Škoda bude levné auto pro rozvojové trhy vyjíjet dále. I bez Indů

Škoda bude levné auto pro rozvojové trhy vyjíjet dále. I bez Indů

I když nedávno zkrachovala jednání o technické spolupráci s indickým koncernem Tata, pověření Škody od Volkswagenu pro vývoj levného vozu pro rozvojové trhy trvá dále.

V rozhovoru pro server Automotive News Europe to uvedl šéf strategie koncernu Volkswagen Thomas Sedran. Auto by mělo podle něho být připraveno k uvedení do prodeje v roce 2020. Nejspíše ale nepůjde o Indii, nýbrž spíše o trhy v Jižní Americe a třeba i v Íránu.

Škoda chtěla původně pro svůj budoucí levný vůz využít platformu značky Tata s označením AMP. Jenže se ukázalo, že její úprava směrem k plnění příslušných emisních a bezpečnostních norem, by byla příliš nákladná.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků