Škoda Auto rozšiřuje výrobu Roomsteru

Od 22. listopadu 2006 nasazuje Škoda Auto také třetí směnu ve výrobě Roomsteru v závodě Kvasinách. Důvodem je rostoucí poptávka po čtvrté modelové řadě automobilky Škoda, která si rychle získala sympatie a oblibu u zákazníků. Původní odhady výroby byly upraveny díky zvýšenému počtu objednávek u obchodníků, Škoda Auto tak plánuje vyrobit do konce roku více než 20 000 modelů Roomster.
 
„Již první reakce odborné i laické veřejnosti po představení Roomsteru na autosalonu v Ženevě byly velice pozitivní, rádi přiznáváme, že takový zájem o Roomster po zahájení sériové výroby předčil naše očekávání“, řekl Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast personalistiky. „Kombinace moderního designu, inovativního vnitřního prostoru společně s výbornými jízdními vlastnostmi a řadou chytrých řešení typických pro vozy s okřídleným šípem ve znaku ukazují, že jsme se vydali správným směrem. Roomster nám navíc dle všeho pomůže letos překonat historickou metu půl milionu vyrobených i prodaných vozů“, doplnil Jahn.
 
Sériová výroba Roomsteru byla zahájena koncem března letošního roku a do prodeje se Roomster dostal poprvé v červnu na českém trhu. Prodej Roomsteru byl již úspěšně zahájen kromě Česka následně na trzích Německa, Slovenska, Francie, Rakouska či Velké Británie. S rozšířením výroby v Kvasinách pokračuje v současné době nadále nábor nových zaměstnanců, k zatím nově nabraným 1 300 jich zbývá ještě do konce roku přijmout 600. Škoda Auto zaměstnává ve všech třech svých závodech v České republice více než 26 000 lidí.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků