Německý výrobce tvrdí, že nutelu nešidí, když je v českém výrobku méně oříšků, ale že si to tak záda český spotřebitel.

Jan
6. února • 10:40

To je problém škody že nejlépe ví co chtějí její zákazníci - já bych třeba nějaké ne drahé auto bral a ideálne na něj nečekal rok

jenicek54
6. února • 7:26

než Hyundai tak radši chodít pěšky. a Škodovce přeji, aby vstoupil Čínan na Český trh s auty velikosti Superbu s pořádným mororem za 400 tisíc. to bude konec i Hyudaje

Radovan Kubát
5. února • 23:16

Chtít mohou a mohou to mít jako nejvyšší prioritu, je ale jasné, že se jim to nepovede pokud nezlevní. Ta čísla jsou za loňský rok, tedy před osekáním nabídky a zdražením.

Petty
5. února • 9:42

Příklad toho za co chci dávat vyšší pořizovací cenu dle marketérů ze Škodovky. Mám nejnovější Fabií s cenou 438 000,-. Pořídil jsem ji, naštěstí na operák v lednu 2022. Kromě toho, že za ty peníze toho až zas tolik ve výbavě nedostanete, jsem již dvakrát spadl do "nouzáku". Přičemž poprvé jsem díky tomu skončil na odtahovém voze (prý palivové čerpadlo) to bylo autu přesně půl roku. Podruhé a vlastně to bylo po sobě jdoucí opakované spadnutí do nouzáku, kdy se po odstavce vozu a opětovném nastartování vše " zázračně" vyřešilo, jsem skončil v autorizovaném servisu. Zde byla diagnostikována závada škrtící klapky. Tato závada vám odstaví auto. Škodovka o ní ví, má vystavený jakýsi předpis o uznání této závady v rámci reklamace, ale a teď pozor, až po opakovaném výskytu!!! Dle servisu se tato závada zcela jistě znovu projeví a to kdykoliv a kdekoliv....třeba na dovolené u moře.....takže chci opravdu drahé nespolehlivé auto...??? Jo jsem naivní, takže určitě ano

Petty
5. února • 9:41

Příklad toho za co chci dávat vyšší pořizovací cenu dle marketérů ze Škodovky. Mám nejnovější Fabií s cenou 438 000,-. Pořídil jsem ji, naštěstí na operák v lednu 2022. Kromě toho, že za ty peníze toho až zas tolik ve výbavě nedostanete, jsem již dvakrát spadl do "nouzáku". Přičemž poprvé jsem díky tomu skončil na odtahovém voze (prý palivové čerpadlo) to bylo autu přesně půl roku. Podruhé a vlastně to bylo po sobě jdoucí opakované spadnutí do nouzáku, kdy se po odstavce vozu a opětovném nastartování vše " zázračně" vyřešilo, jsem skončil v autorizovaném servisu. Zde byla diagnostikována závada škrtící klapky. Tato závada vám odstaví auto. Škodovka o ní ví, má vystavený jakýsi předpis o uznání této závady v rámci reklamace, ale a teď pozor, až po opakovaném výskytu!!! Dle servisu se tato závada zcela jistě znovu projeví a to kdykoliv a kdekoliv....třeba na dovolené u moře.....takže chci opravdu drahé nespolehlivé auto...??? Jo jsem naivní, takže určitě ano

Miguelson
5. února • 9:09

Dle mého názoru je to podobné jako s volební kampaní. PR automobilky se pomalu , ale jistě různými více či méně manipulativními mediálními výstupy snaží vytváří formu spotřebitelského uvažovaní. Čím více bude článků o tom , že dráha auta spotřebitel chce a žádá si je, tím jistěji bude tato myšlenka rezonovat v myslích nás spotřebitelů, až ji nakonec přijmeme za svou. Stačí si však udělat srovnání některých modelů a zjistíte, že Octavia za “sedumset" není opravdu "cenový sen" žádné středostavovské domácnosti. Zvláště s odkazem na to , že s autem navštěvujete servis více než by jste od nového auta očekávali. Spolehlivost již rozhodně není doménou Škody Auto.

B.F
4. února • 20:39

Minulý rok jsem se rozhodl utratit svoje naspořené prašule za nové vozidlo . Jako bývalý patriot škodovky jsem to zkusil u dealera značky . Když jsem mu naznačil co bych si tak asi přál a kdy bych to chtěl, tak se podíval tak nějak skrze mě a zeptal se odkud jsem přišel. Tak jsem odešel tam odkud jsem přišel bez auta . Nakonec jsem skončil u dacie Duster. Auto přesně dle požadavku dodáno za 6 týdnů . Vůbec toho nelituji a Škodovku už nikdy.

Jan
4. února • 15:33

V pomeru cena/co dostanu je Skoda nekonkurenceschopna. Velice brzo se to bohuzel ukaze. Jinak pri nakupu noveho vozu nejhorsi pristup skoda autosalon. A to jsem byl u 5 prodejcu. Jednani typu tady je cenikova cena a jdete do prdele, nelibi? Ale nejaky dalsi trouba to za ty penize koupi. Tohle jednani se Skode velice brzo vymsti

krapotkin
5. února • 6:23

To je jako s Českou poštou - nepoužíváš ji, tak se "služby" zdraží, aby si ještě papaláši namastili kapsu, dokud to jde.

Bori
4. února • 19:58

Moc nechápu Váš příspěvek...jako že např. do Lidlu taky přijdete a čekáte že dostanete nižší cenu než je v letáku? Proč by to u auta mělo být jinak? Kupujete slevu nebo produkt? Zvláštní tento typ lidí.

Miguelson
5. února • 9:15

Promiňte, ale zřejmě jste nikdy nekupoval nové auto. Vyjednat si slevu je nebo lépe řečeno spíše bývalo normální. Samozřejmě s různou mírou úspěchu podle značky a autosalonu.

Ocashontas
4. února • 20:20

U rohliku samozrejme neresim rozdil 20 haleru. A kdyz, muzu jit do obchodu vedle. Hm?

micha121
4. února • 10:25

Škoda do deseti let přestane existovat v podobě, v jaké jí známe dnes. Škoda stále ještě brutálně těží s nepochopitelného patriotismu Čechů. Zaostává technologicky, ale i v dalších ohledech za konkurencí. Česká designová škola v podstatě neexistuje, auta vypadají víceméně stejně, jako před deseti lety, nepočítáme-li trapné facelifty, které chtějí přesvědčit o opaku. Motorově je to opravdu velmi smutné. Výbava oproti konkurenci směšná, karosářské verze stejného modelu neexistují, ceny absurdní.

Hulk
4. února • 9:17

Nevidím jediný důvod usilovat o pozici jedničky mezi švorcáky. Stačí se podívat na zisky Škodovky a Dacie a jenom blbec by usiloval o prodeje fyzickým osobám, kde jsou zisky minimální.

Q
4. února • 9:42

Máš to nějaké pomotané. Je to přesně naopak.

Hulk
4. února • 11:41

Já to mám pomotané? Dacia nemá ani pětinový zisk co má Škoda.

Q
4. února • 17:52

Pro fyzickou osobu je přece auto vždycky dražší.
Takže automobilka vydělá víc.

Hulk
4. února • 23:07

Jenže fyzické osoby kupují ty nejlevnější značky/modely kde je marže právě minimální, ostatně nizoučký zisk Dacie je toho jasným důkazem, prodává sice skoro tolik aut jako Škoda, ale zisk nemá ani pětinový. A situace se horší (v neprospěch výrobců malých, levných aut) protože se zaváděním stále přísnějších norem jak na zplodiny, tak na CO2 se auta prodražují a třeba 3000eur, které automobilky odhadují, že prodraží auto s euro 7 se nějak vejde do ceny Kodiaqu a v ceně X6 to nikdo ani nepozná, ale do ceny Sandera je to problém, takže u toho Sandera to klidně sežere celou marži a malá levná auta se nevyplatí vůbec vyrábět.

.
4. února • 8:45

Tady se zase sešlo buranů. To vám v redakci opravdu nevadí, jakou žumpu jste tady dopustili? Většina slušných už odešla.

.
4. února • 10:43

Přesně tak co máš za auto ? a měl si tento týden vůbec teplou večeři ty burane ?

petr r. (petrumr)
4. února • 14:30

přesně tak, není si posedět při večeři a pochutnat si na domácích hranolkách s provensálským kořením a pěkně udělanou panenkou na domácí zelenine s tureckým kořením. Kvalitní jídlo je vstupenka do diskuze a fakty nadávají ti, co to doma nemají v pořádku.

petr r. (petrumr)
4. února • 9:24

co vlastníš za auto?, ty si takovéj, že jako nepřipustíš jiný názor než máš ty? Doba kde někdo diktoval čím má jezdit je pryč. Odešli ti, co nevlastní žádné auto nebo vyfasovali škodovku a mají zní deprese a myslí si, že druhý auta nevyjedou ani před garáž a ještě se urazili ti, co používají firemní auto k soukromýmu životu bez placení daní-to jsou obyčejní zloději a servítky k nim nebudou, rozumíš tomu?

.
4. února • 11:57

Ty jsi fakt natvrdlej. Tady vůbec nejde o značku auta, ale o to jak se tady někteří vyjadřují. Jsi schopen to pochopit?

petr r. (petrumr)
4. února • 19:00

ježiš promiň, já mám ty pubertáky vypnutý, tak je v diskuzi nevidím. A aktualizoval jsem antivir a uviděl jsem je.

petr r. (petrumr)
4. února • 14:22

to přejde samo, mají problémy v práci, doma i v tom autě. Nemají teplou domácí stravu, nemají doma lásku a pokoru. Jezdí pozcě z práce a ještě jak řadí R, jde to přes zuby, spalovák kvílí, sousedi nadávají.....musí se začít výběrem auta a hlavně zvolnit v práci.

petr r. (petrumr)
4. února • 8:43

papááá škodověnko, v bratislavě už zavádí předsérii superba, v čr končí fabie, kamiq a scala-toť stejná platforma a ta se vyrábět pro velké náklady nebude, tak nevím jak to škodovka chce udělat, řečnit o něčem a nemět kupující natož výrobky je k smíchu.

Kankundí
3. února • 22:37

Socky brečí nad škodovkou :-D

Ali
4. února • 10:33

V dnešní době nepřeberné nabídky si jen mentální mrzák koupí škodovku. Protože jeho psyché usnula za totality a ještě se neprobudila...

petr r. (petrumr)
4. února • 8:38

Jak já sem měl škodovku tak sem dostal depresy a depku a odeznělo to, né jak sem koupil citroena, ale až škodovka šla z domu a jak jsem měl současně citroena a toyotu, tak nic, asi na tom fakty něco je.

Jezsec667
3. února • 21:35

Jako bývalý zákazník škoda a nyní nově hyundai mohu říct, že škoda simply never more. Není divu, že lidé kupují hyundai, škoda si prostě individuálních zákazníků neváží.

jouda
12. února • 10:03

ano po 20 letech stejný krok, čekám na hyundai a škodovka pá pá

Pepíček
4. února • 14:24

Přesně Hyundai za posledních 20 let udělal neskutečný pokrok. Podle mě je o generaci před Škodovkou.

Jana
3. února • 23:13

👏👏😄😄👍👍

Kankundí
3. února • 23:22

Čáááú Jani, jak se vede?

Praktické auto
3. února • 19:41

Tak se dívám na 10 nejprodávanějších modelů v Evropě a nějak nám tam ty úspěšné drahé Škodovky chybí. Zákazníci šetří a dopředu jsou levnejsi modely i když i ty jsou často lépe vybavené. On je zajímavý i pokles golfu o kterém loni všichni mluvili jako o krátkém výkyvu. Ale on prostě už cenou přestřelil a interiérem a infotainmentem je mimo svoji cílovou. Zdražováním k úspěšnějším zítřkům Škody. To je vážně top management.
1. Peugeot 208 206.816 +5
2. Dacia Sandero 200.550 +1
3. Volkswagen T-Roc 181.153 -3
4. Fiat/Abarth 500 179.863 +3
5. Volkswagen Golf 177.203 -14
6. Toyota Yaris 175.713 -4
7. Opel/Vauxhall Corsa 164.358 -9
8. Hyundai Tucson 150.803 +1
9. Dacia Duster 149.648 +2
10. Renault Clio 143.561 -27

Honimir
3. února • 20:34

Tucson se fakt jako povedl...

mmichalll
3. února • 19:37

Dakujem neprosim.
Uz sa k tomu pridala u dealerov aj arogancia a namyslenost ze oni su páni...
Peniaze u nich za to urcite nenecham

Jeon Hyun-seok
3. února • 18:37

Tak móc dobre pšatele my Hyundai velmi dóbra kvalita vyrobit velmi vy kupovat!

HRD
3. února • 18:13

Já pořád jezdím Toyotami, ani vlastně nechci. Chci škodověnku, šádovku milou, ale pořád je moc levná. A to já nechci. Já chci pořádně, ale fakt pořádně drahou embéčku, jinak si ji asi nekoupím nikdy. Pche, kdo by chtěl levný auto... a eště k tomu český a tolik kvalitní. Vytrvej škodofko, nesmíš couvnout ni krok, ceny drž a šroubuj dál, a uvidíš, jak se budou čecháčci (a nejen oni) o tvé výtvory prát. Budou spát ve spacáku před dealerstvím, aby si mohli koupit fabii za 750 táců... nebo rovnou chcalu za melouna?

Eugen Kůpa
3. února • 18:09

Hyovnai, vyráběný v Nošovicích místními cikány a bývalými horníky je dobrý akorát pro socky a homosexuály.

Já I.
13. února • 13:06

proto jich máš doma 15!!!

Jirka
4. února • 17:08

Jeste, ze ses dement, normalni clovek by tohle nenapsal.

Q
4. února • 9:53

Stačí srovnat Česko a Koreu. Co se vyrábí u nás a co u nich. Bohužel jsme jenom banánová zaostalá republika. VW se prodává jenom na méně náročných trzích. Hyundai dělá lepší auta než VW.

Richard
4. února • 0:51

Debile...

Pepa
3. února • 19:48

🤣🤣🤣👍👍👍

Hyundai
3. února • 18:40

Sam si buzna a máš škodu favorit

Pepa
3. února • 19:54

Furt lepší než Korejský Hnůj 🤣🤣🤣

Mirek
4. února • 11:44

Podle zdejšího přiblblého projevu bych tě tipoval na hlupáčka Davidka, případně výstup z jedné líhně. Asi nebudu daleko od pravdy.

Staňa
3. února • 18:18

Nemá se litovat , ale toto si neodpustím k vůli tobě . Třeba ti dojde jak si to předčteš .
Je mi tě líto si CHUDÁK a měl by ses nad sebou zamyslet , jestli ti zůstalo alespoň trochu rozumu .

Praktické auto
3. února • 17:43

Proto se tak dobře prodávají Dacie na západě i ve střední Evropě :). Prostě čím dražší auto tím větší prodeje. Bugatti má vyprodáno takže to určitě bude obecný jev. Měli by všechny škodovky zdraží 3x.

smějící se bestie 2
3. února • 16:52

No, když to budou auta podle požadavků zákazníků a ne podle befelu těch v Bruseli, tak se dá o cenách diskutovat.
Jak můžou tvrdit, že není o levná auta zájem, když to ani nezkusili !

krapotkin
5. února • 6:17

Asi si moc lidí nekoupí ne příliš vzhlednou popelnici s tříválcovým motůrkem za tak šílenou cenu, když jsou tu levnější a hezčí auta.

Fajn
3. února • 16:46

A já si myslel, že za klesající prodeje mohou dlouhé dodací lhůty a nesmyslné ceny pro malé odběratele. Tak ne. :-)

Předražili a zničili vše.
3. února • 16:26

Dříve jsem škodovky mněli v celé rodině ale konkurence ji rozdrtila a hlavně jsou předražené. Dnes mame Suzuki, Fiat a Mercedes :-)

Shimi
3. února • 15:51

Je to naprostou prioritou a právě proto kompletně zdražíme a osekáme nabídku. Jo, to dává logiku :-D:-D Tvl to je banda k*eténů, to snad ani není možné. Vy jste vždy na soukromníky s*ali, tak co to tady teď hrajete za divadlo? Vy jste měli celou tu dobu pouze štěstí, že je tu ještě hromada patriotů co ledasco překousli/odpustili/atd., ale i to se očividně mění a dobře vám tak.

Pepa
15. února • 0:01

Dává. Místo milionu aut za 100000kc jich prodá 100 000ks a jeden za milion. 😉

R
3. února • 15:50

To co teď napíšu mě asi mrzí , ale pokud se české firmy a úřady neoprostí od závislosti na škodovce tak jí samotné asi nedojde, že nebude mít komu prodávat ….

Optimista
6. února • 21:24

škoda přišla o výhodu slušné auto za slušný peníz, to si tak ted člověk jde pro kodíka a ono 1,2 bez daně a rok čekačka, no a vedle allroad 6 po slevě nakonec 1,4 bez daně s 6válci a 4x4 do 3 měsíců a není o čem

milanmid
3. února • 17:40

Škoda peněz,kupuji jen Japonské spolehlivě Mazdy z Hirošimy

Pepa
3. února • 19:44

Japonec urcite👍ale Hnujdaj 💩💩💩

Pepíček
4. února • 14:14

Japonec až nakonec, Škoda auto - škoda peněz. U Škodovky je naprosto normální, že firmy mají 40% slevu oproti ceníkovým cenám. Podle mě se firmy drží škodovek jen proto, že nákupčí dostávají zpětné rabaty. Zvlášť tahle jejich poslední řada pěknej nedodělek. Máme je v práci a jsou každou chvíli v servisu. Fakt jsou za trest. Zvlášť to jejich beztlačítkové ovládání to je jedna velká chyba. Všichni to vědí, všichni na ně nadávají, všechny se.e, že jsou furt v servisu, ale nákup nového auta se svede na firemní politiku a koupí se zase Škoda.

moje jmeno
5. února • 11:23

Vzhledem ke dvouleté zkušenosti s O4 musím bohužel potvrdit, že máte pravdu.

Pikus
3. února • 16:00

Se mi libi, jak jako neni zajem o levny auta, ale ve statnich tendrech nabizeji slevy az se cervenaji i za usima ... leasingovky to same.Zlatej Hyundai/Kia a i ta Toyota co tu vyrazbi Aygo a Yaris.

Doporučujeme

Články odjinud