Škoda bude v Číně vyrábět auta z tamních dílů

Česká automobilka Škoda zvolí ve své nové továrně v Číně odlišný výrobní model. Nebude po vzoru z Ukrajiny dovážet nesložená auta, která se pak v továrně pouze smontují, ale díly z více než 70 procent budou vyrábět přímo čínští dodavatelé. Zbylých zhruba třicet procent zajistí ostatní firmy. V čínském Šanghaji začne Škoda vyrábět vozy v roce 2007. Z důvodu specifického trhu, kdy je hlavní zájem soustředěn na limuzíny s benzínovými motory, bude Škoda v Číně vyrábět pouze model Octavia Tour a pouze s benzínovými motory. Po zavedení výroby se počítá s výrobou okolo 40 000 vozů ročně, ale cílový plán počítá až se 70 000 vozy.

Právě čínský a také indický trh mají výrazně zvednout výrobu a prodeje naší automobilky. Ostatně její plány hovoří jasně. V roce 2008 hodlá vyrobit ve svých závodech 600 000 nových vozů. V tomto roce počítá s výrobou 491 000 vozů, které se prodávají na 85 trzích světa.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků