Škoda Auto parterem mistrovství světa v cyklistice

Škoda Auto se počínaje letošním rokem stala oficiálním partnerem a zároveň oficiálním automobilem silničního mistrovství světa v cyklistice. To se letos koná v období 21.-25. září ve španělském Madridu. Současně se stala sponzorem a oficiálním automobilem mezinárodní cyklistické unie (UCI). Smlouva byla podepsána do roku 2007 a Škoda tak pokračuje v úspěšné podpoře cyklistického sportu, do něhož vkročila partnerstvím s legendární Tour de France.

V rámci mistrovství světa poskytne Škoda flotilu téměř 80 automobilů, které budou sloužit organizátorům, národním týmům a cyklistické unii. Současně byla podepsána smlouva se společností Shimano, která zajišťuje neutrální technickou asistenci v průběhu mistrovství a která bude rovněž používat vozy značky Škoda. Co se reklamních označení na trati a kolem ní týká, bude Škoda pokračovat ve stejné designové linii jako při Tour de France.

“Mistrovství světa je špičková událost, na které se sejdou mistři svého řemesla z celého světa. Partnerství s tímto každoročně ostře sledovaným závodem se nám zdálo jako dalším logickým krokem v rámci firemní sponzoringové strategie, umocněné skvělými ohlasy ze dvou ročníků Tour de France”, sdělil Jaroslav Černý, tiskový mluvčí společnosti Škoda Auto. “Věříme, že i díky podpoře tohoto sportovního představení budeme sbírat další plusové body v oblasti image značky a produktů na náročných evropských trzích jako je Španělsko, Francie, Itálie, Švýcarsko, či Holandsko a Belgie”, dodal Černý.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků