Škoda Auto vybrala novou reklamní agenturu

Agentura Cayenne z Düsseldorfu se stala vítězem mezinárodního výběrového řízení, které vyhlásila automobilka Škoda Auto.
Agentura Cayenne, která patří do nadnárodní skupiny Dentsu, bude pomocí své sítě celosvětově vytvářet reklamu a komunikovat pro značku Škoda a její modelové řady Octavia a Fabia.

Člen představenstva Škoda Auto odpovědný za prodej a marketing Detlef Schmidt k rozhodnutí uvedl: „Novými impulsy a dalším profilováním značky Škoda budeme pokračovat v našem prodejním úspěchu.“

Již dříve vyhrála mezinárodní tendr na reklamní komunikaci modelu Superb agentura Legas Delaney z Hamburgu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků