Škoda Auto vyrobila již 500 000 vozů Octavia

Půlmiliontá Škoda Octavia sjela s výrobní linky včera, tedy ve středu 5. dubna 2001. Jubilejním automobilem se stala Octavia ve stříbrné metalíze v provedení...
Škoda Auto vyrobila již 500 000 vozů Octavia
Půlmiliontá Škoda Octavia sjela s výrobní linky včera, tedy ve středu 5. dubna 2001. Jubilejním automobilem se stala Octavia ve stříbrné metalíze v provedení Elegance vybavená motorem 1,9 TDI o výkonu 81 kW dalšími luxusními doplňky.

Jubilejní automobil budeme potkávat na silnicích v sousedním Německu, protože je určena zákazníkovi právě odtud.

Člen představenstva Škoda Auto odpovědný za výrobu a logistiku Karl-Günter Büsching při této příležitosti vysoce ocenil kvalitní týmovou práci zaměstnanců firmy. „Díky vynikající spokojenosti zákazníků s modely Octavia a Octavia Combi naše firma mohla loni významně zvýšit výrobu a prodej obou modelů na bezmála 160 000 vozů. Přitom naše původní marketingové plány počítali s tím, že dokážeme prodávat ročně na 90 000 vozů této nižší střední třídy,“ dodal šéf výroby.

Z dosavadního půl miliónu vyrobených vozů Octavia připadlo 349 825 na limuzíny a 150 175 na provedení Combi. Na speciální provedení Laurin & Klement, RS a 4 x 4, vyráběné v závode ve Vrchlabí, připadlo 25 933 automobilů.

Octavia byla prvním modelem po spojení značky Škoda s koncernem VW, který využil strategii sdílených společných modulů a technologií např. s vozy VW Golf IV, Audi A3, New Beetle apod.

Automobily značky Škoda nakoupíte u společnosti Auto Heller.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků