Jak je to možné? Vždyť embéčka jsou hnusná, nevýkoná a předražená auta ;)
Protože to jsou kurvy. Nedávno prosákla do tisku zpráva, že výrobní cena škodovky je kolem 60ti tisíc. Tak bodejť by si ty svině německý nemastili kapsy. Je mi z nich na blití...
I kdyby byly vyrobni naklady na auto 1 Kc, tak je to irelevantni. Svet neni o tom, ze se k vyrobnim nakladum pripocita 5% a za to se to prodava. Cena je vzdy stanovena na bode, za kterou jsou zakaznici ochotni dany vuz koupit. A tak to ma byt. Neni jediny duvod, aby firmy byly nejaka samaritanska organizace. Firmy jsou tu pro to, aby dosahovaly zisku a cim vetsiho, tim je to lepsi.V dnesni dobe nikdo nikomu nebrani, aby si udelal svou automobilku a prodaval klidne s nulovym ziskem.A jen dodam, ze staci pouzit hlavu. Pri cistem zisku 16mld korun a 630 000 prodanych vozu to dela cisty zisk po zdaneni 25000 Kc na vuz. Pokud vezmeme, ze prumerna cena vozu bude okolo 400 000 Kc, pak je zisk na voze neco pres 6 procent. Pokud si vezmeme jine komodity na trhu, tak podobna ziskovost je vcelku normalni.
s rise rozpravok co, potom si sa zobudil.
taky jsem to četl - bylo to hned pod tím článkem UFO uneslo a znásilnilo velblouda.
Krása, výkonost a nízká cena zdaleka nerozhodují o tom, zda se něco dobře prodává nebo ne. V minulosti i současnosti jsme často svědky, že na trhu prorazí něco, co je horší a dražší, než to samé od konkurence.
ono vies netreba vediet len vyrabat ale aj predavat :-D a ako je vidiet skoda ma dobry marketing.
Právě o tom jsem mluvil
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.