Škoda Auto letos vyrobí o 3000 vozů více

Z důvodu zvyšující se poptávky po vozech Škoda, především po modelové řadě Octavia, navýší Škoda Auto ve 4. čtvrtletí svůj výrobní program o 3000 vozů. Automobilka se dohodla s odborovou organizací OS KOVO na 6 mimořádných nočních přesčasových směnách, které proběhnou do konce letošního roku.

Celosvětově se největšímu zájmu těší modely Octavia a to i Octavia Tour, která je, i přes 9 let existence na trhu, stále žádaným modelem. Automobil Škoda Octavia první generace byl veřejnosti poprvé představen na pařížském autosalónu v září 1996. Jeho sériová výroba se naplno rozběhla ještě v tom samém roce v nově postaveném závodě v Mladé Boleslavi. Verze Škoda Octavia Combi byla prezentována o rok později na autosalonu IAA ve Frankfurtu a do prodeje byla uvedena v roce 1998. Model Octavia se stal základem i pro první vůz Škoda s pohonem všech kol v novodobé historií značky - Octavia Combi 4x4 byla uvedena na trh v roce 1999, provedení liftback na jaře 2001. Sportovně laděná Octavia RS je v nabídce od roku 2000, v létě 2002 k ní přibyla verze Combi RS. 17. února 2004 byl vyroben milióntý automobil modelové řady Škoda Octavia. Za celý loňský rok bylo souběžně s výrobou nové generace vozů Octavia (144.513 vozů) vyrobeno 140.686 modelu Tour.

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 149 příspěvků