Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Od roku 2017 by Škoda měla odstartovat působení na trhu v Jižní Koreji. Oficiálně to potvrdilo samotné vedení automobilky.

Škoda Auto pracuje na své globální marketingové strategii a tržní působení chce rozšířit i do dalších států po celém světě. Vstup do Jižní Koreje má značka odstartovat s nejnovějším SUV Kodiaq, který se oficiálně představí už za pár dnů na autosalonu v Paříži.

Čím si musí projít Škoda Kodiaq, než dorazí do autosalonů?

Čím si musí projít Škoda Kodiaq, než dorazí do autosalonů?

„S modelem Kodiaq se můžeme otevřít novým možnostem a vstoupit na nové trhy,“ uvedl Bernhard Maier, generální ředitel Škody. Zároveň řekl, že působení automobilky by se mohlo rozšířit i do USA, tuto informaci už ale nechtěl dále rozvádět. Informaci o vstupu Škody na jihokorejský trh prozradil serveru Automotivenews Europe mluvčí značky.

Ideální auto pro české manažery? Černá Škoda Superb…

Ideální auto pro české manažery? Černá Škoda Superb…

Vstup Škody na trh v Jižní Koreji by Volkswagenu mohl pomoci s navrácením zisků a reputace po provalení kauzy Dieselgate. V reakci na zmíněný skandál zde byla během léta pozastavena výroba hned 80 modelů značek VW, Audi a Bentley. V Jižní Koreji je situace stejná jako v Evropě, dieselové motory tvoří zhruba polovinu prodejů všech automobilů.

Škoda Fabiaq: Takto může vypadat B-SUV velikosti Fabie

Škoda Fabiaq: Takto může vypadat B-SUV velikosti Fabie

Před časem vstoupila Škoda také na čínský trh. Společnost potvrdila, že čtvrtina vyrobených vozů míří právě do Číny. Zpráva o prodejích Škodovek z července navíc ukazuje, že automobilka kauzu Dieselgate ustála bez výrazných ztrát.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků