Proc to teda ctete skodobijci.
Pokud vím , tak tenkrát to kanaďanům nevycházelo ale podle mezinárodních podmínek má možnost každá automobilka dodat svého řidiče . Když přijel zkušební jezdec z Československa, tak se najednou vešel do tolerancí . takže vona je noha a noha na plynu . Ty testy se jezdily na válcích ve zkušebně a vše bylo certifikované. V té době i Volvo používalo karburátor ,většinou to byl Stromberg. Ten problém karburátoru hlavně spočíval v prohýbání víčka ,protože se k němu dotahoval vzduchový filtr a všichni ho přetahovali , existovala domácí úprava uchycení přes pružiny, další problém byl s vydírající se hřídelkami klapek uložené přímo v tělese karburátoru a vznikala velká vůle na klapkách.
Ten karburátor je jedna ze slabin auta. To dnad nemohlo normálně fungovat ani jako nové.
jsem zvědav na další pohádku o škodovce která bude zítra. Jinak neusnu.
Ve frontě jich je jistě spousta! :-)
Jestli mě něco nepřestane fascinovat, tak skutečnost, jak snadno se manipulace stala běžným novinářským nástrojem. Směšovat podvádění ze strany VW s tím, že auta v běžném provozu neplní normy stanovené teoretickým cyklem, je prostě novinářský odpad.
Takze slavny Hrdlicka bol v skutocnosti podvodnik a v slusnej krajine by davno sedel v base za VEDOME poskodzovanie zivotneho prostredia a zdravia obyvatelov..
Problém s pochopením psaného textu?
"Jak v knize V soukolí okřídleného šípu vzpomíná tehdejší šéf vývoje Škody Favorit Ing. Petr Hrdlička, s motorem se na zkušebně čarovalo tak dlouho, aby nakonec vyšlo alespoň jedno z devíti měření a na tomto výsledku byl následně postaven hodnoticí protokol."Peter Hrdlička čaroval s motorom tak, aby aspoň 1 parameter vyšiel pozitívne= Peter Hrdlička priamo VEDEL o probléme a PRIAMO sa zúčastnil na jeho zakrytí= Peter Hrdlička je podvodník a mal by sedieť v base.
Ok, takže skutečně problém s pochopením textu :)
tebe by som odobral svojprávnosť
Ano jezdit škodovkou tenkrát ale dnes je stále ostuda.
Škodovka ještě jde velká ostuda je kia nebo hyundai píšu záměrně z malými písmeny, protože s to ty Korejské napodobeniny aut jinak ani nezaslouží
Svatá pravda!
Nebojte,Miro,ani Vy tento měsíc o prémie nepřijdete!
To jste opravdu laskav
Doufám, že brzy AutoVaz a VW dotáhnou do konce jednání ohledně převzetí Škodovkya nastolí tam někdo už konečně pořádek a vyžene všechny ty požírače Bratwurstů a emisní leváky v jedné osobě.To říkám já, Vóša, z Boží vůle Škodobijec č.1 !
Najdi si babu (nebo chlapa) a neotravuj, ty posahany Vladimire Vosopici :-P
SPÍŠ CHLAPA, protože ta nenávsit pramení, že ty výfuky škodovka schovává.
Díky za žhavou novinku ze světa motorismu!
Je potreba ukazat, ze Skudka stalo za houby, ale nyni pod diktatem risskeho vedeni je to jiny kalibr. To se uz nepodvadi jen v motoru, ale take v interieru a technice. Zakaznik je jen dojna krava a cesti skodomilci vozici se v TDI oktaviich buduji renome znacky moc hezky. Kdyz se to podpori zaplacenym magazinem, hned jdou prodeje nahoru ...
Ale experti tvrdi,ze tento web je naprosto objektivni a ze o koncernu se zde temer nepise...Tak nevim!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.