Škoda Auto podporuje projekt ‚Zdravotní klaun’

Podpora dětí je těžištěm rozsáhlé společenské angažovanosti společnosti ŠKODA AUTO. Její důležitou součástí je už dvanáct let také podpora projektu ‚Zdravotní klaun’. V rámci tohoto projektu navštěvují takzvaní zdravotní klauni za účelem terapie děti, hospitalizované v 65 českých nemocnicích. V roce 2008 se iniciativa rozšířila i o návštěvy klientů v domovech seniorů.
Škoda Auto podporuje projekt ‚Zdravotní klaun’

Vedle poskytnutí vozů podpořila ŠKODA AUTO letos tento projekt finanční částkou 400.000 Kč. S touto částkou realizuje projekt ‚Zdravotní klaun’ nad rámec dosavadních aktivit i nový projekt ‚NOS!’ (Na Operační Sál!), kdy děti, které čeká operace, klauni doprovázejí až na operační sál se speciálním programem. Pilotní fáze programu začala na podzim 2013 na odděleních dětské chirurgie v nemocnicích v Praze-Motole a Ostravě- Porubě.

Automobilka navíc poskytla organizaci ‚Zdravotní klaun’ čtyři vozy, kterými terapeuti jezdí na svá představení. V rámci projektu nyní pracuje 83 speciálně proškolených zdravotních klaunů. Navštěvují děti v celkem 65 nemocnicích a přivádí je na jiné myšlenky. V roce 2008 byl program rozšířen i na domovy seniorů. Jen v letošním roce proběhne minimálně 3.628 klauniád pro celkem 70.000 dětí a seniorů.

„Společenská odpovědnost je hlavním pilířem naší podnikové politiky,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast personalistiky Bohdan Wojnar. „S konkrétní pomocí sociálním projektům, jako je Zdravotní klaun, a jasně definovanou strategií společenské odpovědnosti - Corporate Social Responsibilty (CSR) tuto odpovědnost cíleně převádíme ve skutečnost. Pro největší průmyslový podnik ve střední Evropě je pro nás tato angažovanost samozřejmě součástí trvale udržitelného růstu,“ dodává Wojnar.

„Jakožto nejdůležitější partner z oblasti ekonomiky stojí ŠKODA AUTO už dvanáct let sdružení Zdravotní klaun věrně a spolehlivě po boku,“ říká ředitelka občanského sdružení Zdravotní klaun Kateřina Kubešová. „To, co v roce 2002 začalo jedním automobilem, se postupně rozvinulo v rozsáhlé partnerství. ŠKODA AUTO tak podstatným způsobem přispěla k úspěchu naší iniciativy,“ dodává Kateřina Kubešová.

Podpora dětí v různých podobách je součástí rozsáhlé společenské angažovanosti společnosti ŠKODA AUTO. Automobilka přitom zaměřila svou CSR-strategii na čtyři hlavní oblasti. Hlavními globálními prioritami je vedle podpory dětí i dopravní bezpečnost, technické vzdělávání a bezbariérová mobilita. K nim je nutno přičíst i bohatou ekologickou angažovanost a aktivní podporu regionů, v nichž se nachází výrobní závody značky ŠKODA. 

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 47 983 km
Cena: 378 000 Kč
MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 156 911 km
Cena: 130 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 83 187 km
Cena: 316 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 110 855 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 61 840 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků