Škoda Auto jedničkou v zemích střední a východní Evropy

Posílení tržního podílu v regionu, vedoucí pozice na trzích v CZ, SK, PL, BG a BIH, historicky rekordní prodej v Maďarsku a dalších zemích.

V roce 2005 dokázala Škoda Auto posílit svůj tržní podíl v regionu střední Evropy  (CZ, SK, PL, H, SLO a HR) z 17,8% na 18,6%. Podíl na tomto výsledku měl zejména nárůst počtu prodaných vozů Škoda v České republice (+5%), Maďarsku (+4,5%), Slovinsku (+16,4%) a Chorvatsku (+1%).

 

Škoda Auto je lídrem trhu v České republice, na Slovensku, v Polsku, Bulharsku a Bosně a Hercegovině. V Polsku se je toto prvenství navíc první v historii značky.

 

Během úspěšného roku 2005 Škoda Auto dosáhla historicky nejlepší výsledek prodeje v Maďarsku, Rumunsku, na Ukrajině, v Srbsku, Bulharsku a Moldávii. Rovněž v pobaltských zemích – Litvě, Lotyšsku a Estonsku se vozy Škoda těšily mimořádnému zájmu zákazníků a Škoda Auto zde taktéž dosáhla nový rekord prodeje.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků