Škoda Auto parterem mistrovství světa v cyklistice

Škoda Auto se počínaje letošním rokem stala oficiálním partnerem a zároveň oficiálním automobilem silničního mistrovství světa v cyklistice. To se letos koná v období 21.-25. září ve španělském Madridu. Současně se stala sponzorem a oficiálním automobilem mezinárodní cyklistické unie (UCI). Smlouva byla podepsána do roku 2007 a Škoda tak pokračuje v úspěšné podpoře cyklistického sportu, do něhož vkročila partnerstvím s legendární Tour de France.

V rámci mistrovství světa poskytne Škoda flotilu téměř 80 automobilů, které budou sloužit organizátorům, národním týmům a cyklistické unii. Současně byla podepsána smlouva se společností Shimano, která zajišťuje neutrální technickou asistenci v průběhu mistrovství a která bude rovněž používat vozy značky Škoda. Co se reklamních označení na trati a kolem ní týká, bude Škoda pokračovat ve stejné designové linii jako při Tour de France.

“Mistrovství světa je špičková událost, na které se sejdou mistři svého řemesla z celého světa. Partnerství s tímto každoročně ostře sledovaným závodem se nám zdálo jako dalším logickým krokem v rámci firemní sponzoringové strategie, umocněné skvělými ohlasy ze dvou ročníků Tour de France”, sdělil Jaroslav Černý, tiskový mluvčí společnosti Škoda Auto. “Věříme, že i díky podpoře tohoto sportovního představení budeme sbírat další plusové body v oblasti image značky a produktů na náročných evropských trzích jako je Španělsko, Francie, Itálie, Švýcarsko, či Holandsko a Belgie”, dodal Černý.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků