Škoda Auto na mezinárodním autosalonu v Šanghaji

Škoda Auto představí na mezinárodním autosalonu v Šanghaji model Octavia vyrobený v Číně, určený pro místní trh. Octavia bude v Šanghaji představena s novým přeplňovaným motorem 1,8 TSI/118 kW, dále pak s motory 1,6 MPI/75 kW a 2,0 FSI/110 kW. Ohlédnutím za více než stoletou historií bude jeden z nejstarších exponátů na šanghajské automobilové přehlídce – automobil Laurin & Klement Voiturette A - poprvé veřejnosti představený na pražském autosalonu v roce 1906.

Společně s modelem Octavia představí Škoda Auto na ploše o rozloze více než 1100 m2 i další modely ze svého výrobního programu - vozy Octavia RS, Octavia Scout a Superb L&K. Připomenutím dlouhodobé podpory slavného cyklistického závodu Tour de France je automobil Škoda Superb speciálně upravený pro potřeby organizátorů závodu.

Smlouva o spolupráci mezi společnostmi Shanghai Volkswagen a Škoda Auto byla podepsána 11. dubna 2005. V březnu roku 2006 zahájila SVW Škoda oficiálně budování prodejní a servisní organizace. Slavnostní otevření prvního nového exkluzivního dealerství SVW Škoda, které plně odpovídá celosvětovým standardům značky se konalo 28.03.2007.Výroba modelu Škoda Octavia bude v Šanghaji zahájena v polovině roku 2007, později se rozběhne i výroba modelových řad Fabia a Superb.

Fred Kappler, člen představenstva zodpovědný za prodej a marketing v této souvislosti řekl: „Čína pro nás představuje jeden ze strategických trhů pro budoucí vývoj značky Škoda. Představení modelu Octavia je spolu s náběhem výroby prvním krokem k vybudování nové pozice značky Škoda v Číně.“

Licenční výroba v Číně je stavebním kamenem strategie expanze značky Škoda, do jejíhož rámce patří již montážní projekty na Ukrajině, v Kazachstánu, Bosně a Hercegovině, Indii a do budoucna i v Rusku. Realizace strategie růstu včetně výroby v Číně je důležitým krokem ve snaze etablovat značku Škoda v mezinárodním měřítku jako velkosériového výrobce.

po zavedení všech tří modelových řad bude ročně dodávat zákazníkům v Číně více než 100 tisíc vozů.

V uplynulém roce Škoda Auto, a.s. výrazně překročila původní odhady, které předpovídaly půl milionu vyrobených vozidel. Do konce roku 2006 se pro nový vůz Škoda rozhodlo 549 667 zákazníků. V porovnání s rokem 2005 to znamená nárůst prodeje o 11,7 procenta. Rok 2006 představoval nejúspěšnější rok značky Škoda v její historii.

V současnosti pracuje pro Škoda Auto více než 27 000 pracovníků. Společnost má výrobní závody v sedmi zemích: vozy Škoda se vyrábějí v České republice, Bosně a Hercegovině, Číně, Indii, Kazachstánu a na Ukrajině. Výrobní program společnosti Škoda míří do 90 zemí světa.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků