Škoda Auto: cívky mohou zlobit u 47 000 Octavií a Superbů

V souvislosti s upozorněním koncernu Volkswagen na servisní akci se zapalovacími cívkami motorů vozů značek Audi, Seat, Škoda a Volkswagen, společnost Škoda Auto uvádí:

Z produkce Škoda Auto se uvedený problém může celosvětově týkat cca. 47 000 vozů řad Octavia a Superb vybavených koncernovým benzinovým motorem 1,8 Turbo o výkonu 110 kW/150 k (resp. 132 kW/180 k) vyrobených v modelových letech 2001 a 2002. V České republice se pak jedná o zhruba 9 000 vozů. Dosud jsme zaznamenali minimální výskyt této závady.

Výpadek zapalovací cívky, vyráběné externím dodavatelem, se může projevit nepravidelným chodem motoru. Na situaci kromě toho upozorní řidiče kontrolka chodu motoru na přístrojové desce. V takovém případě by měl zákazník v nejbližším termínu navštívit autorizovaný servis, který závadu  bezplatně odstraní, a to i u vozidel, u nichž uplynula záruční doba. Závada nemá v žádném případě vliv na bezpečnost provozu vozidla.

V této souvislosti Škoda Auto nesvolává majitele vozidel do servisů.

Zdroj: Škoda Auto

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků