Škoda Auto nejlepší v automobilovém průmyslu ve střední a východní Evropě

Nejlepší firmou v automobilovém průmyslu ve střední a východní Evropě je podle volby mezinárodní výzkumné organizace Worldwide Business Research (WBR) se sídlem v Londýně mladoboleslavská automobilka Škoda Auto.
Škoda Auto nejlepší v automobilovém průmyslu ve střední a východní Evropě
Nejlepší firmou v automobilové průmyslu ve střední a východní Evropě je podle volby mezinárodní výzkumné organizace Worldwide Business Research (WBR) se sídlem v Londýně mladoboleslavská automobilka Škoda Auto.

Ocenění předal na Výroční konferenci středoevropského automobilového průmyslu ve Varšavě její ředitel Stephen Buttler. Podle Buttlera je „Škoda Auto v regionu střední a východní Evropy v automobilovém průmyslu jasnou jedničkou. Úspěchy posledních let - rozšíření modelové řady, vzrůst odbytu a zvýšení kvality vozů význam Škoda Auto potvrzují“. Jiří Jíra, vedoucí plánování odbytu Škoda Auto, při přebírání ocenění prohlásil, že „za úspěchem Škoda Auto ve středoevropském regionu stojí také intenzivní rozvoj dodavatelského průmyslu. Toto ocenění je také úspěchem všech našich dodavatelů“.

Škoda Auto v roce 2000 prodala 435 403 vozů, což je o 13 % více než v roce 1999, obrat společnosti byl přibližně 130 miliard Kč.

Poznámka: Na fotografii je zachycen pan Jiří Jíra s cenou pro nejlepší firmu v automobilovém průmyslu ve střední a východní Evropě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků