Škoda Auto musí rušit směny. Došly díly a situace je vážná. Hrozí zdražování

33 komentářů

tonda
14. června • 12:34

To že nejsou díly nemá souvislost se zdražováním ??? !!! Díly nejsou jelikož někdo z plánovačů vloni silně zaspal a objednal na letošek o více jak 35% méně potřebných čipů !!! To je celé...

JirkaM
12. června • 5:16

Jako že by zdražili už tak předraženou Škodovku? 🤣 Kdo to bude kromě státního aparátu kupovat?

Mirek
12. června • 19:34

Tak těch fanatiků, kteří si myslí že nasedají do aut minimálně kvalit Mercedesu je stále dost. Budiž jim přáno, když si to myslí. V mém okolí je minimální počet lidí, kteří jsou stále ochotní zaplatit takovéto peníze za nové auto Škoda. Část čeká, že narazí na kvalitní ojetinu Škoda. A velký zbytek dává přednost ostatním automobilkám právě z cenových důvodů, nebo zkrátka nechtějí auto Škoda.

Pavel
11. června • 16:04

Ještě že existují i jiné značky aut, klidně zdražujte.....

Znalec
11. června • 14:27

Zaujimve, ako malo o veci viete.
Tieto odstavky su len vrchom ladovca - a netykaju sa len skodky.BTW - ten pokles vnimanej kvality je skutocny a velmi vyrazny. Kde su tie casy stare O2 a F1??Ale tieto odstavky s tym nemaju nic spolocne.
Realne na trhu uz teraz nezozeniete ocel, drevo ani polovodice.
Dopyt je obrovsky a ceny dramaticky stupaju - 100% narast nie je nic nezvycajne.Preco s to deje netusim, ale tipoval by som nejaku suvislost s nutenim obmedzenim spotreby pre COVID opatrenia.Nutene uzavierky ekonomiky sposobili, ze ludia celosvetovo vyrazne obmedzili spotrebu.
A teraz po uvolneni sa skokovo spotreba zvysila - az prekonala povodne urovne.
Preto sa teraz nestiha vyrabat a objavuju sa nedostatkove tovary.
A preto vyrazne stupaju aj ceny.Nedostatok tovarov postupne pominie, ked sa zvysia vyrobne kapacity.
Obavam sa vsak, ze zaroven zvysena cenova hladina uz zostane stala - t.j nastane inflacia.Kto sa bude chciet zbavit penazi nakupom - narazi na nedostatok tovaru, ktory zase zvysi cenu.Zacarovany kruh.

Jan
11. června • 5:12

Kdy začne hrozit zlevňování??

_Info_
11. června • 6:53

Po fiktivní registraci a nahráním pár tisíc kilometrů, budou Nová auta prodávána jako ojetá. Takže slevy budou veliké

raimond
10. června • 23:35

no jo - my neumime vyrobit čipy v čr ??? divne - jako byvala soběstačna socialisticka republika ?? možna by se teđ hodilo nějaky rozkaz ze zhora z ministerstva ... třeba FOXXON - PARDUBICE - by to zvladnul 🤣

Paja
11. června • 6:10

Tak to asi opravdu ne :D Kde by vzali technologie? Licence na jejich vyrobu? To by slo do bilionu...

_Info_
11. června • 6:57

Návratnost investice je v tomto případě velice rychlá. Evropské automobilky by se rády zúčastnily a investici pokryly.

jarek070
10. června • 19:19

Skoda auto je německá automobilka. Nic tcheske na ni nevidím a jedu už šestý gumy, škodofku bych furt nechtěl. Krám jak když ho montovali mukli nebo čoboli v BAZu

Nsnsn
11. června • 15:47

Česká automobilka s německým majitelem. 👎

Lukáš
10. června • 15:46

Už takhle,ta,navoněná bída,je draha,a ještě budou zdražovat zlatý japonci

Nsnsn
11. června • 15:46

Jj třeba Subaru Outback za 1,2 Milionu co má zrychlení z 0-200 za 38 vteřin

WRC Fabia R2 Twincharger
10. června • 15:10

To je v háji. Čeká to autoprůmysl na celém světě. Jsem rád, že mám machrkočár dávno koupený a že jsem včera poštou obdržel ty brzdové destičky ATE. Teď už na autě nemusí nic krom oleje měnit xxx kilometrů. Vše krásně hotovoB-]

petr r. (petrumr)
10. června • 16:44

kdybys vynechal poštu, tak bys ušetřil určitě 50kč a kdybys uvažoval o hybridu, tak bys ušetřil sousedy toho prachu.

_Info_
10. června • 18:17

50 Kč stály ty desky, poštovné bylo 1450 Kč

petr r. (petrumr)
10. června • 20:58

to je jedno a asi vím proč nepodřazuje, chybí mu tam BOV ventil.

_Info_
10. června • 22:25

Blow off vent ? Šetřit se musí a obtoková hadička stačí pro VW nedodělky a ošizené motory. Šetřili na všem tak moc , až podřezali větev sami pod sebou, protože ji potřebovali. Mysleli,že můžou okrást a podvést sami sebe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC Fabia R2 Twincharger
10. června • 22:57

Twincharger byl prostě nákladný motor na výrobu.. je to znát na celkově sladkém projevu při jízděB-]

_Info_
10. června • 23:23

Blbost. Šetření na technologii a materiálech bylo zjevné od počátku. Vařili z vody.
Pak to komplet zazdili nepřiznáním vad a nedostatků. Prohráli znovu, tentokráte na poli automotive , Germáni. Toyota je totálně deklasovala s atmosférou . Mazda a její skyactive.
Jsou mimo hru už desítky let.

Zdeněk
10. června • 14:59

A nebude to tím, že už o jejich nyní předražená auta není zájem?? Hm?? A dobře tak, celý tento průmysl by měl rychle kleknout do doby, než se EK vzpamatuje, nebo ti hošánkové neprojdou řádnou defenestrací.

Nsnsn
11. června • 15:45

Není o ně zájem a proto nestíhají vyrábět? Zajímalo by mě zda jste někdy přemýšlel hlavou 😂

Ziki
10. června • 18:55

O ty svatá prostoto chybějící materiál je problémem celé ekonomiky, jenže cybi díly i pro zemědělce na opravy strojů a to by mohl být ten největší problém. Tady jde o jídlo.

_Info_
10. června • 13:31

Cover story a odvádění pozornosti od těch pravých příčin a důvodů.
Nezájem o auta Škoda, prodeje se propadají
Totální nepřipravenost modelů pro výrobu. Nefunkční systémy atd. ...
Spousta věcí se reší přímo za provozu, několikahodinové odstávky jsou na denním pořádku.
Takže se snaží o lživou kamufláž .....

Nsnsn
11. června • 15:45

Prodeje se propadají??? Se koukněte jak škodě extrémně rostou prodeje😂 kde jste to vzal? Škoda jediná z celého koncernu při koronakrizy měla propad prodejů asi jen -7% kdežto Seat -47%

_Info_
11. června • 18:11

Zázrak jménem státní zakázky a fiktivní registrace

Skodovak
11. června • 22:49

Fiktivní registrace? Vy budete asi člověk přímo od zdroje, co? 😂

zpátkynazem
10. června • 18:45

Ano, ano.. všichni milujeme konspirační teorie o "pravých příčinách a důvodech". Realita je ovšem taková, že výrobu postupně omezují všechny automobilky. Netřeba v tom hledat jenom záminku k plivání na škodovku.

petr r. (petrumr)
10. června • 20:53

ano omezují, ale obyčejní lidi když chcou, tak si koupí levnější, uspornější, s menší CO2.. protože ty druhý automobilky vyrábějí i ty auta, co škoda už zrušila a věnuje se jen výrobou fleetových aut, které nejsou vhodná do města.

petr r. (petrumr)
10. června • 16:41

jak bych to napsal já a té kamufláži věří více lidí a nejlepší je na tom, že škoda nenabízí auto do města, tak co chce prodávat obyčejným lidem?

Jan Richtr
10. června • 12:27

Nj čekat rok na obyčejné auto ...

emkejx
10. června • 12:52

bud ist o barak dalej alebo s tym rokom cakania pridu aj ine auta...

Doporučujeme

Články odjinud