Škoda bude levné auto pro rozvojové trhy vyjíjet dále. I bez Indů

Škoda bude levné auto pro rozvojové trhy vyjíjet dále. I bez Indů

I když nedávno zkrachovala jednání o technické spolupráci s indickým koncernem Tata, pověření Škody od Volkswagenu pro vývoj levného vozu pro rozvojové trhy trvá dále.

V rozhovoru pro server Automotive News Europe to uvedl šéf strategie koncernu Volkswagen Thomas Sedran. Auto by mělo podle něho být připraveno k uvedení do prodeje v roce 2020. Nejspíše ale nepůjde o Indii, nýbrž spíše o trhy v Jižní Americe a třeba i v Íránu.

Škoda chtěla původně pro svůj budoucí levný vůz využít platformu značky Tata s označením AMP. Jenže se ukázalo, že její úprava směrem k plnění příslušných emisních a bezpečnostních norem, by byla příliš nákladná.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků