Škoda Auto: Neřešíme, do jaké třídy SDA řadí naše modely

Škoda Auto: Neřešíme, do jaké třídy SDA řadí naše modely

Po nedávné bouřlivé diskusi za článkem, v němž jsme uvedli, že Škoda Octavia je v prvním čtvrtletí tohoto roku nejprodávanějším autem střední třídy, a následném zdůvodnění tajemníka Svazu dovozců automobilů (SDA) Pavla Tunkla, který vysvětloval zařazení vozu, následovala opět mohutná a většinou nesouhlasná reakce.

Redakce AutoRevue.cz proto vyzvala automobilku, aby sdělila, jestli má nějaký zájem, aby byla Octavia zařazovaná do střední třídy, nebo by souhlasila, s jejím přeřazením do nižší střední třídy, kam ji posílají čtenáři. Z desítek ohlasů vybíráme:

jandaxx
… Škodovka si z důvodu prestiže přeje, aby byla Octavia považována za střední třídu. Že si výrobce něco přeje, neznamená ovšem, že to tak je a že my všichni skočíme na špek…

chytrak
Myslim že je uplně jedno do jake třídy kdo octavii nacpe. Nicméně fakte je že je opravud na hraně obou tříd. A taky je fakt že nejlepší vozy nižší střední jsou lepší než podprůměr střední - třeba korejci ve střední jsou (zatím) úplně tragický.

Jara
dneska to začíná být všude na českých serverech, všichni si z důvodu prestiže hájí škodovku, protože pulka národa tu má škodovky, ja bych do toho nevlezl ani za zlaty prase, už auto který v roce 2011 nemá rozvod řetězem kterej je spolehlivej, to si radši připlatím, jezdím už X-let v bmw, a pokud člověk není hloupej, poservisuje BMW za nižší cenu jak škodovku, ostatně žádné auto se nevyplatí dát do autorizovaného servisu, dycky tam člověk nechá hroznou vatu, na druhou stranu mít celej národ rozum, tak by to nebylo ono a nebylo by se komu smát :D

Geo
… odborna a laicka verejnost s tym nema problem. Redaktor tu asi s tym problem ma, a zaroven sikovne dosiahol co chcel. Podarilo sa mu rozvirit diskusiu o hluposti. Mnohi sa na to krasne chytili.

Vana666
Netuším k čemu je ceá hádka dobrá
Pojede se mi snad v Oktávce líp když bude zařazená do střední?

M. 
Děti, běžte už spinkat, ráno vstáváte do školky!!!! Tak jsem se už dlouho nepobavil...Pominu-li pravopis některých pisálků, tak postrádám i smysl téhle debaty... O co tady vlastně jde?? Proč třídit na třídy a ještě se u toho hádat a prudit... není to ve finále jedno, jestli je ten kus plechu tam, anebo jinde?

Klepněte pro větší obrázek

Zástupce mladoboleslavského výrobce se k diskutovanému problému nechtěl moc vyjadřovat, protože příliš nechápal jeho podstatu. „Škoda Auto nijak neřeší, do které skupiny Svaz dovozců automobilů řadí jednotlivé modely. Tyto statistiky nespravujeme, a proto k nim neposkytneme žádný komentář. Zdrojovými daty pro jejich tvorbu jsou údaje o počtu registrovaných vozidel z Centrálního registru motorových vozidel Ministerstva vnitra ČR,“ sdělil AutoRevue.cz Rudolf Dreithaler z oddělení komunikace Škoda Auto.

Jen pro zajímavost ještě uvádíme, že v právě vydaném prestižním žebříčku spolehlivosti vozů podle německého autoklubu ADAC je Octavia řazena do střední třídy.  

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků