Škoda bude levné auto pro rozvojové trhy vyjíjet dále. I bez Indů

Škoda bude levné auto pro rozvojové trhy vyjíjet dále. I bez Indů

I když nedávno zkrachovala jednání o technické spolupráci s indickým koncernem Tata, pověření Škody od Volkswagenu pro vývoj levného vozu pro rozvojové trhy trvá dále.

V rozhovoru pro server Automotive News Europe to uvedl šéf strategie koncernu Volkswagen Thomas Sedran. Auto by mělo podle něho být připraveno k uvedení do prodeje v roce 2020. Nejspíše ale nepůjde o Indii, nýbrž spíše o trhy v Jižní Americe a třeba i v Íránu.

Škoda chtěla původně pro svůj budoucí levný vůz využít platformu značky Tata s označením AMP. Jenže se ukázalo, že její úprava směrem k plnění příslušných emisních a bezpečnostních norem, by byla příliš nákladná.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 44 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků