Škoda bude (možná) vyrábět Octavie v Číně

Škoda, resp. její mateřský koncern Volkswagen, zvažuje dle Financial Times výstavbu továrny na Octavie v Číně. Ta je považována za nejrychleji rostoucí automobilový trh světa. Není proto divu, že patří mezi priority mnoha automobilek. Protože si chce Volkswagen udržet na tamním trhu svou vedoucí pozici, zvažuje uvedení dalšího modelu - tentokrát Octavie. Zatím není rozhodnuto, zda se bude prodávat pod značkou Škoda, nebo Volkswagen. Octavia by tak nahradila Polo, které nemělo v Číně úspěch. Číňani totiž podle Pischetsriedera potřebují velké jednoduché auto a ne malé složité, jakým je Polo.

Podíl Volkswagenu na čínském trhu trochu klesl, z dřívějších 30 na 26,4 procent. Na druhém místě je pak koncern GM, který má 19 procent; není tajemstvím, že má zájem postoupit na příčku nejvyšší a udělat z VW dvojku trhu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků