Škoda Auto rozšiřuje výrobu Roomsteru

Od 22. listopadu 2006 nasazuje Škoda Auto také třetí směnu ve výrobě Roomsteru v závodě Kvasinách. Důvodem je rostoucí poptávka po čtvrté modelové řadě automobilky Škoda, která si rychle získala sympatie a oblibu u zákazníků. Původní odhady výroby byly upraveny díky zvýšenému počtu objednávek u obchodníků, Škoda Auto tak plánuje vyrobit do konce roku více než 20 000 modelů Roomster.
 
„Již první reakce odborné i laické veřejnosti po představení Roomsteru na autosalonu v Ženevě byly velice pozitivní, rádi přiznáváme, že takový zájem o Roomster po zahájení sériové výroby předčil naše očekávání“, řekl Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast personalistiky. „Kombinace moderního designu, inovativního vnitřního prostoru společně s výbornými jízdními vlastnostmi a řadou chytrých řešení typických pro vozy s okřídleným šípem ve znaku ukazují, že jsme se vydali správným směrem. Roomster nám navíc dle všeho pomůže letos překonat historickou metu půl milionu vyrobených i prodaných vozů“, doplnil Jahn.
 
Sériová výroba Roomsteru byla zahájena koncem března letošního roku a do prodeje se Roomster dostal poprvé v červnu na českém trhu. Prodej Roomsteru byl již úspěšně zahájen kromě Česka následně na trzích Německa, Slovenska, Francie, Rakouska či Velké Británie. S rozšířením výroby v Kvasinách pokračuje v současné době nadále nábor nových zaměstnanců, k zatím nově nabraným 1 300 jich zbývá ještě do konce roku přijmout 600. Škoda Auto zaměstnává ve všech třech svých závodech v České republice více než 26 000 lidí.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků