Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Od roku 2017 by Škoda měla odstartovat působení na trhu v Jižní Koreji. Oficiálně to potvrdilo samotné vedení automobilky.

Škoda Auto pracuje na své globální marketingové strategii a tržní působení chce rozšířit i do dalších států po celém světě. Vstup do Jižní Koreje má značka odstartovat s nejnovějším SUV Kodiaq, který se oficiálně představí už za pár dnů na autosalonu v Paříži.

Čím si musí projít Škoda Kodiaq, než dorazí do autosalonů?

Čím si musí projít Škoda Kodiaq, než dorazí do autosalonů?

„S modelem Kodiaq se můžeme otevřít novým možnostem a vstoupit na nové trhy,“ uvedl Bernhard Maier, generální ředitel Škody. Zároveň řekl, že působení automobilky by se mohlo rozšířit i do USA, tuto informaci už ale nechtěl dále rozvádět. Informaci o vstupu Škody na jihokorejský trh prozradil serveru Automotivenews Europe mluvčí značky.

Ideální auto pro české manažery? Černá Škoda Superb…

Ideální auto pro české manažery? Černá Škoda Superb…

Vstup Škody na trh v Jižní Koreji by Volkswagenu mohl pomoci s navrácením zisků a reputace po provalení kauzy Dieselgate. V reakci na zmíněný skandál zde byla během léta pozastavena výroba hned 80 modelů značek VW, Audi a Bentley. V Jižní Koreji je situace stejná jako v Evropě, dieselové motory tvoří zhruba polovinu prodejů všech automobilů.

Škoda Fabiaq: Takto může vypadat B-SUV velikosti Fabie

Škoda Fabiaq: Takto může vypadat B-SUV velikosti Fabie

Před časem vstoupila Škoda také na čínský trh. Společnost potvrdila, že čtvrtina vyrobených vozů míří právě do Číny. Zpráva o prodejích Škodovek z července navíc ukazuje, že automobilka kauzu Dieselgate ustála bez výrazných ztrát.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků