Škoda bude levné auto pro rozvojové trhy vyjíjet dále. I bez Indů

Škoda bude levné auto pro rozvojové trhy vyjíjet dále. I bez Indů

I když nedávno zkrachovala jednání o technické spolupráci s indickým koncernem Tata, pověření Škody od Volkswagenu pro vývoj levného vozu pro rozvojové trhy trvá dále.

V rozhovoru pro server Automotive News Europe to uvedl šéf strategie koncernu Volkswagen Thomas Sedran. Auto by mělo podle něho být připraveno k uvedení do prodeje v roce 2020. Nejspíše ale nepůjde o Indii, nýbrž spíše o trhy v Jižní Americe a třeba i v Íránu.

Škoda chtěla původně pro svůj budoucí levný vůz využít platformu značky Tata s označením AMP. Jenže se ukázalo, že její úprava směrem k plnění příslušných emisních a bezpečnostních norem, by byla příliš nákladná.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků