Škoda Auto opět vítězem ‚Czech Top 100‘

Automobilka zvítězila v soutěži podniků vyhlašované od roku 1994 už popatnácté. ‚Czech Top 100‘ hodnotí nejdůležitější české podniky na základě ekonomických ukazatelů a aktuálního vývoje v produktivitě, hodnotě firmy, společenské odpovědnosti a atraktivity zaměstnavatele.

Cena ‚Czech Top 100‘ oceňuje už od roku 1994 nejdůležitější české podniky, které byly privatizovány na počátku devadesátých let v rámci zavádění tržního hospodářství v České republice. Škoda se od roku 1996 – s výjimkou roku 2000 – pravidelně umisťuje na prvním místě.

To podtrhuje velice úspěšný vývoj podniku v uplynulých 20 letech. Od roku 1991 – od roku vstupu koncernu Volkswagen – ŠKODA své celosvětové prodeje zvýšila více než čtyřnásobně a rozšířila svou paletu vozů z jednoho produktu na současných sedm modelových řad. Vznikl mezinárodně aktivní podnik, který je přítomný ve více než 100 zemích světa.

O trvalém růstu značky svědčí nedávno zveřejněné zvýšení odbytu za období od ledna do května 2012 o 8,6 procent na novou rekordní hodnotu 405.500 vozů. V rámci největší modelové ofenzívy v historii podniku byl koncem roku 2011 představen malý model Citigo.

Na podzim letošního roku pak bude na evropských trzích zahájen prodej nové kompaktní limuzíny Rapid v Evropě. Proto budou investice do domácích výrobních závodů dále posíleny. Ve všech třech českých lokalitách bude navýšena kapacita.
 

Zdroj: Škoda Auto

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků